#14

305 20 3
                                    

Cestou si opět trochu zařvu, doma se převléknu pouze do běžeckého a jde se běhat... Nevím kolik jsem toho uběhla, ale když jsem přišla k otci bylo už dost pozdě, jen jsem se osprchovala a šla si lehnout... Už chci být u sebe doma... Tady se to všechno jen sere... Další dny jede zase moje rutina... Běh, snídaně, sportoviště nebo posilka oběd posilka nebo sportoviště večeře spánek... Nakonec nastane den kdy odlitám... Respektive jedu už den před odletem, jedu nočním vlakem s velmi retardovanými sousedy kteří nejspíš natáčí na YT protože to je furt: teď asi půjdeme spát nebo jsme v kupé, jsme už v polovině jízdy a podobně... Naštěstí tohle je přímý vlak do Prahy, pak metrem a pak autobusem na letiště... Tam ranním letadlem do NY...

Konečně... Když otevřu dveře od bytu je tu něco špatně... Potichu se zuju a nechám tašku v předsíni... Vytáhnu si nůž a jdu potichu chodbou... Najednou na mě vybafne Eric... Ou Fuck... Je to můj bývalý, ale nešlo nám to... ,,what are you doing here!" řeknu nasraně. ,,I am here for you... You are only mine!" řekne na oplátku on. ,,no! I'm not yours... I hate you idiot... You are just a whore (děvkař) only man Who fuck poor girls" křičím na něj a vyhodím jej mého bytu... Naštěstí je tak udivený, že si toho všimne až když po něm házím boty... Budu si muset vyměnit zámek... Byli jsme spolu asi 3 měsíce, ale podváděl mě asi s dalšími 2 holkama... On mě naučil docela dobře anglicky a já jeho pár slovíček česky... Ale je to idiot... Jen a prostě Fuckboy... Věci z tašky naházím do pračky, vezmu batoh a nějaké peníze... Hezky se projdu do obchodu, tam nakoupím nějaké potraviny a jdu zase domů, jen tak pro zvědavost se podívám na Deziro...OMG? 100K za ani ne týden? A insta asi 300 srdíček? Ok... Asi si to někdo uvědomil... Mám tu 10 zpráv o mikyny... Všechny černé... A prodalo se asi 80ks triček, 3ks special white mikin vlastně všechny, respektive přišlo mi to z mého webu... Jsou to mé vlastní stránky a já sama si ty balíčky odesílám... 20ks classic mikin... Plus 100 zpráv o tričko... Všechno to tady zabalím, všem napíši nějaký dopis a pošlu na příslušné adresy... Jo asi 2K v Kč jsem pouze na odeslání vyhodila, ale nezajímá mě to... Teď mám peněz dost... Celý tři týdny chodím jen na sportoviště a na školení k hasičům... Jsou tam úžasní lidé... Sice holky jsme 3 ale i s nimi vycházím. Mike a Lea se neozvali... Očividně na mě kašlou... Tak já taky... Sem tam na trénink se přijde podívat trenér, vždy mě za něco seřve, ale pokaždé mě jeho rada zrychlí... Lámu své rekordy... Pak se tu ještě někdy objeví Lucas, to je osoba co mi má krýt záda při práci a dokonce taky soutěžil... Prý ještě neviděl nikoho aby byl do toho tak zapálený... Na to pouze odpovídám že mám tuhý kořínek a ještě tvrdohlavou palici... Vždycky se tomu zasmějeme... Jako, kluk to není k zahození, ale nechci si s ním zkazit spolupráci a hlavně mi furt v hlavě leží to co mi řekl Vitaa... Kdo ví... Třeba doufám že přijde... Ale co si to namlouvám... Určitě pokud tam bude tak bude mít v repre girlfriend. Doufám že vyhraju... Chci konečně ukázat jaká doopravdy jsem a taky to že dokážu být slavná i mimo YT. Poslední 4. týden hned v pondělí ve 3am sedím v letadle a letím směr Bratislava společně s trenérem a ještě jednou dvojicí, respektive mužský repre s trenérem... Oba vypadají divně, já se začtu opět do knížky a ignoruju svět... ,,Andreo!" zakřičí mi u ucha Mr. Thompson ,,Yes? We are landing?" zeptám se a on pouze přikývl, jakmile se dotknou kola asfaltu mám již vše zabalené pak si pouze počkám na zavazadla... Mám sebou hromadu věcí...jako jsou rotky, kolík a podobné naše harampádí... Můj žebřík mi má dnes ve 2pm přijít na hotel... Je to zdarma protože repre... Ten kluk na tom bude hodně podobně... I s věcmi se vydáme k autu... Řídím já protože jsem na to prý zvyklá a znám to tu... Na palubku si hodím mobil s navigací a jedu... Pohodka, do tohoto hotelu jezdil táta na jednání... Když tam dojedu vyndáme všechny věci z kufru před vchodem kde čekají poslíčci a já zaparkuju v podzemní garáži.. Vyjedu výtahem na recepci a jdu přímo k NY skupině... Věci prý už máme na pokojích... ,,slečno Lukáčová, váš otec je zde na hotelu... Pokud chcete mohu jej o vás informovat"... Řekne a zároveň mi předává klíčky ,,děkuji moc... Jste velmi hodná a ráda vaši nabídku příjmu" řeknu a usměji se na ni... Ona mi úsměv oplatí a zmizí k telefonu. Když přijdu na pokoj pouze vyhrabu plavky převléknu se vezmu osušku a župan, napíšu trenérovi že jdu do bazénu, vezmu mobil, vodotěsná sluchátka s fit náramkem co skoro nesundávám a opět se ztratím jako pára nad hrncem vraltilm se těsně před obědem, převléknu se do sportovního a dojdu na oběd, dám si lehký těstovinový salát a následuju cedulky s nápisem posilovna.

Začalo to YouTubemKde žijí příběhy. Začni objevovat