-chapter eighteen.

425 42 6
                                    



𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓𝐄𝐄𝐍, pizza, sushi and sudden moves.

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓𝐄𝐄𝐍, pizza, sushi and sudden moves

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



"Milyen messze van még?" Kérdezte meg Uma, amikor már vagy fél órája a sötét utakon barangoltak valamilyen bolt után kutatva.

"Mindjárt ott vagyunk, ígérem." Mosolygott rá kedvesen Peter, mire a lány gyomra megugrott egy kicsit.

Még sétáltak pár percet, majd a fiú megállt egy épület előtt és nagyot sóhajtott.

"Ugye most csak szívatsz?"

"Kitalálom. Zárva van, mi?" Fonta keresztbe karjait a lány és gúnyosan barátjára nézett.

"Nem csak zárva. Egy temetkezési vállalat költözik ide." Hajolt közelebb a barna faajtajához, amin egy nagy cetli volt.

"Miért nem rendelünk valamit? Az úgy sokkal egyszerűbb."

Peter kifújta a levegőt. "Gondoltam megmutatom neked a város ezen részét. Legalábbis ez volt a terv, de mint látod, a bolt-téma ezzel kilőve." Nevette el magát halványan, mire Uma is ugyanezt tette.

"Gyere, menjünk fel hozzám. Éhen halok és kell sushi." Intett a fiúnak, és elkezdtek visszafele sétálni.

"Öhm, igazából az a helyzet, hogy vallomással tartozom." Vakarta meg a tarkóját.

A Kitsune hátrafordult. "Te vagy Pókember? Ja várj, azt már lekésted." Nevetett fel.

"Mi? Nem." Forgatta a szemét játékosan a fiú. "Szóval én még......nem ettem soha sushit."

Uma drámaian sóhajtott egyet. "Wáów Parker, ezt személyes sértésnek veszem." Tette a kezét a mellkasára, még jobban nyomatékosítva a 'sértődöttségét'.

"Pedig nem annak szántam." Tárta szét karjait a fiú nevetve.

"Na látod, jó hogy találkoztál velem, mivel így lehetőséged lesz megkóstolni." Hadonászott kezeivel a lány és elővette táskájából a fehér keretes szemüvegét.

Amint feltette azt Peter furán nézett rá. "Szemüveges vagy?"

Uma vállat rántott. "Igen, de ritkán használom. Hiába élesedett ki a látásom sötétben ugyanolyan használhatatlan." Legyintett mosolyogva.

"Jól áll." Mosolygott rá lágyan a fiú, mire a Kitsune elpirult.

"Felpróbálod?"


. . .


"Oké, ezt így fogd meg. Ezzel az ujjaddal pedig támaszd ki a másikat, úgy." Magyarázta a lány a barátjának, hogy hogyan kell megfogni az evőpálcikát.

𝟏 | 𝐇𝐄𝐋𝐏 ( 𝐏𝐄𝐓𝐄𝐑 𝐏𝐀𝐑𝐊𝐄𝐑 ) ✔Where stories live. Discover now