Potichu slezu na nižší větev... Tady je už slyším
,,někdo tu ale opravdu hrál..." slyším říct Dejzra... ,,to se ti asi jen zdálo" řekne Mattem a chce odejít ,,čakaj a čo ty a ta dievčica?" vybafne na něj Moon...tak to mě zajímá co z něj vypadne ,,no jako Andrea je hezká, ale dost divná" řekne a já mám co dělat abych se ne smála že to zrovna říká žirafa ten a ty jeho retardované chvilky... Ano sleduji je na YT, Vitaa tady zatím jen pozoruje okolí... Asi tady ještě nikdy nebyl, což nejspíš nikdo krom Moona... Bohužel je až moc detailní všimne si mě... A do hajzlu... Ukážu mu zdvižený ukazováček přes rty a vylezu zase nahoru... Tam si lehnu a vím že mě nevidí... Cítím jak mi zaručí v břiše, proto si sednu a začnu jíst jablko co jsem si vzala s flétnou... Všimli jste sj že vlastně nic jiného nejím? A taky to že furt utíkám do svých myšlenek? Asi bych si měla dojít na vyšetření jestli nejsem autíčko (btw nic proti autistům, pár jich osobně znám a na některých to skoro nepoznáte) Naštěstí kluci už odešli... Proto si zase sestavím po jídle flétnu a tentokrát se s ní a hudbou i procházím... Po asi 2 hodinách mě to přestane bavit a slezu dolů... Ale tam mě někdo zatáhne za strom... A sakra... Snažím se mu vyhroutit, ale nejde to... Je sakra silnej... Vitaa... Tak on si na mě počkal...když vidí že jsem se uklidnila pustí mě a sundá ruku z pusy... ,,do frasa... čo po mne chceš, že si na mňa čakal?" řeknu ledově... ,,chtěl jsem se jen zeptat jestli bys mě nevyvedla ven z toho lesa... Kluci mě tu nechali" řekne a pokusí se o psí oči... Já mám co dělat abych se nesmála ,,dobre... dobre... Celkom ma to tvoje privítanie vyľakalo ... toto mi nerob" řeknu vysmátá a lehce ho bouchnu do ramene... On se na mě ublíženě podívá, ale za chvilku se taky směje... Má hezky úsměv... ,,naozaj si si ma tam všimol?" zeptám se ho kousek od jezera ,,jo... Nebylo to tak těžký si nevšimnout těch vlasů" řekne a poukáže na jejich výraznou barvu ,,nojo... Ale meniť je nebudem" řeknu a snažím se dostat z jeho rukou můj blok... Prý by se mnou nešel kdybych všechno nesla jen já tak mi vzal vak. No a tam objevil blok... Celou cestu jsme kecali... Zjistila jsem o něm hodně věcí třeba i to že moon bydlí vedle a on pár věcí i o mě. Před barákem jsme se rozloučili a domluvili si prank na kluky... Když přijdu domů uploadnu video kde taky nezapomenu na anketu... Pak se ještě domluvím s tátou že se jdu proběhnout a pro jistotu si vezmu sebou i kudlu... Naučené z Česka... Udělám si okruh tak 5km když chci jít domů někdo mě zezadu chytne... Instinkt byl rychlejší, nestačil ani mrknout a už měl kudlu na krku... ,,Sakra ľuda ... Čo všetci dnes vyvádzate?" řeknu když zjistím že to je LowPC... ,,sorry, ale fakt jsem netypoval že budeš chodit s nožem u pasu, jinak... Super šátek Andy ",,Vďaka a ospravedlňujem sa, človek nikdy nevie ... Obzvlášť keď je dievča" řeknu a nevinně se usměju... Rozloučím se s ním a jdu domu... Tak hodím ještě lehký trénink v posilce osprchuju se a lehnu do postele... Ještě projedu komenty pod videem... Rozhodnu se odpovědět na komentáře... Nejvíce mě překvapí koment od Vityy... Ptá se jestli budu na youtuberingu... Odpovím že ano... Ať si počkají na video kde jsem natáčela s Hejlovcem. Ještě na story jak na YT tak na insta přidám že zítra přijdou 2 videa. Pak lehnu a spím...
