Χρόνια μετά...
Η καθημερινότητα ήταν ίδια υπογραφές, συμφωνίες, καθήκοντα και υποχρεώσεις βουνό πάνω στο γραφείο της τι να πρώτο υπογράψει και τι να πρώτο αναλάβει. Ευτυχώς που υπήρχε και το βασιλικό συμβούλιο και την βοηθούσαν σε πολλά δεν είχε την καλύτερη εμπειρία πάνω σε αυτό, είχε να μάθει πολλά ακόμα αλλά δεν τα έμαθε. Βιάστηκε ο καλός της να την αφήσει στο έλεος του θεού μόνη της, δύσκολη η ευθύνη της βασίλισσας χωρίς έναν άντρα δίπλα της να κρατάει το βασίλειο ζωντανό. Αυτή ένιωθε ότι θα το καταστρέψει, παρόλο που οι σύμβουλοι της έλεγαν ότι τα πάει καλά.
Η στεναχώρια της δεν την άφηνε να ηρεμήσει τα βραδιά δεν σκεφτόταν καθαρά. Ρωτούσε συνέχεια τον Γέροντα που μπορεί να είναι. Η σιωπή του προς απάντησή της. Όσο και να τον απείλησε όσο και τον εκβίασε πάλι δεν μίλησε. Δεν ξανά ασχολήθηκε μαζί του. Έμεινε μονή της προσπαθώντας να τα φέρει βόλτα όλα χωρίς τον αγαπημένο της.
Τον κλείδωσε στο μπαούλο της καρδίας της όπως και το δωμάτιο του που κάποια βράδια, το επισκεπτόταν για να νιώθει την μυρωδιά του πάνω της. Το κλείδωσε και αυτό και δεν ξανά μπήκε εκεί μέσα. Το κλειδί όμως το είχε συνέχεια πάνω της.
Μια μέρα εκεί που καθόταν στο γραφείο της με τα έγραφα στο χέρι της ήρθε μια ιδέα. Μπορεί να ήταν ριψοκίνδυνη αλλά δεν έχανε κάτι να το δοκιμάσει. Έδωσε εντολή να καλέσουν το βασιλικό συμβούλιο στο γραφείο της σε μια ώρα.
Αφού συγκεντρώθηκαν τα μέλη του συμβουλίου μετά από λίγο έκανε την εμφάνισή της υποκλίθηκαν και την ακολούθησαν στην αίθουσα του συμβουλίου που ήταν μια πόρτα από το γραφείο της.
Πήρε την θέση της στην κορυφή του τραπεζιού έπειτα έκατσαν και οι υπόλοιποι. Περίμεναν με ανυπομονησία να ακούσουν αυτό που είχε να τους ανακοινώσει.
«Κύριοι του βασιλικού συμβουλίου, ως η νόμιμη διάδοχος του θρόνου του βασιλείου της πολιτείας Ουήλ έκατσα και σκεφτικά και πήρα μια απόφαση η οποία δεν ξέρω κατά ποσό θα σας είναι ευχάριστη.» Όλοι την παρακολουθούσαν με απολυτή προσοχή κάτι που είχε συνηθίσει πλέον. Την πρώτη φορά που έκανε μια συνέλευση με το βασιλικό συμβούλιο ένιωθε πάρα πολύ αμήχανα και έχανε τα λόγια της.
«Αποφάσισα ότι στην βασιλική μου πορεία από δω και πέρα τα καθήκοντα που πρέπει να αναλάβω είναι πολλά και ταυτόχρονος δύσκολα. Γι' αυτό πήρα την απόφαση να συνεχίσω την όλη μου προσπάθεια με έναν σύντροφο που θα ήθελα να ακούσω από σας απόψεις και ιδέες ποιος θα είναι ο κατάλληλος να αναλάβει μαζί μου τις ευθύνες και την συνέχεια του λαού μας ώστε να μην του λείψει τίποτα. Σας ακούω ποιες είναι οι απόψεις σας;» Έστρεψε το βλέμμα της στον επικεφαλής του συμβουλίου. «Κύριε Κρίντι. Ποια είναι η άποψη περί του θέματος;»
Ο κύριος Κρίντι σηκώθηκε όρθιος για να μιλήσει
«Χαίρομαι για σας μεγαλειότατη για αυτή σας την απόφαση. Δείχνει μεγάλη συνέπεια και ευθύνη απέναντι στο λαό σας. Δείχνει ότι έχετε ευαισθησία. Αλλά πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος»
«Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας»
Και οι προτάσεις έπεσαν βροχή από όλα τα μέλη. Μιλούσαν όλοι μαζί και προσπαθούσε να βγάλει άκρη. Είχε αρχίζει να νιώθει ημικρανία. Ένας μέλος στου συμβουλίου είπε το όνομα Λόρδος Βινσέντ.
