#12

331 23 0
                                    

Podívám se do okna a tam na nás čučí Moon... Ukážu na něj fakáč a zatáhnu se slzami v očích závěs... Lucy si tam zatím nadávala... A pak mě objala...  ,,vďaka Lus" řeknu a objemu ji nazpět.   ,,Vieš čakala som s nimi na teba na vlakovom nádraží kam vždy prichádzaš, ale nikto z nás ťa nevidel ... Len Vitaa furt pozeral na nejaký znak čo mala nejaká girl na chrbte." řekne a já se rozejdu k tašce... Vytáhnu svoje triko a ukážu jeho záda s mým znakem.   ,,Jo priamo tento mala ... Takže pozeral na teba ... Ale prečo nič nepovedal?" řekne a začne pozorovat pavouky na stropě...  ,,na jeho škole jsem měla přednášku, odchytil mě a já mu řekla ať mě nechá být... Toť vše" řeknu a fláknu sebou vedle Lucy. Dal už probíráme classic girl věci... I když tomu stále nerozumím... K večeři si i s tátou objednáme pizzu a Lucy u nás přespí... Asi do půlnoci se koukáme na filmy pak už jdeme spát.
Crrrr.... Crrrr...  ,,Luka at phone" řeknu rozespale  ,,Andy... Škyt... My bychom.... Škyt.... Se ti chtěli... Škyt... Všichni omluvit... Škyt... A já.... Škyt... Nevím jak to říct... Škyt... Prostě... Škyt... Asi... Škyt... Tě mám... Škyt... Rád... Škyt... Sorry.... Škyt... Za vše... Škyt " řekne Vitaa do mobilu... Mám na krajíčku... Potichu zašeptám  ,,me too" a položím to... Se slzami se převléknu do sportovního nechám lístek na kuchyni a jdu běhat...samozřejmě že kudlu mám u sebe... Oběhnu si kolečko 10km... Stále mi to nestačí... Tak si dám další 5km a pak jdu k jezeru se podívat na východ slunce... Úžasné... Něco mě napadne... Vletím do baráku s pozdravem... Vytáhnu svou kameru a současně Lucy z postele... Nahraji své poslední video... S Lucy jdeme opět k můstku a vysvětlím jí co mám v plánu...  ,,Takže lidi... Ano přesně vy co stále nevěříte těm sračkám co o mně roznesla jedna parta... Má to své klady, ale spíše zápory... Ale to není důležité... Vy kteří mě toužíte nějak podpořit... V červnu 26 budu mít v Bratislavě mistrovství světa v hasičském sportu... Nelekejte se... Běžím za USA přesněji za New York odkud jsem se před 3 týdny vrátila, den soutěže sem hodím svou fotku ať mě poznáte... Budu už v dresu, tak se budu pohybovat celý den... Vemte si na sebe můj merch... Pokud ho nemáte napište mi, pošlu vám ho, mám asi 100 kusů mikin a 200 triček ... Toto bude úplně poslední video... Najdete ho na všech sociálních sítích kde jsem bye" řeknu a kameru schválně hodím dolů, tam stojí Lucy se stejným oblečením... Pokud kamera přežije jde se točit další video na soukromé účty...pokud ne... Bude se točit na novou kameru... Slezu dolů z můstku a kouknu se na kameru... To už nedá... Kameru schovám do vaku a vytáhnu novou, respektive tu se kterou jsem aktivně natáčela... Dojdeme tentokrát k mému stromu... Opět vylezu nahoru a začnu natáčet...  ,,Hi People... who will come to support me ... 26th June I have the World Championship in firesport in Bratislava. SEE YOU SOON! BYE!!! " křiknu a vyskočím do vzduchu začnu natáčet české ,,Čusák lidi... Kdo mě bude chtít podpořit přijeďte 26.června do Bratislavy... Mám tam mistrovství, běžím sice za USA, ale pokud vyhraju, vyhraje i Česká republika a Slovensko, Dúfam že sa tam stretneme... BYE! " řeknu a udělám salto... Vlastně na YT to zachytilo Lucy a pár částek z té kamery uletětlo... A pro mé štěstí...spíš pro libový záběr praskla i čočka... S Lucy jdu domu a hodím to vše na sítě... To z nové na osobní účty a ze staré kamery na všechny účty Deziro takže YT, instagram, Facebook, twich, tweet a tik tok... Na osobní pouze insta a fb.

Začalo to YouTubemKde žijí příběhy. Začni objevovat