4.fejezet

734 37 1
                                    

Egy erdőben futok , valami , vagyik valaki elől menekülnve . A hatalmas sötétségben nem látni semmit , csak a fák ilyesztő vonalait tudom  kivenni . A hatalmas csendet az én lihegésem , és az utánnam rohanó ember gyors lépései törték meg . Nem tudom mit tegyet , vagy hogy hová is tudnék bújni , de azt tudom , hogy el kell innen tünnöm , amilyen gyorsan csak tudok . A hold hatalmasan világít , mintha csak segítségemre akarna sietni , de ezzel már elkésett . Érzem hogy a kergető utolért .

-Hova menekülsz ? Tudod hogy a tetteidnek vannak következményei , úgyhogy viseld is fel őket .-nevetett fel hátborzongatóan . Lassan hátrafordultam , hogy megnézzem ki is az , viszont mögöttem nem volt senki . Egy árva lélek sincs itt .

-Engem keresel kicsilány ? A te fajtád azt sem érdemli hogy ránk nézzen , azok után amiket tettetek velünk ! Azt hiszitek , hogy ti többet számítotok mint mi ? Akkor nagyon tévedtek !-éreztem hangjában hogy vigyorog . Félek .- Egy ilyennek mint amien te vagy , nem szabadna ilyen későn itt kint a sötétben bóklásznia . Nagyon veszélyes lehet nektek....főleg ha mi találunk rátok !

-Ki vagy te ? É..és mit akarsz tőlem ?-kerdeztem dadogva , viszont az idegen férfi keresését még most sem adtam fel .

-Mi vagyunk azok , akik megkeserítik az olyanoknak az életét , mint amilyenek ti is vagytok . Tőlünk sosem fogtok megszabadulni , akár mit is hisztek , vagy tesztek . Mi mindenhol ott vagyunk . Mi egymagunk is képesek vagyunk elbánni öt magadfajtával . Ti viszont , így egyedül a sötétségben , nem jelentetek semmit . Egy senkik vagytok...-olyan volt a hangja , mintha suttogta volna , ami az őrületbe kergetett .

-Ha..hagyd a..abba kérlek !-szipogtam menthetetlen félelemmel .

-Rendben , abba hagyom , viszont elötte két dolgot mondok , amiket jobb ha megjegyzel .-éreztem hogy szorosan a hátam mögött van , és légzése közvetlenül a vülemre érkezik . Majd egyszer csak megszólal .

-Először is , jól jegyezd meg . Az éjszakát mi uraljuk , senki más . Ti itt senkik vagytok . Másodszor pedig , ezt még inkább jegyezd meg . Te sosem leszel a fiamhoz illő . Hozzá te egy senki vagy !

Kisírt szemekkel , és gyors zihálással ültem fel ágyamban , levegőért kapkodva . Ahogy újra és újra lejátszódnak agyamban az álmomba történt események . Nem tudom hova tenni ezt az álmot . Még is csak egy mondat viszhangzik fejemben megállás nélkül . Te sosem leszel a fiamhoz illő .

És íme még egy új rész . Remélem azért nem lett annyira durva , és még nem vagytok holt sápadtak , habár ennyitől biztos hogy nem .😁❤ Hibákért bocsi

Elítélt lelkek /Jeon Jungkook ff. BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now