-Taehyung...
-Ott hagytál ! Ott hagytál mindegyikőnket csak azért mert az "apád" úgy látta jobban , hogy tizenhat év után most vissza fogad . És ez így kurvára igazságtalam érted ?-ordítja , én pedig megszeppenek . Úgy gondoltam , hogy majd megöleljük egymást és elmondjuk mennyire hiányoztunk egymásnak . Arra nem számítottam , hogy egy komplett dührohamar lesz , de megértem . Tényleg igazságtalan voltam , de muszály volt .
-Tae én annyira sajnálom ! Muszály volt eljönnöm me...-nem hagyta , hogy mondatomat befejezzem . Ajkai hevesen estek enyéimnek , de én nem akartam visszacsókolni . Mindkét tenyeremet mellkasára raktam , és próbáltam eltolni magamtól , de ő nem hagyta .
-Csókolj vissza Everly ! Kérlek...-suttogja számra , én pedig kihasználom gyenge pontját . Egy erős lökéssel el taszítom magamtól , és a kisfiú lelkét megragadva gyors repülésre kezdtem , egészen a mennybe vezető kapuig . Itt megálltam , és szembe fordítottam magammal a gyermeket .
-Annyira jó lesz itt neked , meg látod . Már soha senki nem fog neked fájdalmat okozni . Nem kell senkiért sem aggódnod . Csak szeretned kell . Mert szeretni örökké kell .-fogom meg kicsiny kezért , és a kapu felé fordítom . Készségesen bemegy , én pedig hazafelé indulok , de most kerülő úton . Nem akarok újra találkozni Taehyungal . Sok volt a mai nap nekem , ezért inkább hazamegyek , és alszom egy hatalmasat .
Már láttam a kastélyung tornyát , amikor is szárnycsapkodás hangokra leszek viszelmes mögöttek . Jajj csak ne megint te .
-Héj csajszi állj már meg ! Két és fél éve nem beszéltünk szivem .-hangzik a magyarázkozád , nekem pedig nem kellett több . Hátra fordultam és egyből a nyakába ugrottam , ahol keserves sírásba kezdtem . Halálosan hiányzott már . Sokszor azt hittem , hogy már megőrültem a hiányába .
-Chris , annyira hiányoztál ? És hogy ? Hogy van neked szárnyad , méghozzá...-itt elakadtam , méghozzá azért mert Chrisnek nem is voltak szárnyai , hanem a hortnixnak aki mellette repül .
-Chris , te...
-Igen Ev , meghaltam . De most hogy újra láthatlak végre megnyugodtam . Abban a tudatban éltem , hogy meghaltál . Wei Wei és én rengeteget kerestünk , de a szüleid hamrabb feladták . Tudom , hogy most le fogsz ezért szidni , de begyógyszereztem magam . Nagyon hiányoztál nekem kicsilány . Mielött öngyilkos lettem volna , át jött hozzám Jungkook és mindent elmesélt .-szóval Jungkook még él . Egy hatalmas sóhajt engedtem szabadjára , amiben benn volt a megkönnyebbülés , és a bánat is . Végleg elveszítem Christ. Olyan volt már nekem mint a testvérem .
-Ja , és képzeld . Amikor már egy év eltelt az eltünésed óta , felhívott az a helyes srác , aki még a szomszédom volt New York-ban .-mesélte nekem hatalmas lelkesedéssel , de én elhaladtam e mellett a jó hír mellett .
-Chris...mit mondott még Jungkook ?-kérdeztem félve .
-Azt , hogy neki kellene engem megölnie . Az én ük ük apám ölte meg a családját , ezért bosszút kellene állnia . De nem tette . Azt mondta , hogy vigyáz mindenre és mindenkire aki fontos neked . Helyette én tettem meg .-teszi hozzá lehajtott fejjel . Én csak egy helyben állok a levegőben . Nem vagyok képes felfogni .
Közelebb lépett hozzám , és egy gyors búcsúzó puszit nyomott homlokomra .-Ideje indulnom kislány . Vigyázz magadra . Fordult a kapu irányába , de én még időben megállítottam .
-Chris !-hangom hallatán megfordult , és kedves tekintettel meredt rám .-Szeretlek .-kiáltom neki tömören , de mégis sokat mondóan . Erre a röpke szóra felnevet .
-Én is szeretlek Everly .-mondja , és el tűnik a mennybe vezető úton .
Nem megyek haza , ma biztos hogy nem . E helyett a honaxok hegye felé veszem az irányt . Muszály látnom a srácokat , de leginkább Jungkookot . Veszettük hiányzik . A csókja , az érintése , a hangja , a nevetése...mindene . Nincs olyan nap , amin nem jutna eszembe . Igen , én vagyok a társa , és szükségem van rá .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Viszonylag hamar oda értem , de akkor elfogott az izgalom . Nagyon félek , hogy hogyan fog reakálni .
Hála Istennek , tudom hol van a bejárati ajtó , ezért oda repülök ,és félve bekopogok . Úgy két percet vártam amikor is hangos lábdobogádra leszek figyelmes . És kinyitotta . Ott állt elöttem teljes egészében , és csak bámult rám . Arcáról semmit sem tudtam kiolvasni . Helyette síró hangon el kezdtem beszélni .
-Jungkook én annyira sajnálom ! Nem kellett volna , hogy itt hagyjalak . Kérlek bocsáss meg ! -sírom keservesen , de ő nem válaszol . Egy hirtelen mozdulattal csuklómra fog , és egy gyors mozdulattal beránt . Az előszoba falához szegez , és fény sebességgel tapad ajkaimra , amit habozás nélkül viszonzok .
Meguntam a köcsögösködést .😂
Már én is kezdtem belefáradni ebbe az egészbe , ezért inkább hagytam magam és írtam valami pozitívat .
Remélem tetszett a rész , hibákért pedig bocsi 😊❤
YOU ARE READING
Elítélt lelkek /Jeon Jungkook ff. BEFEJEZETT
FanfictionBelegondoltál már milyen lehet , ha egy teljesen másik országban kell egyedül 3 évet leélned ? Igen , ezen senki sem szokott gondolkodni , ahogy Everly sem . Egyszer viszont ölébe hullik a szerencse , és legjobb barátjával esélyt kapnak , hogy utols...