#2

599 25 0
                                    

No možná to můžu zkusit
,,tak fajne...Skúsim sa tam nejako dostať a niekde prespať" řeknu už rozhodnutá ,,takže moji fanoušci jsou svědkem toho že tě tam uvidím jasný?" řekne a na 100% zadržuje smích ,,fajne, ale ako budú fanúšikovia vedieť že to sme my keď sme sa neodhalili?" řeknu a vrátím mu úder ,,vezmeme si masky a oni budou vědět jaké?" řekne... ,,ty si neodbytný" řeknu a začnu se smát... ,,takže tohle bude pro tenhle stream všechno, zjistili jste nové věci zahráli si se mnou a všichni jsme poznali skvělou osobu co může konkurovat Gejmrovi v murderovi" řekne a počká na ostatní v lobby ,,Luďa počkajte ešte si urobíme fotku" řeknu těsně po tom... ,,ok slyšeli jste Dez tak se postavíme třeba sem a tu fotku dáme na záznam" řekne v tu chvíli začnu odpočítat ,,tri...dva...jedna...syr" řeknu a screenu to ,,voala hotovo" řeknu a už jen vidím jak se lidi odpojují...I Hejl, ale z TS se furt neodpojil ,,Dez co si vezmeš za masku?" řekne a já se docela leknu... ,,Neviem, asi si zahrám na Nejfake s šatkou okolo hlavy, palestlin mám doma dosť a šatke taky. Inak bola s tebou sranda, ale už sa asi budem musieť dať do strihanie. Ale ak sa ti bude chcieť sa rozprávať, pokojne aj budem." řeknu a otevřu si program na střihání. ,,nebudu rušit, ale zítra bychom mohli natočit nějaké normální video i s klukama, zkusím jim to navrhnout, zatím to je pouze domluvené někdy na večer" řekne zamyšleně ,,oki budem rada ak sa budem môcť pridať, tak čauko" řeknu a vypnu si TS. Pak si jen najdu na insta ofiko Hejla dám sledovat. Jakmile to video dostříhám vezmu na sebe nějaké oblečení stylu crop top a kraťasy, do vaku hodím blok s tužkou, mobil, sluchátka, peněženku a jdu se toulat po této nejmenované vesničce. Tátovi pouze řeknu, že jdu ven a do devíti večer se vrátím... Nedivte se že tak pozdě... Jsou prázdniny. Nakonec to zatočím směr les co je na druhé straně vesnice... Bohužel asi tak v polovině cesty do někoho vrazím. ,,Pozeraj na cestu, tie nemehlo" křikne nějaká blonďatá hlava... Já ho nevnímám a jdu dál. Tady to je úplně šajn jestli se omluvíš nebo ne... Když jsem na své mýtině sednu si k jezeru a začnu si malovat... O tomhle místě nikdo neví... Nebo aspoň myslím... Najednou přilítnou 4 tajfuny a já i můj blok jsme celí mokří. ,,Robíte si zo mňa srandu?" křiknu na tu čtveřici... ,,to mám halucinace nebo teď na nás křičí cute holka?" slyším jak řekne nějaký vysoký hnědovlásek... ,,naozaj halušky nemáš" řekne blonďák... Myslím že s ním jsem se právě srazila... Sbalím si všechny svoje věci a jsem na odchodu... V tu ránu mě někdo vezme do náruče, vytrhne mi z ruky vak a se mnou běží k vodě... Nestihnu se ani nadechnout a hladina vody je daleko nade mnou... Ihned vyplavu na hladinu a začnu držkovat ,,naozaj vám nešiblo? Kurňa som celá mokrá ako sliepka" začnu rozčileně, ale jakmile se otočím vidím jen vytlemenou čtveřici pak ze studiomoonTV2... Ano kdo by je neznal. ,,Ospravedlňujem sa za tieto tri dementy" řekne moon mezi tím co se zbytek tlemí ,,V pohode len som sa zľakla keď ma cudzí človek hodil do vody" odpovím a vylezu ven z vody abych aspoň trochu uschla. Po chvíli ucítím že mi nesvítí slunce do očí a tak je otevřu..Stíní mi tam Mattem ,,čo sa deje žirafo?"  zeptám se po chvíli. ,,Jen by mě zajímalo jak se jmenuješ" řekne a čeká na odpověď ,,Som Andrea Lukáčová" odpovím a dál se vyhřívám na slunci. Po nějaké chvíli nepovšimnutá zmizím a jdu se domů převléct... Tam si vezmu i svou příčnou flétnu a jdu zase někam do lesa... Tentokrát ale hlouběji, tam už opravdu nikdo nebude. Vylezu si na strom a tam si sednu na větev... Je to trochu vysoko, ale vejdu se tam asi tak 2x vedle sebe. Vytáhnu flétnu, sestavím ji a začnu hrát písně co mám hrát na konzertě... Jedna kapela mi nabídla spolupráci... Tak proč toho nevyužít. Hraju asi tak hodinu a najednou slyším jak se někde zlomí nějaká větev, ihned se přitisknu ke větvi a koukám dole na tu čtveřici... Něco si tam říkají... Složím flétnu zpět do pouzdra a vezmu si ji i s vakem na záda... Potichu slezu na nižší větev... Tady je už slyším...

Začalo to YouTubemKde žijí příběhy. Začni objevovat