Ty nie si čistá slovenka." řekne moon že by dnes den debil?
,,nie... Mama je z Česka, len otec je zo slovenska" odpovím a on mě začne lechtat... Strašně se směju a snažím se od něj dostat pryč ať mě nelechtá... Bohužel je o proti mě velký... Nojo... Jsem prcek. Pak dojdou i kluci, ale ti jsou udivení z té přírody okolo... Já tu už byla... Sam otevře dveře a kluci vběhnou si vybrat pokoje... Já si ustelu na gauči a čekám co na mě zbyde. Nakonec to dopadne tak že pokoje jsou 2 po 2 lůžkách... Tak jsem řekla že budu spát na gauči... Na to odpověděl Matty s tím že se na něm nevyspím... Zakončila jsem to tím že jsem stejně nejmenší takže mi to bude stačit... Proto teď všichni sedíme na gauči a koukáme na horory... Nebudu lhát... Dost se lekám a jsem zvědavá jak to tady dám... Nu což... Kudla vždy při sobě... Z vaku si vyndám pyžamo... Což je pro změnu můj merch... Upřímně byl to blbý nápad, pouze velké triko a kraťounké kraťasy se 4 klukama v 1 chatě... Jsem na ně zvědavá. Nejspíš usnu jako první...
Ráno se probudím v něčí posteli a s něčím omotaným okolo pasu... Zjistím že to je náš Mattemíček a potichu se vykroutím z jeho sevření... Rozhodnu se že udělám klukům snídani... Dozvím se že sem Sam přinesl pár vajíček a nějaké pečivo tu také je... Proto vytvořím míchaná vajíčka... Kluci furt spí... Proto se je rozhodnu vzbudit... Každýmu jsem připravila jeho porci a přinesla ji k němu do pokoje... Prvního jsem vzbudila Mattyho s Domčou pak Sama a nakonec Vituu... Pro info toho vzbudit dá pěkně zabrat. Pak se na záchodě převléknu do plavek a s klukama běžíme do jezera... Samosebou se tam topíme a máme kohoutí zápasy... ,,takže tři.... Dva.... Jedna.... Teď!" křikne Domča a já se snažím schodit Vituu z Moona... Sakra má výdrž... Nakonec Mattem kterýmu jsem seděla na ramenech uklouzne a hodíme placáka do vody... Když už je asi 7 večer rozhodneme se že půjdeme domu... Tam dojdeme asi v půl 9 a rozloučíme se... Kluci prý ještě musí natočit video... Což mi docela hraje do karet... Vytrolím celou SMTV2 takže jen se najím a ihned sedám k pc... Zapnu minecraft a hodím nějaké intro během hry se mi povede trollnout na SG všechny najednou... Bylo očekávané že se scuknou... Takže ihned za dveřma slítli do lávy... Voala... Dohrála jsem hru a šla na skywars...shodou okolností tam byl KelOhap a Jawocraft... Tak jsem je taky nachytala... Skočila jsem na bok ostrovu kde byl 1 blok... Oni šli za mnou a já je jen spinkla do voidu... Povedený to díl... Trochu to prostříhám, hodím outro a pár tauntů s gify. V anketě stejně vyhrál Moon tak máme vyřešeno... Už to jen uploadnu a konečně asi ve 2 hodiny ráno jdu spát... Good ne?Zítra vlastně dneska od osmi má veřejný stream ExplOited a Matúš... S myšlenkou na dnešní, vlastně včerejší odpoledne usnu...
Ráno se probudím za 5 osm... A kurde... Rychle zapnu pc, nahodím točící program a MC... Ihned lidi přivítám a prohledávám lobby... Protože jsem nestihla úvod s fanouškama... Naštěstí je za pomoci druhého monitoru kde mám jejich stream najdu a upaluju za nimi... Během her je asi vytrolím 2x a hromadu jejich fanoušků... No točila jsem asi 2 hodiny... Z toho bude dost failů... Proto stříhání nechám na jindy a letím dolů pro jídlo, respektive nenajdu nic kromě smetany jogurtu, jahod a banánů... Proto si udělám jogurtové smoothie a jdu hore... Dám se zrovna do stříhání mám vystříhabých asi 20minut na nové video, asi tak z 35 minut. Proto se rozhodnu že udělám více dílů... Sem hodím outro a udělám z toho samostatný díl... Nějak ho pojmenuju a dopřipravím pak ho uploadnu, vypnu pc a jdu zase ven... Koncert se blíží. Proto si beru flétnu i kytaru a jdu zase na můj strom... Po 45 minutách tam jsem... Skládám flétnu, kytaru jsem nechala na tý nižší větvi... Zase se vžiju do hudby a začínám si i poskakovat... Ale jakmile mi poprvé uklouzne noha přestanu poskakovat... Jen co si všechny písně přehraju a přezpívám uklidím flétnu a lezu dolů kde mám kytaru... Tam si sednu že se opírám zády o kmen a jednu nohu mám svěšenou dolu... Zase si všechno přehraju a sem tam něco i zazpívám... Když dokončím poslední písničku ozve se potlesk... To mě vyleká tak že naskočím asi metr do vzduchu... ,,robíte si srandu? Už ma takto neľakajte" řeknu uraženě a na důraz nafouknu tváře. Nakonec to nevydržím a všichni se začneme tlemit... Kluci si ještě vyžádají ještě jednu písničku... Prý mám hrát na kytaru a zpívat... Nakonec se rozhodnu pro něco od Jelenů... ,,kde jsi se naučila českou výslovnost?" zeptá se Dominik... ,,já bych řekla že ve škole" odpovím jim česky a radši zdrhnu za Sama... Kluci to nejdřív nechápou tak se toho ujme Sam... ,,chalani Andy nikdy nepovedala že je len slovenka" řekne Moon a já se začnu strašně tlemit ,,a proč tedy mluvíš i s námi slovensky?" zeptá se Matty ,,Pretože bola sranda a tu vždy hovorím slovensky a pretože Sam" dodám a furt jsem za Samem schovaná. ,,takže ty bydlíš normálně v Česku... Kdy pojedeš zpět? A kam pojedeš?" zeptá se Vitaa ,,no pôjdem koncom týždňa a spoj do Prahy, potom pôjdem do Krkonôš." řeknu a pokrčím rameny... ,,ok jedeme s tebou" vyhrknou všichni tři. Neboli Matty, Domča a mr Vitana... Najednou mi pípne mobil... A Vitovi taky... Kurde...
ČTEŠ
Začalo to YouTubem
FanfictionDokáže i jen zamlčení YouTube kanálu změnit život? A co když se s někým bude bavit a pak se 2 roky neuvidí? Změní to něco? Předem se chci omluvit za slovenštinu... Jinak vše je smyšlené, prostě mi jeden večer jeblo a vzniklo z toho tohle. Cover by...