Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

55 9 0
                                    

6 μέρες μετά...

ο Λόρδος Βινσέντ έστειλε γραπτή επιστολή ότι ετοιμάζετε να εγκατασταθεί στο παλάτι όπως της διάβαζε ο επικεφαλής του συμβουλίου. Έδωσε εντολή να φτιάξουν την μεγάλη κρεβατοκάμαρα για να μπορέσει να εγκατασταθεί στην νέα αυτή ζωή στο νέο τους ξεκίνημα.

Φαινόταν ενθουσιασμένος από τα λεγόμενα του στο γράμμα. Κάθε μέρα προσευχόταν πριν πάει για ύπνο να πάνε όλα καλά στην νέα της συμβίωση. Όταν έπεφτε στο κρεβάτι όμως, σκεφτόταν τον άντρα της ζωής της. Τον έρωτα που έκαναν ένα όνειρο που μετά κατέληγε σε εφιάλτης βλέποντας το βλέμμα του όταν την πρόδωσε, όταν την έδωσε στους εχθρούς μόνο και μόνο για να μην χάσει την θέση του σαν βασιλιάς. Έπρεπε να τον είχε παραδώσει στο δικαστήριο για αυτήν την κίνηση και συμφωνία που έκανε αλλά, δεν το έκανε. Την τιμωρία του την πήρε εξορίζοντας αυτός τον εαυτό του μακριά από δίπλα της. Ξυπνούσε ιδρωμένη, αναστατωμένη με όλες αυτές τις σκέψεις που μετά δεν την άφηναν να κοιμηθεί ο κακός ύπνος ήταν ολοφάνερος δημιουργώντας μαύρους κύκλους γύρο από τα μάτια της όπως και οι ρυτίδες που είχαν σχηματιστεί στο μέτωπο της, που την έκαναν ακόμα πιο μεγάλη και γερασμένη.

Προσπάθειες έκαναν οι ακόλουθες της να την περιποιηθούν να δείχνει φρέσκια και όμορφη όμως η θλίψη μέσα της δεν την άφηνε.

Δεν της άρεσε που προχώρησε έτσι, με έναν άγνωστο δίπλα της αλλά, δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο. Οι ευθύνες ήταν πολλές την κατέβαλαν ψυχολογικά και δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει.

Η άμαξα όπου μετέφερε τον Λόρδο Βινσέντ έφτασε στο παλάτι. Τον ακολουθούσε άλλη μια άμαξα που έσερνε μια τεράστια καρότσα με μπαούλα και πράγματα.

Μαζί με τις ακόλουθες της πήγαν να τον καλωσορίσουν. Βγήκε από την άμαξα πιο χαμογελαστός από πότε, υποκλίθηκε και την φίλησε σταυρωτά.

«Καλώς όρισες Λόρδε.»

«Καλώς σας βρήκα Μεγαλειότατη. Χαίρομαι που είμαι πλέον κοντά σας.»

Έδωσε εντολή στους υπηρέτες να μεταφέρουν τα πράγματα του στην κρεβατοκάμαρα όπου και θα εγκατασταθεί. Πέρασε το χέρι της γύρο από το μπράτσο του και τον ξενάγησε στο παλάτι.
Αφότου του έδειξε τα κατατόπια τον συνόδεψε στην κάμαρα του στο τέλος του διαδρόμου.

«Μακριά από σας με βάλατε μεγαλειότατη.»

«Ήταν το μόνο δωμάτιο το οποίο είναι άνετο με όλες τις ανέσεις, μεγάλα παράθυρα για ένα όμορφο ξύπνημα και ωραία θέα. Το προσωπικό μας θα σας φροντίσει σε ότι και να χρειαστείτε.»

ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΗDove le storie prendono vita. Scoprilo ora