Lanetler ve Edilesi Şeyler

24 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar.Bu benim 3.kitabım.Umarım okurken keyif alırsınız.Eğer beğendiyseniz oy vermeyi unutmayınn ve ve ve yorumlarınızı bekliyorum.İyi kötü lütfen eleştirinnn.Öpüyoreee
Blake'in beni öpebileceği ve öpeceği fikri bile damarlarımdaki tüm kanı adeta bir afrodizyağa çevirirken telefonun çalmasına bir lanet okudum.

Veronica'nın zil sesini olduğunu fark edince anlık bir hızla elimi telefona attım,açtım.

"Veronica!Sen iyi misin?"

"Ben iyiyim,Ava!Ahahahahah!Bil bakalım kiminle nereye gidiyorum!?"

Sesinde o kadar yoğun bir sarhoşluk vardı ki resmen alkol kokusunu burnumun en derinlerinde hissetmiştim.

"Veronica,seni almaya geleyim mi tatlım?Neredesin.kiminlesin?"

"Jackie ile birlikte sahildeyiz!Jackie!Hani şu Jackie!"

Jackie mi?Bir o kalmıştı Veronica!

"Veronica,hangi sahil söyle almaya geleyim seni.Lütfen bak yanlış bir şeyler yapmanı hiç istemem."

Jackie sapığın önde gideniydi ve üstelik bunu çok büyük bir olaymış gibi anlatırdı.Onunla olan her kızın sonu kasettir.Ve Veronica'yı o çocuktan uzak tutmak için her zaman tetikteydim.LANET OLSUN!Başaramadım!

"Ava bir kez olsun anneliği bırak ve kendini rahat bırak.Ben iyiyim.Yarın görüşürüz.Sen de güvendesin değil mi?Neredesin?"

Tanrım!Jackie'nin ağzına hadım büyüsünü sokup hayalarını tekmelemek istiyorum!

"Veronica,lütfen kendine sahip ol.Blakeleyim,iyiyim."

"Tamam anne!Blake mi?Selam söyle..."

Sesinin alçaldığını duyduğumda onu cidden içten içe sevdiğini düşündüm.Gerçekten taş kalpli ve soğuk bir kaltak gibi de dursa Blake onun kırmızı çizgisiydi.

Benim kırmızı çizgim ise Blake ve Veronicaydı...

>>>>>>>>>>

"Ava,gerçekten artık kızı rahat bırak."

Veronicayı düşünerek 5.sigaramı yakmıştım.

"Onu en az benim kadar sen de tanıyorsun,Blake.Alkol aldığında veya başka bir şeyler ne hale geldiğini biliyorsun.Komaya girişini hatırlıyorsun,değil mi?"

Veronica bir keresinde altın vuruş yapmaya çalışmıştı ve gerçekten sonu berbat ötesiydi.2 gece hastanede onu beklemiştik.

Blake elini tekrar sol yanağıma koydu.

"Her zamanı onun yanında olamazsın.Bırak biraz da o senin yanında olsun.Yorulmadın mı milletin kıçını toplamaktan?"

Bunun üzerine kahkaha attım.Çünkü onun kıçını da ben topluyordum.

"Bu kıç toplama meselelerine sen de dahilsin farkında mısın?"

Kahkaha atmaya başladık.Gözlerinin gülerken kısılışına ve dudak kırvrımlarına olabildiğince uzun baktığım sırada yine telefonum çaldı.

Hay sikeyim ama!

Arayanın Amelia olduğunu gördüm.Benim sözde "eğitmenim".

"Efendim."

"Ne zaman müsaitsin?Yapılması gereken bazı işler var."

"Yarın akşamüzeri gelebilirim."

"Tamam,cadı merdivenlerin ne alemde?Bittiler mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SeçimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin