𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐈𝐕𝐄, new suit and sword.
"Ez a szobátok." Mutatott Happy a zárt ajtóra, amint elérkeztek a szállásra. Uma felvonta a szemöldökét a többes számra, majd aztán kitágult szemekkel nézett a férfire.
"Mármint, úgy érted, hogy...." Kezdte, de nem tudta befejezni, mert az asszisztens közbevágott.
"Igen, egy szobátok lesz, most pedig befelé!" Tessékelte be a fiatalokat az ajtón, majd jól becsapta maga mögött. "Öltözzetek át." Szólt még utánuk.
"De nekem nincs szuperhős ruhám." Nézett értetlenül a lány, majd végül vállat vont és lehuppant az egyik székre.
"Nos, úgy látszik szobatársak leszünk." Fordult felé Peter mosolyogva és összefonta a karjait.
Uma is megeresztett egy mosolyt, majd egyik tincsét a füle mögé tűrte.
"Öhm.....akkor én most..." Kezdte a fiú és bénán maga mögé mutatott, jelezve, hogy teszi, amit Happy az előbb mondott neki.
"Oh, öhm.....kimenjek, vagy...." Eszmélt fel a Kitsune és már állt fel a kényelmes puha székről.
"N-nem kell, kimegyek én. Vagyis, nem ki, hanem a fürdőbe." Kezdett el hátrálni az említett szoba felé, kezében a táskájával.
"O-oké." Ennyit nyögött ki Uma, majd a fiú becsukta maga mögött az ajtót, de még egy utolsó apró mosolyt megeresztett felé.
A lány kifújta a levegőt, majd arcát a kezébe temette. Ő is belátta, hogy ez a szituáció nagyon kínos volt.
____________________
"Ez meg mi rajtad?" Jött be a szobába Happy és Pókemberre nézett, akin egy piros-kék színű pulcsi és nadrág volt, illetve a régi maszkja.
"A szerkóm." Válaszolta Peter egyszerűen, mintha ez nem lenne nyilvánvaló.
"Hol van a táska?" Folytatta tovább a faggatózást a férfi.
"Milyen táska?" Ráncolta a szemöldökeit Uma, aki az ágyon ült és eddig csendben figyelte a jelenetet.
Ekkor Happy benyitott egy ajtón, amiről a tinik azt hitték, hogy nincs ott semmi, azért mindketten hatalmas döbbenettel indultak el abba az irányba.
"Mi? Azt hittem, hogy ez egy szekrény. Még ez is a mi szobánk? Ez sokkal nagyobb, mint amire -" Mondatát félbeszakította az, hogy az idősebb férfi belökte a fiút az ajtón, majd egy asztalhoz vezette amin kettő nagy táska volt.
Az egyik egy kis, bőröndméretű volt, a másik viszont sokkal hosszabb és keskenyebb. Volt rajtuk egy kártya, amin az állt, hogy: 'Apró tuning; T.S'
Először Peter nyitotta ki a kisebb táskát, amiben egy vadonatúj Pókember felszerelés volt. Sokkal jobban ki volt dolgozva, sokkal több mindent tudott, és persze nem a régi kapucnis pulcsi-nadrág kombó volt, hanem valami sokkal menőbb. Amolyan Stark-féle.
A fiú még áradozott egy kicsit arról, hogy mennyire menő és mennyire állat az új szett, aztán végül Uma is odalépett a másik táskához, és szépen lassan felnyitotta.
Amit látott, az egy teljesen vadonatúj katana volt, szépen kiélezve, a markolata pedig szépen kidolgozva. A lány ámulattal nézte az új tárgyat, majd Peter-re nézett, aki mosolyogva figyelte őt.
"Happy, ezt nem fogadhatom el." Fordult az említett felé és idegesen elkezdett az ujjaival babrálni.
"Mi? Ne viccelj már!" Forgatta a szemeit a férfi és keresztbe fonta a kezeit.
"Ez egy 1945-ös Kuszanagi ezernyi drágakővel és bronztükörrel! Drágább, mint az életem!" Kiáltott fel Uma, mire a hirtelen hangulatingadozásnak hála a két fiú döbbenten nézett rá.
"Nem harcolhatsz a régivel. Már kezdd rozsdásodni." Jelentette ki Happy, mire a lány felvonta a szemöldökét.
"Viccelsz."
"Halál komolyan mondom. Amikor kivettem a tartójából láttam néhány helyen kis rozsdafoltokat." Magyarázta, ezzel kicsalva a Kitsune-ből egy sóhajt.
"Remek, mehetek megint a Mesterhez tisztításra."
"Csak öltözzetek át, és Uma, neked is lesz ruhád, hogy megmaradjon az inkognitód. Ott van a kardod mellett." Zárta le a beszélgetést az asszisztens és kisétált a szobából.
A lány ránézett a táskára, de akárhogy is méregette, nem látott semmilyen ruhát. Majd megpillantott rajta egy kis gombot, amin egy rókafej szimbólum volt.
Mosollyal az arcán megnyomta és a táska elkezdett felvenni egy másfajta formát. Stark technológia, gondolta magában, majd végül mindketten megpillanthatták Uma Lee új szuperhős ruháját.
"Azta." Szólalt meg Peter a kínos csendben. "Ez oltári!" Kiáltott fel boldogan, Uma pedig elmosolyodott.
"Megyek átöltözök. A fürdőben leszek." Mondta, majd megragadta a felszereléseit és elsuhant a fiú előtt.
Peter végigkövette a szemével a lányt, egészen addig amíg el nem tűnt a fehér faajtó mögött. Visszagondolt az első találkozásukra, majd a repülőn történtekre, és be kellett látnia, hogy egyre jobban érzi azt a valamiféle kötődést köztük.
Lehet ez csak egyoldalú, de a fiú mindenképp azt tapasztalja, hogy kialakult köztük valamilyen bizalomszerűség, ilyen rövid idő alatt. Hiszen mindketten rendelkeznek szuper erővel, egyértelműen megértik egymást.
Viszont gyorsan észbe kapott, és villám sebességgel elkezdett öltözni, mert nem akarta, hogy Uma kijöjjön a mosdóból, miközben ő félmeztelenül áll a szoba közepén.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝟏 | 𝐇𝐄𝐋𝐏 ( 𝐏𝐄𝐓𝐄𝐑 𝐏𝐀𝐑𝐊𝐄𝐑 ) ✔
Fiksi Penggemar𝐇𝐄𝐋𝐏. "Te vagy a legnagyobb segítségem... ;" ◂Nem Peter Parker lesz az egyetlen szupererővel megáldott tinédzser, akit Tony Stark maga mellé állít a polgárháború során. A duó ellátogat Manhattan-be, ahol maguk mellé szerveznek egy fiatal lányt...