Reggel fáradtan kelek, majd azonnal oldalra fordulok. Mellettem a hely... üres. Hol a faszomba van Jimin? Most meg kell keressem? Hát jó...
Lassan kikecmergek az ágyamból. Roppantmód fáradt vagyok, pedig jól aludtam. Jimin illata teljesen elbódított, így teljesen nyugodt és fájdalom mentes éjszakám volt.
Leszámítva a lelkizést, amit lenyomtunk.
Úgy döntök, nem veszek fel semmit, így egy szál alsóban indulok Jimin-shi keresésére.
-Hova bújtál, Cicám? - kérdezem hangosan. Mély hangom cseng az egész házban. Elsőre jó hangosan trappolva indulok meg a lépcsőn lefelé. Besétálok a nappaliba, ahol nem látok meg semmit, de ekkor meglátom a tévémben visszacsillanni Chim tükörképét. Azt hitte nem veszem észre, hogy a kanapémra bújt? De kis cuki. - Cicus? - nézek át a kanapén. Nem tudom mi ez hirtelen, hogy a macskámnak szólítom. Egyszerűen rám jött a macskázhatnék.
Jimin összekuporodva fekszik a szófán, de érkezésemre felkapja a fejét, és halványan elmosolyodik.
-Miauw... - megy bele játékomba. Macskásan kinyújtóztatja végtagjait. Végülis, olyan kecses és szabad, mint egy macska. Gátlástalan.
Megjegyezném, hogy a pólóm még mindig nagyon jól áll rajta. Tetszik, hogy így felhajtótodott és láthatom alsónadrágjába bújtatott fenekecskéjét.
-Meg kéne fürdetnelek, Cica. - mondom leülve mellé. - Tegnap sem fürödtünk. - veszem fel karjaimba. Úgy csimpaszkodik hozzám, hogy mostmár lehet koalának kéne neveznem cica helyett.
-Kérem a reggeli csókom. - csűcsörít ajkaival, miközben én próbálok manőverezni, hogy megtaláljam a fürdőszobát. Mindkét emeleten elhelyezkedik egy-egy, így nem kell felmenni a lépcsőn. Az lenne még a nehéz mutatvány. Mondjuk tegnap sikerült, de most még fáradt és éhes vagyok.
-Majd ha kapok reggelit. - incselkedem vele, mire felfújja arcát, és kiugrik karjaimból. A konyha felé veszi az irányt, pedig az előbb még a fürdőbe tartottunk.
-Csinálok reggelit, utána kapok csókot, majd hosszan megkúrsz a fürdőben. - jelenti ki szemrebbenés nélkül. Asszem áll a faszom. - Rendben? - pillant hátra felém ártatlanul. Nyelek egyet ezen a szexi és aranyos énjén, mivel nagyon megmozgatott bennem valamit. Bólintva adom tudtára, hogy nagyon is benne vagyok a dologban, ő pedig bologan, ugrálva megy reggelit csinálni. Most annak örül ennyire, hogy kap csókot vagy annak, hogy jól meg lesz rakva? Remélem mindkettő.
A telefonom megcsörren fent az emeleten. Rohanva megyek fel a lépcsőn, majd veszem fel a telefont. JB hív, az egyik társam. A csapatunk négy emberből áll. JB, Onew, Shownu és én. Mi vagyunk az úgynevezett "elit" osztag. A sofőrünk ugyebár RM, az informátort pedig szintén említettem már, azaz V-t. Vele egész jó kapcsolatom van, de mostanában eléggé elhanyagoltam mindenkit. De most, hogy találkoztam Jimin-nel, érzem, hogy minden rendbe fog jönni.
Felveszem gyorsan a telefont, közben elindulok vissza az asztalhoz. Jimin nagyon szorgosan csinálja aaaaaaaaz... amerikai palacsintát. Ez a gyerek egy angyal, én mondom nektek!
-Szia, JB. - szólok bele a telefonba, miközben nyálcsorgatva figyelem Jimin minden egyes mozdulatát. Ahogy ráfolyatja a tejszínhabot... én is ráfolyatnám a tejszínhabomat. Jó sokat, hogy aztán le kelljen nyalogatnia magáról. Milyen gyönyörű látvány lenne...
-Figyelsz, Jungkook? - kérdezi JB, mire azonnal megrázom a fejem, és megpróbálom ezeket a gondolatokat kizárni agyamból, mielőtt még sátrat állítanék az ölemben.
-Nem figyeltem, kérlek kezd újra. - mondom, mire belesóhajt a kagylóba, ami eléggé fáj drága egyetlen fülemnek és mivel nem akarok még halláskárosult lenni, ezért eltartom hallószervemtől a kagylót.
