#6

408 27 1
                                    

Den Y neboli Youtubering
Ráno jsem vyjela od baráku docela brzy... Někdy v 5...byla už jsem připravená teda bez masky... Ta skončila ve vaku... V mikině mi bylo sice docela teplo... Ale mám pak záložní plán ve vaku mám pak crop top s mým logem... Ještě to sice není v prodeji... Ale budou ji mít fanoušci možnost vyhrát i se speciálním trikem... Takže vyhrává dívka i kluk... Pak ještě táhnu sebou kytaru... Mám tam asi hoďku hraní na kytaru... 2 hoďky pc games 1x na pohovce... Pak můj výstup... Super... Na cestu si pustím písničky a lehce si prohrávám písničky na kytaru... Když konečně přijedu prolítnu rychle kontrolou a zrovna letím na WC abych na sebe hodila masku... Supeeeeeer vše sedí, ještě hodím kapuci na hlavu... Dojdu do stage a najdu si jeden dobrej spot... Je 8 hodin... Za hodinu pouští brány pro veřejnost... Najednou mi někdo hodí ruku okolo krku... ,,Are you kiding me?" vyjeknu když zjistím že je to Mr. Vitana... To to pěkně začíná... ,,Čau sestřičko" řekne a začne se tlemit... ,,čau neznámý..." řeknu a otočím se ke svým věcem... Asi ho to hodně zaskočilo... Najednou přilítne postižená lama... Hejlík... Je to vyšší docela osvalený kluk... Toť vše co o něm vím... ,,Dez... Tady jsi!" křikne a sejme mě na zem... ,,Hejl... Škrtíš ma" řeknu opět slovensky... Noco... Furt jsem mu to neřekla... Naladím si kytaru a za chvilku si mě přivolají na zahájení, přilítnu na pódium a začnu s úvodem... ,,Takže lidi... Vítá vás tu Deziro, pro dnešek opět česky, a vítám vás tady v Praze na Youtuberingu... Je to jedinečná akce, odnesete si mnoho zážitků a určitě i nějaké výhry. Bude tu možnost se od někoho z nás se něco naučit, zahrát si s námi nebo se vyfotit a hodinu možné získat i podpisy!" křiknu do microfonu ,,takže úvodní slovo jsem řekla a už takto ze začátku vezmeme první překvapení, já jako dočasný zaskok a jedna band jsme si pro vás připravili asi hodinový program... Vždy zahrajeme tak 1 píseň před každým youtuberem a nakonec bude možnost hodinového hraní... Tak jdeme na to!" řeknu energeticky a ze zákulisí vyběhne zbytek band... Máme bezdrátové microfony na nástrojích plus microfon na hlavě... A v uchu takovou malou pojistku... Začínáme z lehka... Nic nic a najednou drop... Na pódiu děláme všelijaké komedie a podobně... Jop... Miluju to. Když dohrajeme první 2 písně nastoupí sem Ment a my se stahujeme... Pouze tu necháme na kraji bubny  komba s repráky a jdeme zpět... ,,Daisy je to nutné mít na té hlavě? A proč nemáš normální oblečení" začne Ema... ,,je to nutné... Tady mě neznají" řeknu a otočím se za sebe... ,,Dez neřekla jsi že jsi Češka..." řekne sklesle Hejl... A kurva... Zase jsem něco zhatila... ,,neřekla jsem to protože bys mě chtěl sem vytáhnout a já se bojím že se prokecne kdo jsem" řeknu a docela mě bída osten viny... ,,Deziro games" řeknou a já už letím... Mám hrát lolko, minecraft a závody... Bude prča... První kdo jde proti mě v závodech je Marwex... Pohodička... Easy mapa... Pak nasadí další až nakonec skončím s Baxem... O kurva... ,,hlavně rychlost bro" řeknu a jsem připravena na závod... No... Co se dalo čekat... On ligový e-spotr man a já jen game girl... Pak přišlo lolko... To byla pohodička... A nakonec MC... To bylo se SMTV2 nemám tucha proč... Asi náhoda... Naštěstí jsem jim neřekla mou přezdívkou ani jejich jménem... Když jsme dohráli hodili jsme gratulace foto a já letěla zase na pódium hrát a teď vlastně i zpívat... ,,som tu!" křiknu na band a lapnu kytaru... Opět vyvádíme na pódiu a fanoušci šílí... Očividně to bude mít dost veliký úspěch... Vidím jak ty holky nechávají na našich klukách oči... Nedivím se jsou docela pretty... Pak zase zalezeme do stage a já umírám... Proč mi toho naložili na začátek tolik... Pro změnu mě bafne Hejl a táhne mě ven... Prý se musím aspoň trochu najíst... ,,Ale Hejl... Já nemám hlad..." kňučím celou cestu... Pak mě ale poleje ledový pot... Já nechala kytaru bez obalu... A mám tam podpisy SMTV2... A do frasa... Když konečně přijdu zpět vidím tam celou partu... Okolo mé kytary... Fuck... ,,Dez? Nechceš nám něco říct" zeptá se Matty se zklamáním v očích... Všichni ho tam mají... ,,já to chtěla říct... Ale nechtěla jsem vám kazit překvapení..." řeknu a skloním hlanu k zemi... Uteče mi jedna slza... ,,mala si to urobiť ... Fakt nemám rád falošné ľudi" řekne Moon a všichni odejdou... Co jsem to provedla... Proto se přikloním k mému bezcitnému já a dělám jako by se nic nestalo... Za chvíli máme zase hrát... Nahodím fake úsměv a s fake elánem se tam jdu předvádět... Nějak přežiju celý den... Jsem jen tělo bez duše... Proto se ještě rozhodnu pro jednu věc... Pokud se mi do týdne kluci neozvou táhnu na roční studium do Ameriky...

Začalo to YouTubemKde žijí příběhy. Začni objevovat