-chapter fourteen.

489 40 6
                                    



𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐔𝐑𝐓𝐄𝐄𝐍, oh, sorry!

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐔𝐑𝐓𝐄𝐄𝐍, oh, sorry!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Uma idegesen kopogtatott a Parker lakás ajtaján. Mélyen legbelül remélte, hogy Peter fog ajtót nyitni és akkor gyorsan letudhatja ezt az egészet, de egy másik oldalról pedig igenis meg akarta ismerni May nénit.

Amint kinyílt az ajtó egy barna hajú, szemüveges nő nézett vissza rá. Nem volt sokkal magasabb nála, és ahhoz képest elég fiatalosnak nézett ki.

"Üdv. Uma vagyok, most költöztünk ide apámmal a 207-es lakásba, nem messze innen." Kezdte mosolyogva, és a nő is ugyanezt tette.

"Szia, én May vagyok, örülök a találkozásnak!" Nyújtotta a kezét, amit a lány egyből el is fogadott.

"Úgy szintén." Pár másodpercig csend uralkodott közöttük, majd végül ismét Uma szólalt meg. "Öhm, Peter itthon van? Csak mert nálam maradt az egyik tolla és gondoltam visszaadom, de ha nincs itt, akkor megvárom a holnapot."

"Óh nem szükséges, gyere csak beljebb." Invitálta be, majd becsukta mögötte az ajtót.

Uma körülnézett a házban. Nem volt annyira nagy, de egy lakástól ez nyilvánvaló. Volt egy cuki kis konyha benne, egy tágas nappali és néhány csukott ajtót is látott.

"Az ott a szobája, beengedtem Ned-et is, mert még nincs itthon, de menj csak be nyugodtan." Simogatta meg a vállát, majd el is szaladt a konyhába, ahol kezdett eluralkodni a füst.

A lány megállt a fehér ajtó előtt, majd vett egy mély lélegzetet. Miután megbizonyosodott róla, hogy tényleg elhozta a tollat, remegő kezét a kilincsre helyezte és benyitott az ajtón.

. . .


Peter megpróbált a lehető leghalkabban végigmászni szobája plafonján. Amint leért a földre a kis résnyire nyitott ajtót hang nélkül becsukta, majd megfordult, hogy szembe találja magát egy tágra nyílt szemű Ned-del.

A fiú az ágy szélén ült és valószínűleg nem arra a látványra számított, hogy legjobb barátja Pókember jelmezben fog megjelenni előtte.

Mindketten lefagytak, Ned pedig kiejtette a kezéből a már megépített Legó Halálcsillagot, ami darabokra esett a padlón.

"Mi volt ez?" Kiabálta May a konyhából.

"Hát.....semmi, semmi!" Ordította vissza Peter, miközben figyelte Ned minden mozdulatát.

"Te vagy Pókember. A youtube-ról." Szólalt meg a fiú döbbenten, miközben a szuperhős egy gombnyomással levetette magáról a jelmezét. 

"Dehogyis, dehogyis."

𝟏 | 𝐇𝐄𝐋𝐏 ( 𝐏𝐄𝐓𝐄𝐑 𝐏𝐀𝐑𝐊𝐄𝐑 ) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora