-chapter two.

1.3K 82 21
                                    



𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐎, meeting.

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐎, meeting

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



"Uma!" Szólalt meg a lány apukája, amint hazaért. Az említett lebattyogott az előszobába, elhúzta az üvegajtót, és kedvesen rámosolygott. "Mindjárt vacsorázunk. Ó, és öltözz át kérlek." Nézett végig rajta Ken.

Uma is követte ugyanazt a mozdulatot, majd értetlenül visszanézett apjára. "Miért nem vagyok jó így?"

A lányon egy egyszerű melegítő nadrág volt egy bő pulcsival, ami a vállán kicsit lelógott. Haja kócos kontyba volt fogva, és fején egy fejhallgató díszelgett.

Ekkor viszont halk csengetés törte meg a párbeszédet. 

"Vendégeink lesznek. Ez egy amolyan 'Köszönöm, hogy meséltél apukádnak az ösztöndíjról' vacsora." Mondta, és kitárta az ajtót, amin keresztül Tony Stark és Peter Parker nézett vissza rá.

"Heló." Köszönt lazán Tony.

"Te jó ég." Mormolta az orra alatt Uma, majd rájuk mosolygott és felrohant a szobájába.

__________

 "Oké, mi ez az egész, mert az tuti biztos, hogy én nem jelentkeztem semmiféle ösztöndíjra!" Fordult az újonnan érkezett vendégek felé a lány, amikor már a szobájában voltak. 

Vacsora alatt rengeteg kérdés jött ezzel a bizonyos 'utazással' kapcsolatban, amelyekre persze Uma-nak fogalma sem volt, hogy mit válaszoljon, ezért nagyrészt Peter és Tony beszéltek. 

Elmondásuk szerint Peter is ugyanerre jelentkezett, ezért van ő is itt, mivel őt hamarabb vették fel otthonról, ami egyébként nem is volt annyira hazugság. 

"Mondd csak Uma, mennyire bánsz jól a karddal?" Kérdezte Tony és elkezdett körbe-körbe járkálni a szobában.

"Tessék?" Szöktek az egekbe Uma szemöldökei. 

"Nahát, ez csak nem egy 1914-es katana?" Húzott elő az asztal mögül egy kardot, ami egy gondos kis tartóban volt elhelyezve. "Wáów, egész jó állapotban van." Vizsgálta meg közelebbről. "Mondd ezt használod akkor is, amikor megmented a világot a...tudod....rossztevőktől?" Poénkodott a férfi, ám senki sem díjazta a humorát.

"Fogalmam sincs, miről beszél." Mondta idegesen Uma és sóhajtott egyet.

"Oké, utolsó kérdés." Húzta elő újból a telefonját és ugyanúgy, mint Peter-nél, kivetített egy videót. Csak ezúttal a lányt láthattuk, amint néhány bankrablóval harcol, miközben szeme sárgán izzik és körülötte megjelent egy rókaburok. "Ez te vagy, igaz?"

𝟏 | 𝐇𝐄𝐋𝐏 ( 𝐏𝐄𝐓𝐄𝐑 𝐏𝐀𝐑𝐊𝐄𝐑 ) ✔Where stories live. Discover now