-Annyi, hogy apád adott egy fontos feladatot. Tudom, te most éppen testőrködsz, de ez tényleg fontos. Egy ékszert kéne ellopni, ami rohadt értékes. - világosít fel.
-Kész a palacsinta! - szólal meg Jiminie, én meg majd kiugrok a bőrömből.
-Chim, egy angyal vagy. - mondom, mikor leteszi elém a nagy tál amerikai reggelit. De rég ettem már ilyen jót! Mostanában nem volt kivel ennem, így kissé elvesztette a hatását a reggeli. Volt olyan, hogy csak bekaptam egy szelet kenyeret, amit előtte megkentem valamivel. - Nagyon jó illata van. - szagolok bele a levegőbe. - Bocsi, JB. Itt vagyok közben. - megfogom a kést és elkezdem vágni az édességet, amiből kifolyik a juharszirup.
-Na, szóval, ez az ékszer egy gyűrű és egy karkötő. Huszonnégy karátos, szín aranyból készült mindkettő. Ezt kéne ellopnunk egy gazdag csajtól, aki... a YG-nél dolgozik, ahol most te is kaptad a feladatod. - apa szépen összerakta. Akkor nem azért kaptam ilyen munkát, mert annyira elbasztam volna valamit. Egyszerűen csak a terve része volt.
Beleeszek a mennyei palacsintába. Istenem, én meg fogom áldani ezt a fiút! Szét omlik a számban ez a fenséges étel. Többször meg kell kérnem, hogy etessen meg.
-Ez kurva jó, Jiminie! - zabálom két pofára továbbra is az ételt. - Ja és JB, rendben van, megcsinálom. Mikorra kell és ki az? - eszek továbbra is. Mellettem Jimin is hozzálát, miközben jólesően hümmög. Akkor ugyanazon a véleményen vagyunk: fantasztikus lett.
-Jövő hétre, ez neked egyszerű. Ha kell, meg is ölheted. Engem aztán kurvára nem érdekel. - mondja hanyagon, ami ilyenkor mindig jellemző rá. Ja igen, tudom, hogy ez egy egyedüli feladat, hisz elég egyszerű, de fontos, mivel azok az ékszerek minden bizonnyal nagyon értékesek. - Akitől pedig el kell lopnod, az Lalisa Manoban, a Blackpink tagja. Ezzel gondolom nem mondtam újat. - hát nem. A csaj nem egyszer keveredett bele rossz ügyekbe. Valószínűleg apukám már nagyon pikkelhet rá, ha loptatni is képes tőle. Szóval egy olyan gyenge fruskát kell kijátszanom? Nem nehéz.
-Meg lesz. Hívás vége. - ezzel ki is nyomom a telefont. Nem szoktam elköszönni normálisan, ha feladatot kapok. Elég fagyos vagyok ilyenkor. Ahhoz képest, hogy én vagyok a legjobb a maffiában, még mindig nem szeretem, ha munkát kapok. Mégis csak bűnt követek el egy ilyen lopással is. Van lelkiismeretem is, ha nem is akkora, mint ami az átlag embereknek szokott lenni. Azért az ilyen dolgok nagyobb része kiirtódott belőlem.
-Kivel beszéltél? - teszi le a villát Jimin, mivel már elfogyasztotta a palacsintát. Mögém sétál, majd vállamra teszi kezét, és masszírozni kezd. Halkan felsóhajtok kezei kényeztetésére, amik most nagyon jól esnek. - Be vagy feszülve. - suttogja fülembe, majd meg is nyalja azt. Egész testem megrezzen tettén, de csak tovább hagyom, hagy fogdosson. Jól esik a törődése.
-Csak a munka. - döntöm hátra fejemet, így arcával találom szembe magam. Aranyosan rám mosolyog, amit viszonzok azon nyomban, szinte ösztönösen. Felé fordulok teljes testemmel, mivel ilyen forgó székeken reggeliztünk meg. Chim kezei még mindig vállamon pihennek, de én be akarom tartani az ígéreteim, így ajkaira hajolok, egy "reggeli" csókba hívva őt. Ezzel teljesítettem is az első felét annak, amit említettem neki. Vagyis ő mondta, én meg szívesen belemegyek.
YOU ARE READING
COUP D'ETAT {Jikook}
Fanfiction"Megbántam, hogy akkor, ott, elhagytalak. De tudd: Miattad tettem. Meg akartalak védeni, és meg is foglak. Bármi áron." JeongGuk és JiMin, akik kiskoruktól kezdve együtt nevelkedtek, gyorsan legjobb barátokká váltak az évek alatt. Viszont Jeongguk a...