Probudí mě ráno zvonění u dveří... Vylezu z postele jenom v kraťasech a sportovní podprsence, okolo hlavy uvážu cestou dolů šátek a otevřu... Stojí tam kluci, okamžitě mi naskočí ten plán co jsme včera vymysleli. Proto si Vituu přitáhnu do vášnivého polibku... Umí líbat dost dobře... Co se odtáhneme pozorujeme reakci kluků... Všichni pusy do kořán... Už to nevydržím a začnu se smát jak blbec, ale nejsem jediná Vitaa taky. Pak je pozvu k nám na snídani, udělala jsem palačinky a s Vitou jsme jim to vysvětlili... Vypadalo to že nás zabijou... Spíš pana Vitanu než mě... Neptejte se jak mě to napadlo. Rychle zapadnu do pokoje, Uploadnu video pro jistotu vypnu monitor... Dělám to tak kvůli té slutce... Už mi to kolikrát zhatila... a převléknu se... Pak jdu ven s klukama... Ale na oběd se musím vrátit... S klukama jsme šli do kavárny a pak zase k jezeru. Tam jsme dělali prostě ptákoviny. Pak jsme se vrátili domu. ,,Andy ... Kto bol ten chlapec s ktorým si sa vonku bozkávala?" optat se táta... A kurde... Jakto že nás viděl... ,,kamarát... Bol to prank na jeho kanál" řeknu a sednu ke stolu... Jakmile dojíme oběd rychle se sbalím a běžím do drogerie... Tam koupím černou smývací barvu na vlasy a vedle v optice koupím barevné čočky. Doma vyhrabu palestinu a velkou mikinu z mého merche. V koupelně si obarvím vlasy a nasadím čočky... Pak si okolo hlavy uvážu khaki šátek a přes sebe natáhnu velkou mikinu, s kamerou ve vaku vběhnu do lesa kde vylezu na rozpadlý skokanský můstek... Fakt nemám tušení co tu dělá... Nahoře natočím video o svém potvrzení že budu na youtuberingu a že budu takto vypadat, mám přes pusu a nos palestinu, kapuci na hlavě, černé vlasy s khaki šátkem a fake dioptrické brýle plus hnědé čočky... Doufám že to tu moon nepozná. Rychle vběhnu domu na videu nemusím skoro nic stříhat proto to mám za půl hodiny, měla jsem kameru upevněnou na jiné trubce... Takže jen jak jsem od ní doběhla a přiběhla... Místo toho jsem tam dala outro na konec. Hejl mi ještě napsal že nebudou točit... Prý je Gejmr nemocný. Teď to jen uploadnu nezapomenu na monitor a mezi tím se osprchuju... Bylo by na nic kdyby mě tak viděl Vitaa. Když vylezu ze sprchy jen v ručníku sedí na mé posteli crew2 ,,čo tu sakra robíte?!" křiknu a rychle si vezmu oblečení ze skříně. V koupelně se převléknu a všimnu si že mám moonovo tričko... Se vsákne, na hlavu zase uvážu šátek a jdu... ,,úžasné tričko" poví moon s úsměvem... Nojo aby ten na to nereagoval ,,já viem, ale mám aj lepší" odpovím mu provokativně. Kluky vyženu ven... Naštěstí že jsem vypla monitor. Zapnu ho a potvrdím uploadnutí videa... Ještě chytím Hejla na TSku tak mu to řeknu ať se koukne na můj kanál. Rychle seběhnu dolů za klukama a ti mi nabídnou že budeme spát v chatce co je uprostřed lesa... Prý patří Moonovi... Nojo já se jim nikdy nenaučím říkat jmény... Když jdeme okolo jezera kluky nenapadne nic jiného než mě tam s Vitou hodit... Prý odplata za ráno, ale za to jsem jim dala mokré objetí a dostala od Mattyho mikinu... Takže jsem spokojená... Sice mi je tak o 2 čísla větší protože Matty je žirafa, ale i tak mi není zima. Vitovi zase půjčil Domča (Dejzr, LowPC), Moon nás hrdě vedl a já přesně věděla kam... To místo je úžasné. Najednou se Moon chytí do mého starého oka... Ale barevná fotopast by tam měla být. Vylezu na strom a pustím ho... Dole ho sice kluci chytali, ale chytil ho ten nejmenší... Vitaa i když pravda... Já jsem ještě menší. Už jen slyším jak tam nadává kterýho blba to mohlo napadnout... Já si zatím napíšu do mobilu poznámku a zavěsím se hlavou dolů. Kluci na mě koukaj jak na blba... ,,Andy... Víš o té zmiji vedle tebe?" zeptá se Dejzr... Ihned se pustím a chci dopadnout na nohy... Bohužel slítnu na břicho... ,,som ok boly to tak len 2 metry" řeknu a seberu se ze země... Ale ihned mi někdo strčí kapesník pod nos... ,,pokapeš mi mikinu ty pako." řekne Matty. ,,tak by som si od teba kúpila novu a dala ti ju?" řeknu a kapesník si držím furt u nosu... Za chvíli už mi krev přestane téct a kapesníček si schovám do kapsy kalhot, které pod mikinu nejdou pomalu ani vidět... Najednou mě někdo vezme do náruče a utíká se mnou... Překvapivě Moon... Vlastně Samuel, Sam nebo jak že. Zastavíme se na verandě chaty... ,,Ty nie si čistá slovenka." řekne moon že by dnes den debil?
ČTEŠ
Začalo to YouTubem
FanfictionDokáže i jen zamlčení YouTube kanálu změnit život? A co když se s někým bude bavit a pak se 2 roky neuvidí? Změní to něco? Předem se chci omluvit za slovenštinu... Jinak vše je smyšlené, prostě mi jeden večer jeblo a vzniklo z toho tohle. Cover by...