«Κυρίοι, σας παρακαλώ μην μιλάτε όλοι μαζί. Αναφέρατε τον λόρδο Βενσέντ κύριε Τζέισον. Περί τίνος πρόκειται;»
«Πρόκειται για έναν νέο σε ηλικία έμπιστο λόρδο μιας πάρα πολύς καλής ευκατάστατης οικογένειας με ικανότητα και συνέπεια στις υποχρεώσεις του μεγαλειότατη. Νομίζω ότι είναι ο κατάλληλος για την θέση του βασιλεία.»
«Μεγαλειότατη επιτρέψτε μου να εισηγηθώ αρνητικά για αυτό το ενδεχόμενο.» Επέμβει ο κύριος Κρίντι.
«Μπορώ να μάθω τον λόγο της αυτού αρνητικής κριτικής κύριε Κρίντι;»
«Δεν λέω πολύ καλό παρουσιαστικό από καλή και ευκατάστατη οικογένεια αλλά δεν έχει κάνει τίποτα δικό του. Φοβάμαι πως και αυτό θα συνεχιστεί και εδώ, είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός με αυτή την επιλογή. Χριζόμαστε έναν πρίγκιπα να γίνει βασιλιάς με περγαμηνές που θα έχει υπόβαθρο και θα μπορεί να βοηθήσει.»
Δεν της άρεσαν τα λεγόμενα του.
«Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι το διαπιστώσουμε κύριε Κρίντι. Εξ αλλού θα τον προσκαλέσουμε να τον γνωρίσουμε σε εάν γεύμα γνωριμίας με παρόντες και εσάς. Δεν πρέπει να κρίνουμε μόνο από τα λεγόμενα του κόσμου.»
«Δεν είναι μόνο τα λεγόμενα του κόσμου μεγαλειότατη, αλλά όπως επιθυμείτε εσείς.»
«Πολύ καλά.» Κάνει νόημα στον γραμματέα του συμβουλίου ζητώντας του να γράψει μια επιστολή και να σταλθεί στον λόρδο Βινσέντ για το γεύμα γνωριμίας σε δείπνο σε δυο μέρες.
«Κύριοι το συμβούλιο έληξε σας ευχαριστώ για τον κόπο που κάνατε να έρθετε.»
Σηκώθηκε από την θέση της την μιμήθηκαν, υποκλίθηκαν και αποχώρησαν από την αίθουσα.
Η απάντηση της πρόσκλησης ήρθε την επόμενη μέρα η οποία ήταν θετική. Ο κύριος Βινσέντ αποδέχτηκε την πρόσκληση με πολύ χαρά και θα έρθει αύριο στο προγραμματισμένο δείπνο.
Έδωσε εντολή στους υπηρέτες να καθαρίσουν. Ζήτησε από το μάγειρα να ετοιμάσει τα καλύτερα εδέσματα και φαγητά του και να βγάλουν από το κελάρι το καλό κρασί. Ήθελε η βραδιά να είναι η καλύτερη.
Στην καρδιά της ένοιωθε μια αγωνιά για το τι θα γινόταν από δω και πέρα. Η σκέψη του Μάξιμου έγινε παρελθόν. Έπρεπε να προχωρήσει μπορεί να μην ήταν καλό για αυτήν αλλά για τον λαό της θα ήταν ότι καλύτερο.
YOU ARE READING
ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΗ
RomanceΗ Έλεν ήταν ένα συνηθισμένο κορίτσι που μεγάλωσε σε ένα μοναστήρι στην Ρουμανία. Στα 18 της έπρεπε να φύγει για να βγει στον κόσμο των ανθρώπων να δουλέψει. Στα 23 γενέθλια της είναι πλέον στην θέση της ρεσεψιονίστ σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο στο κέν...