Nyolcadik lövés

275 22 0
                                    

Hevesre sikeredett csókunk közben felállok a székről, és Jimin dereka köré fonom kezeimet, miközben elkezdek hátrálni a fürdőszoba felé. Chim szófogadóan követ engem be a fürdőbe. Tegnap sem tusoltunk, elvileg még a tegnapi gecim is benne van... talán ki kellett volna mosni. Na mindegy, majd ezt most megtesszük.

Egyik kezemmel elengedem Jimin derekát, majd kinyitom az ajtót, aminek az előbb nekilöktem őt. Kicsit megcsúszik, mivel ott támaszkodott, de elkapom derekát, így nem esik el, de arcunk nagyon közel kerül egymáshoz. Komolyan, mint egy elbaszott romantikus filmben. Csak egyben különbözik ez azoktól.

Azon nyomban hevesen tapadok Jimin ajkaira és egyre beljebb tolom a fürdőben. Nem ellenkezik nekem, ami jó pont nála. Nem szeretem, ha ellenkeznek. Az ellenfeleim is mindig behódolnak nekem, már egy szavamtól is. Chim is ezt teszi. Minden egyes másodpercben aláveti magát az akaratomnak. Azt csinálja, amit én diktálok, olyan tempóban, ahogy azt én akarom.

Kicsit bénázva megpróbálom kinyitni a mostmár Jimin mögött elhelyezkedő üveget. Amint sikerült ez a feletébb nehéz mozdulatsor, belököm Jimin-t a zuhany alá nem kegyelmezve sem neki, sem a falnak, aminek nekilöktem. Hangosan felszisszen, de nagyon erotikusan hat fájdalmas hangja, ami csak jobban uszítja vágyamat. Gyorsan lekapkodom magamról a ruháimat, majd Jimin is így tesz, mivel azért ha zuhanyozni is akarunk, akkor nem lenne jó, ha tiszta víz lenne mindene.

Fejem mellé helyezem mindkét kezemet, míg ő az egyik mancsával a zuhanyt nyitja meg. Felsimít mellkasomra, mikor már folyik a langyos víz, ami tudom, hogy hamar nagyon forróvá fog válni, ha Jimin nem állította lejjebb. Úgy szeretek fürdeni, na.

Teljesen összenyálazom szegény arcát, az ajkairól nem is beszélve, amiket épp az imént téptem meg, és dugtam be közéjük nyelvemet. Sóhajtozva próbálja viszonozni erőszakos csókomat, ami nem igazán megy neki, tekitve, hogy a nyelvemmel már össze-vissza csapkodok szájüregében, ebből az ő ízlelőszervét sem kihagyva. Kezeimmel végigsimítok mindkét oldalán, majd nem bírva vágyammal markolom meg csodálatra méltó fenekét. Ezt már tényleg nem bírja, egy számba intézett nyögéssel jelzi, hogy mennyire tetszik neki az, amit teszek. Jól meggyűrőgetem mindkét félgömbjét. Kezeit nyakamra vezeti, és végigsimít rajta. Óvatosan mellkasomhoz hajol és ott kezdi el szana-széjjel harapdálni a bőröm. Tetszik ez a vadmacska énje, így csak morogva élvezem munkáját. Lassan tényleg megérzem a melegebb vizet, ami eddig hátamra folyt. Lehet jó lenne most kicsit gyorsabbnak lenni, hisz ha elkésünk, akkor azonnal rossz ponttal kezdek a YG-nél. Ezt követve lassan fenekéhez vezetem ujjaimat, és körözni kezdek ánuszánál, amit megért. Rá is segít azzal,  hogy megfordul karjaimban. Direkt be is dől nekem, hogy tovább húzza így is csöpögő farkamat, de ahogy látom ő sincs ezzel máshogy. Rendesen benedvesedett a drágám.

Óvatosan puszikkal lepem el hátát és rá is dőlök, hogy érezze felhevűlt bőröm és hevesen verő szívem, aminek tempója csakis miatta ilyen. Egyszerűen megbolondít ez a fiú mindenével.

Gyorsan belévezetem első ujjamat, mire felnyűszít, és kidomborítja hátát. Hangosan nyög és hörög. Próbálom keresni azt az édes kis pontját, amivel talán nagyobb örömet okozhatnék neki, de így is látom, hogy rohadtul élvezi az ujjacskámat magában. Most sem látom az arckifejezését, ami nem tetszik. Morogva fordítom magam felé. Haja homlokára tapad, ajkai el vannak nyílva egymástól, és egyfolytában nyel, hogy a gyors nyáltermelését letudja. Imádom ezt a látványt. Ajkaimat már lassan véresre harapdálva figyelem, ahogy minden egyes mozdulatomra megváltozik arcának a mimikája. Vajon mi lesz, ha egyszerre mindhármat belé tuszmákolom? Mindjárt megtudjuk, hölgyeim és uraim...

Kihúzom belőle mutató ujjamat, amit nem ért, ezért fel is nyűszít, hogy kéri vissza örömet okozó végtagomat. Arcára kiül a hiányérzet és az élvezet egyszerre, ami kibaszottul szexivé varászolja. Nem tudok neki ellenállni. Mindhárom ujjamat egyszerre, tövig elmerítem benne.

COUP D'ETAT {Jikook}Where stories live. Discover now