Ο πρωινός ήλιος τους καλημέρισε αγκαλιά στο κρεβάτι. Ήταν λαμπερός όπως και ο άγγελος που κοιμόταν διπλά του. Κοιμόταν τόσο ήρεμα. Τόσο όμορφα. Σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε να κάνει ένα ζεστό μπάνιο.
Σήμερα είναι η μέρα που θα την παραδώσει σε αυτούς. Δεν ήθελε να το σκέφτεται αυτό που θα γίνει. Το πόσο μίσος θα έχει στην καρδιά της. Θα έπρεπε μετά να υποστεί την ποινή του για προδοσία. Κρεμάλα.
Έδιωξε κατευθείαν αυτές τις σκέψεις από το μυαλό του. Όχι κάποια λύση θα υπάρχει.
Αφού τελείωσε το μπάνιο του έβαλε τα άμφια μου και το στέμμα του, την φίλησε στο τρυφερότατο μάγουλο της και κατέβηκε στο θρόνο του. Πέτυχε μια υπηρέτρια στο διάδρομο την οποία την σταμάτησε πριν πάει στο δωμάτιο της και δεν βρει εκεί την κυρία της. Μόλις τον είδε υποκλίθηκε και κατέβασε το βλέμμα της.
« Η μεγαλειότατη θα πάρει το πρωινό της μαζί μας στην τραπεζαρία. Σε παρακαλώ πήγαινε να την ξυπνήσεις είναι στην κάμαρα μου.»
«Μάλιστα μεγαλειότατε» έκανε άλλη μια υπόκλιση και εξαφανίστηκε. Ε ρε κουτσομπολιό που θα έχουν να πουν μεταξύ τους οι καμαριέρες.
Μετά από λίγο η μικρή του βασίλισσα κατέβηκε με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη. Φρουρούσε ένα γαλάζιο φόρεμα με τούλια και πέρλες και δυο μικρά τριαντάφυλλα στα ριχτά κοντά μανίκια της.
«Καλημέρα» του είπε δίνοντας του ένα φιλί στο μάγουλο.
«Καλημέρα και σε σένα. Πως κοιμήθηκες;»
«Πάρα πολύ καλά. Εσύ;»
«Σαν πουλάκι» μόνο έτσι που δεν ήταν άλλα δεν μπορούσε να της πει αλήθεια.
Μετά το πρωινό του ο δάσκαλος τον γαλλικών παρέλαβε την βασίλισσά μου και αποσύρθηκαν στην βιβλιοθήκη για το μάθημά τους. Είχε μια επίσκεψη μετά από λίγο και αυτή δεν ήταν άλλη από τον γέροντα που ήρθε μπροστά του έτοιμος να τον κατασπαράξει.
«Καλημέρα μεγαλειότατε. Ή μάλλον κακή μέρα.»
ο γέροντας ήξερε. Ήξερε και πολύ καλά μάλιστα. Δεν μπορούσε να αποφύγει το βλέμμα του που είχε καρφωθεί με μίσος πάνω του. Ντρεπόταν να τον κοιταξει στα μάτια.
«Ένας βασιλιάς πρέπει να τιμάει τα παντελόνια και το στέμμα που φοράει. Εσύ όμως δεν το έκανες.»
«Γέροντα να σου εξηγήσω...»
«Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να απολογείσαι. Η πράξη σου ήταν απαράδεχτη»
CZYTASZ
ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΗ
RomansΗ Έλεν ήταν ένα συνηθισμένο κορίτσι που μεγάλωσε σε ένα μοναστήρι στην Ρουμανία. Στα 18 της έπρεπε να φύγει για να βγει στον κόσμο των ανθρώπων να δουλέψει. Στα 23 γενέθλια της είναι πλέον στην θέση της ρεσεψιονίστ σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο στο κέν...