Όλο αυτό επαναλαμβανόταν κάθε βράδυ. Ο μελλοντικός βασιλιάς κάθε βράδυ είχε και από μια ακόλουθη της βασίλισσας στο κρεβάτι του για να του ικανοποιεί τις σεξουαλικές του ορέξεις αφού δεν μπορούσε να έχει την ίδια η Λαιήλα δεν είχε καταλάβει τίποτα από όσα συνέβησαν γιατί και οι ίδιες οι ακόλουθες της δεν έπρεπε να μιλήσουν αφού τις απειλούσε ότι θα τις σκοτώσει.
Πάραυτα είχαν ήδη ξεκινήσει οι ετοιμασίες για τον γάμο που θα γινόταν σύντομα. Δεν υπήρχε χρόνος για χάσιμο, οι υποχρεώσεις πίεζαν την κατάσταση πολύ όποτε έπρεπε να επισπευστεί.
Άρχισαν οι προετοιμάσεις και οι πρόβες νυφικού ώστε να ραφτεί σωστά στα μετρά της και οι πρόβες του βασιλικού κουστουμιού του αρραβωνιαστικού της.
Διάλεξαν μαζί τα υφάσματα όπως και μαζί έδωσαν τις εντολές για την βασιλική τούρτα ,την δεξίωση και την τέλεση του γάμου που θα γινόταν στον κήπο του παλατιού με τα λουλούδια σε όμορφα στολισμένο χώρο με πολλά καθίσματα για τους καλεσμένους.
Ήταν στον θρόνο της καθώς οι έμποροι μου έδειχναν τα υπάρχοντα τους για να αποφασίσει τι υφάσματα θα βάλει στο νυφικό της και τι υφάσματα θα υπάρχουν στα τραπέζια και για το στολισμό.
Την ενημέρωσαν ότι είχε επίσκεψη από τον γέροντα Σοφό. Είχε ξεχάσει τελείως την παρουσία του στο παλάτι καθώς είχε χαθεί για αρκετές μέρες. Μπήκε στην αίθουσα, υποκλίθηκε και αυτή σηκώθηκε να τον αγκαλιάσει. Ότι και να είχε γίνει μεταξύ τους, ακόμα του είχε αδυναμία.
«Μεγαλειότατη. Τα σέβη μου και συγχαρητήρια για τον αρραβώνα σας»
«Σε ευχαριστώ γέροντα που ήσουν; Σε έχασα.»
Έκανε νεύμα στους εμπόρους να πηγαίνουν και θα ανανέωναν το ραντεβού τους για την επόμενη μέρα.
Μαζί με τον γέροντα βγήκαν στην αυλή. Αυτόματα οι ακόλουθες της τους σέρβιραν το τσάι και τα βουτήματα τους.
«Που ήσουν γέροντα μου; Καιρός πολύς πέρασε»
«Είχα πάει ένα ταξίδι μεγαλειότατη. Και γύρισα χθες.»
Είχε μια αγωνία μέσα της. Πίστευε ότι μπορεί να πήγε να συναντήσει τον Μάξιμο.
«Και τι έκανες εκεί;»
«Βοτάνια μεγαλειότατη. Βοτάνια και φάρμακα. Έψαχνα συστατικά για να φτιάξω γιατρεύτηκα βοτάνια για αρρώστια, πονοκέφαλο και πολλές ακόμα ασθένειες»
YOU ARE READING
ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΗ
RomanceΗ Έλεν ήταν ένα συνηθισμένο κορίτσι που μεγάλωσε σε ένα μοναστήρι στην Ρουμανία. Στα 18 της έπρεπε να φύγει για να βγει στον κόσμο των ανθρώπων να δουλέψει. Στα 23 γενέθλια της είναι πλέον στην θέση της ρεσεψιονίστ σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο στο κέν...