Lábammal dobolok, miközben Jimin éppen a stylist-ok kezében van. Éppen sminkelik és a haját állítják, ezzel teljesen átalakítva a fiút. Én csak nézek ki a fejemből, majd egy ötlettől vezérelve megkérdezem, hogy van-e erkély valahol. Hála istennek azt mondják, hogy ebben a helyiségben is található, ha végigmegyek a folyosón, így meg is lódulok azonnal. Ideje lenne cigiznem, mivel kicsit stresszes ez a helyzet. Olyan fura, hogy újra láthatom Jimin-t, ennyi év után. Nagyon hiányzott már és nem szeretném megint elveszteni. Hatszor megbántam, hogy akkor, ott, elhagytam és apámmal mentem. De most meg fogom védeni. Bármi áron.
Kiállok az erkélyre és megtámaszkodom a korláton, miközben a már meggyújtott bűz rudat a számba helyezem és szívok is egyet belőle, majd kifújom a füstöt. Szöul utcái ezen a helyen olyan csöndesek. Ez a gazdag részleg, ahol senki nem jár autóval, csak néhányan, akik átkelnek rajta. De olyan közel vannak a boltok, hogy nem kell ezért kocsiba ülni.
Tisztább a levegő, amit most én is szennyezek a cigimmel, de nem különösebben tud érdekelni. Annyi bűntényt követtem már el, hogy egy cigizés nem a világ vége. Ha börtönbe kerülnék az nem emiatt lenne. Hanem például: drogkereskedelem, lopás, gyilkosság és a többi.
Már majdnem végzek a cigimmel, mikor valaki a hátamra rakja a kezét, én pedig száznyolvan fokos fordulatot veszek azonnal, hogy szembe találjam magam a... szürke hajú Jimin-nel.
Olyan rosszallóan néz rám, mintha valami nagy dolgot tettem volna. Elnyomom a cigimet a hamutálba és karba teszem a kezeim, kérdőn meredve Jimin-re, aki kibaszottul elegánsan van felöltöztetve. Jól áll neki ez a haj.
-Mi az? - kérdezem meg végül három perc után, sóhajtva. Végig olyan összeszűkített szemekkel nézett rám, hogy azt kell hinnem, már nem is engem figyel. Pedig azért szeretem, ha Jimin engem bámul.
-Te cigizel? - kérdezi kissé meglepetten, de éllel a hangjában.
-Aha. - vágom rá és hagynám ott további beszélgetés nélkül, amikor hirtelen megfogja vállamat és nekilök a falnak.
-Erről sürgősen le kell szoktatnunk. - mondja szemeimbe nézve, miközben felsimít vállamra. Nagyon meglep ez a kacér énje, de nem tudok neki ellenállni, így nem sokat várva neki lököm én a falnak, feje mellett megtámaszkodva. Alávetetten néz fel rám, mint egy aranyos kisgyerek, aki nem tudja mi vár rá.
-Ohh, igen? - kérdezem pimaszul, hajába túrva. Enyhén hátrarántom fejét, másik kezem pedig feszes fenekére helyezem. Nem kegyelmezve annak markolok bele, mire egy apró sóhajt hallat, azon a magas hangján. - Csak nem tetszik valami? - vigyorgok perverzül, majd ellököm magam a faltól és inkább bemegyek, vissza a stylist-okhoz.
-Jeongguk! - fut utánam, mire rákapom tekintetem. - Most komolyan ennyi? - néz rám lemondóan, én pedig vállat rántok, miszerint annyira nem érdekel most. Mindjárt fotózás, egyikünknek sem lenne jó, ha álló farokkal kéne ezt megtenni. Inkább otthagyom most, amíg le tudok állni. Nem akarom megbaszni. Mármint, de, nagyon meg akarom baszni, de nem most és nem itt. Igen, tudom, hogy hogyan szexel két férfi, rendesen utána néztem, hogyha kéne akciózni, akkor ne legyek annyira pancser. Talán most majd kamatoztathatom azt a tudást, amit megszereztem.
YOU ARE READING
COUP D'ETAT {Jikook}
Fanfiction"Megbántam, hogy akkor, ott, elhagytalak. De tudd: Miattad tettem. Meg akartalak védeni, és meg is foglak. Bármi áron." JeongGuk és JiMin, akik kiskoruktól kezdve együtt nevelkedtek, gyorsan legjobb barátokká váltak az évek alatt. Viszont Jeongguk a...