Pov Vitaa
Asi od 8:30 hodin mi každou chvíli cinká mobil strašně mě bolí hlava a nevím jak jsem se dostal do postele... Podívám se na telefon a zjistím že Dez vydala nové video... Vstanu a zrovna letím do koupelny... Je mi fakt blbě... Tam si to video pustím a aspoň se jí snažím poslouchat... Tak to si dělá prdel... Ona jede na mistrovství... Přeju jí to... Když se mi konečně udělá líp kouknu se více do telefonu... To ne... Já ji včera... Vlastně dneska volal... Snad jsem neřekl nějakou kokotinu... Když se vzbudí i kluci jsou na tom podobně co já... Ale aspoň nesídlí u záchodové mísy... Řeknu jim tu novinu a všichni mají pusu do kořán... ,,Chalani 25 júna budem na vás čakať a vyzdvihnem vás na stanici v Bratislave" řekne Samo, spadne mi kámen ze srdce... Všichni si objednáme její merch... Vezmeme ale bílou mikinu kde jsou jen 3 kusy... No budu se muset přiznat že její merch prostě už mám... ,,kluci vemte si ty bílé... Doma už 1 bílou mám, na záda si vytvoříme své logo... Bylo by dobře aby věděla že to jsme my... Mohlo by ji to obměkčit. " řeknu typuju že jsem jak rajče... ,,Tak toto je tá vec kvôli ktorej si tak na dne?" optá se mě Sam když jsou kluci mimo pokoj...pouze kývnuPov Andrea
Všechno jsem to naházela na sítě mezi 8:30 a 9h ,,Andy nepôjdeme nakupovať?" napadne Lucy... Není to špatný nápad... Aspoň 1 den si udělám relax... ,,klidně, zeptám se táty jestli si můžeme vzít auto" řeknu a jdu směrem otec... ,,ahoj tati, můžu si půjčit auto? S Lucy bychom jely do nákupního centra" řeknu a udělám psí kukuč... ,,Dobrá ... Aspoň nebudeš celý deň sama na športovisku" řekne a vykouzlí úsměv... Zajímalo by mě kde je ta jeho slutka... ,,Lucy připrav se" řeknu jí když vejdu do pokoje... Sama na sebe hodím své tílko... Ano svůj znak mám skoro všude a jsem na něj hodně hrdá... Na ramínkách mám opět ty moje vlajky, to doladím černýma roztrhanýma kraťasama, USA šátkem a pilotkama na oči... Otočím se na Lucy, nadzvednu brýle a laškovně na ni mrknu... Obě se naráz rozesmějeme a jdeme směr garáž kde je auto... Jen co se rozjedeme pustíme naplno písničky a zpíváme... Je nám šajn že nás venku slyší... Jedeme asi půl hodiny... Ups... Asi jsem moc nedodržovala rychlost... Nevadí... Když vystoupíme z auta jsme mega rozesmáté...V tomto vystoupí ta moje krasavice... Ještě teda s batohem na zádech a jdeme vzít centrum útokem... Vrátíme se asi za 4 hodiny... Už i po obědě v KFC a celé oběšené taškami padneme u mě v pokoji do postele, no to nevypadá že bychom ještě dneska něco dělaly... Nakonec ještě přemluvím Lucy ať se mnou jde na sportoviště a udělám si z ní malou časomíru... Okolo chodí docela dost lidí a jeden kluk tu už je asi 30minut... Vypadá to že tomu docela rozumí... Když už se docela dlouho rozčiluju že se mi zasekává rotka(hadice) pod kladinou křikne po mě ,,házej je víc do boku nebo před sebe ať dopadnou až za kladinu" ten hlas ihned poznám a zarazím se uprostřed pohybu... ,,thanks" odseknu mu, zakroutím hlavou abych si urovnala myšlenky a dobalím si hadici. Zkusím to ještě dvakrát jak mi Vitaa poradil a zabalím to všechno... Hodím to do bedny a jdu směr jejich kumbál... Tam zamknu a s Lucy se vydáme na cestu domů... Vitaa jde s námi... Nevím co jsem komu zase udělala... Najednou mi zvoní mobil... Vytáhnu jej z vaku protože nemám žádné kapsy v dresu... Nesmíme je mít... Volá mi Mike... Co ten chce? ,,hi Mike, whats matter?" zeptám se ho... Co se děje. ,,you little brat what did you say About me to Lea?" (ty malý hajzle, co jsi o mně řekla Lee?) ,,me? Nothing... I'm now on Slovakia and I didn't Phoned her... Please don't be angry on me when I do nothing!" (Já? Nic... Jsem teď na Slovensku a nevolala jsem jí, nebuď na mě naštvaný když jsem nic neudělala) křiknu mu zpět a položím hovor... ,,FUCK IT" křiknu a upustím tím trochu páru... ,,Čo sa stalo An?" zeptá se Lucy. ,,ale Mike je s Leou a asi je na něj Lea naštvaná a myslí si že jsem ji něco řekla... He is asshole" řeknu a jdu dál, ale Lucy se zastaví... ,,Už ma tá tvoja angličtina štve ... Nauč sa zase hovoriť slovensky ... Ani česky už poriadne nevieš ... Je z teba len zasranej američan" zakřičí na mě Lucy... Mě to bodne u srdce, tak tohle si myslí? Dobrá... ,,nebýt těch blbců co nemůžou půl hodiny počkat abych je vyvolala na pódium jsem tu furt a do žádného NY bych nejela, ale ani ty bys nesnesla kdyby na tebe pokřikovali lidi děvko, špíno, lháři, mrcho a podobně, nejen na internetu, ale i v realitě, proto i ta jiná vizáž... Tohle nedá nikdo a ty víš že jsem nikdy nic nevzdala... Ale na tohle jsem neměla a zdrhla." řeknu a nechám si ji to přebrat... Jdu domu...
ČTEŠ
Začalo to YouTubem
FanfictionDokáže i jen zamlčení YouTube kanálu změnit život? A co když se s někým bude bavit a pak se 2 roky neuvidí? Změní to něco? Předem se chci omluvit za slovenštinu... Jinak vše je smyšlené, prostě mi jeden večer jeblo a vzniklo z toho tohle. Cover by...