Csókunk egyre hevesebb lesz , már már tépi ajkaim , de felülmúlhatatlanul jó . Hiányzott már a csókja , de kimondhatatlanul .
Ahogy még mindig az előszoba falánál állunk , Jungkook keze pólóm alá kalandozik és csímpőmet kezdi markolászni , altestét nekem nyomva . Azt hittem ott helyben elájulok , de Jungkook fenekemnél fogva felkapott , mintha nem lenne semmi súlyom . Halkan belesóhajtottam szájába , amiért cserébe egy férfias morgást hallatott . A szobájához felérve becsapta mögöttünk a szoba ajtaját , majd engem az ágyra dobott , ami miatt egy meglepettet sikkantottam . Ahogy Jungkook közeledett felém , úgy nézett rám mint aki ott helyben fel fog falni , nem beszélve szűkölködő nadrágjáról .
-Kissé elkalandozott a tekinteted , nem gondolod ?-kérdezte pimasz mosollyal , miközben fölém kerekedett . Éreztem ahogy a pír eluralkodik arcomon , de nem takartam el . Tudom hogy tetszik neki .
Jungkook számtól elválva lejjebb vitte fejét , egészen a nyakamig , amit nyálas csókokkal kezdett belepni . Mindkét kezemet megkereste kezével , és fejem felett összekulcsolta őket , ami mérhetetlen romantikussá tette ezt a pillanatot . Egy erősebb szívásnál kissé hangosabban felnyögtem , és egyik kezemet szám elé akartam húzni , de Jungkook ezt nem engedte .
-Ne akard visszafogni a hangod Kicsim . Szeretném hallani mennyire jól esik az érintésem .-tűri fel pólómat , én pedig kezeimet felemelve segítek neki . Amint lekerül rólam a zavaró anyag , csillogó szemeivel az én szemeimbe néz , én pedig szó szerint elvesztem bennük . Altestét nekem nyomta , így engedni érezni méretes izgalmát , ami kicsalt belőlem egy jóleső sóhajt . Én is leveszem róla a pólóját , és elkezdem símogatni felhevült hasát , ami olyan kemény mint a beton .
Végül minden ruhadarab lekerül rólunk . Jungkook csókjaival el kezd lefele haladni , én pedig nem bírok hangot adni annak , mennyire jól esik . Végül el ér nőiességemhez , ahol szagatottan kifújtam a levegőmet , miközben szemébe néztem . Bíztatóan rám mosolygott , ami miatt kicsit el lazultam .
-Ev , most meg foglak nyalni itt lent . Ha valami nem esik jól csak szólj , és abba hagyom . Rendben ?-kérdésére egy aprót bólintottam , és már meg is éreztem száját , ahogy egy lágy csókot lehel arra a pontra . Hátam ívbe feszül , és egy hangosat nyögtem az új , mégis jó érzésre . Reakciómat látva felbátorodott , és nyelvét kidugva kezdett rendesen nyalni . Egyszer csak egyik ujját éreztem meg magamban , ami eléggé feszített , így felszisszentem . Amikor látta , hogy közel vagyok a csúcshoz abba hagyta , és felegyenesedett . Ki vett az éjjeliszekrényéből egy csomagot , amit feltépett és a benne lévő óvszert magára görgette .
-Baby , ez most kicsit fájni fog , de próbálom úgy csinálni , hogy elviselhető legyen .-pozícionálta be magát , és kezdett el előre nyomulni . Hangosan felnyögtem a fájdalomtól , de ajkai elnémítottak . Végül mikor már tövig bennem volt nem bírtam tovább , és pár könnycsepp folyt végig arcomon .
-Jungkook én nem....én nem....-dadogtam , mert nem bírtam egy normális mondatot kinyögni .
-Shhh...semmi baj , mindjárt jobb lesz .-csitítgatott . Lassan el kezdett ringatózni , ami miatt jólesően felsóhajtottam . Idővel már nem fájtak annyira a mozdulatai , így gyorsabb tempóra váltott , belőlem hangosabb sóhajokat kicsalva . Éreztem ahogy egyre közelebb kerülök a csúcshoz , amit Jungkook is észre vett , ezért még gyorsabban , és mélyebben kezdett lökni .
-Ah Kicsim , olyan forró és szoros vagy .-nyögi fülembe . Pár percel késöbb mindkettőnket elér a vég , és együtt ernyedünk vissza a paplanra .
Jungkook átölel izzadt testével , én pedig még inkább bújok karjaiba . És ekkor jutott eszembe egy nagyon fontos dolog , amire gondolnom kellett volna .
Beomgyu
Ezt a képet most itt hagyom a biztonság kedvéért😂😂Amúgy ez a rész rohadt gagyi lett , nézzétek el 😂
Hibákért bocsi😊❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Elítélt lelkek /Jeon Jungkook ff. BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarBelegondoltál már milyen lehet , ha egy teljesen másik országban kell egyedül 3 évet leélned ? Igen , ezen senki sem szokott gondolkodni , ahogy Everly sem . Egyszer viszont ölébe hullik a szerencse , és legjobb barátjával esélyt kapnak , hogy utols...