Boş: Yar yine bana haram geleceler(03.34)
Boş: Senin için ağlıyorum. (03.34)
Uyandığımda gördüğüm ilk iki mesaj bunlardı. Bir insanın benim için ağlayacağını hayal ettim birkaç saniye. İmkansızdı. Kim, neden benim için ağlasındı?
Dün sabah olan konuşmamızdan sonra ilk mesajı buydu.
Ayliz: Bilmiyorum dediklerinde belki ciddisindir. Ya da ne bileyim seviyorsundur beni ama olmuyor. Güvenemiyorum. Belki karşıma çıkarsan bir şansın olur ama bu şekilde olmuyor. Üzgünüm, seni engellemek zorundayım. Kendine iyi bak. (07.08)
Anında görmüştü ama ben o bir şey yazmadan engelledim. Böyle birisini hayatıma dahil edemezdim. Çabuk alışıyordum. Bir anda giderse zor toparlanırdım.
Hem ben sevgili işiyle falan uğraşamazdım! Rahatıma düşkündüm bir kere. Uğraşıp dururdu benimle. Gelemezdim öyle şeylere!
Fazla düşünmemeye çalışarak üzerimi giyinip evden çıktım. Okula yürüyerek gidip geliyordum. Fazla uzak değildi. Annem ile babam genellikle benden daha erken evden çıktıkları için aç karnıma evden çıkardım. Okulda da birkaç şey atıştırırdım.
Kulaklıklarımı takarak rastgele bir şarkıya tıkladım. Duyduğum sözler beni duraksattı.
Aklım başımda değil ki, sebebini bilmiyorum.
Onun bana yazdığı şarkıydı. Onu engellemem benim için doğru olandı. Boş yere düşünmemeliydim. Hemen şarkıyı değiştirdim.
Adımlarım yavaş bir tempoda devam ederken önümdeki kişinin saçlarına baktım. Kantinde çarpıştığım çocuktu. Böyle sarı saçları ölsem unutmazdım galiba. Yüzümü buruşturdum. Gerçekten sarışın erkeklerden hiç hoşlanmıyordum.
"Merhaba." Duyduğum sesle sağıma döndüm. Kulaklığımı kulağımdan çıkardım. Bu kimse birkaç kez gördüğümü anımsıyordum. "Merhaba?" dedim sorgularcasına. Tanımadığım insanlarla konuşmaktan hoşlanmıyordum.
"Nasılsın?" diye sordu. Mavi gözlü, kahverengi saçlı bir çocuktu. Boyu da bana göre normal başkalarına göre uzundu. 1.72 boyundaydım.
"İyiyim de sen kimsin?" dediğimde güldü. Tatlı bir gülüşü vardı. "İsmim Berkan." deyip elini uzattı. Eline baktım. "Bir kadın sana elini uzatmadıysa sen de ona uzatmamalısın. Nezaket kuralı." dedim ama yine de elini tutup sıktım. "Ayliz ben de." diye ekledim. Zoraki bir şekilde gülümsedi.
"Kaçıncı sınıfsın?" diye sordu. Bildiğine emindim, laf olsun diye soruyordu.
Bir anda aklıma gelen şeyle kalbim hızlı hızlı attı. Bana mesaj atan kişi olabilir miydi?
🌌
Bir şüpheli daha geldi...
Texting demek okulun kantincisinden bile şüphelenmek demektir xlslslslxşs
Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum ve yıldızları parlatın lütfen.🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Şarkım | texting
Historia Corta0536.......: Sabah bu mesajları gördüğünde sinirleneceksin, birisi seninle dalga geçiyor zannedeceksin. 0536.......: Neyse, sileyim ben mesajları. 0536.......: İyi geceler Gece Şarkım. (03.23) 25 Mesaj Silindi. Ayliz: Tüm mesajları okudum. (07.56) ...