Jeon Jungkook élete
1612.
1612. március 16.-át írunk . A napok lassan tellnek itt Amerikában . Nem régiben rátaláltam egy hozzám hasonló egyedre , akit Kim NamJoon-nak hívnak . Azóta együtt menekülünk az emberektől , akik lemészárolják fajtánkat . A vezetőjük George Dolorant . Már több ezer hozzánk hasonló honaxot gyilkolt le , és égette el , miután sósavval leönzötte megkorbácsolt testüket . Az ember népek nem fogadják el fajtánkat , így kénytelenek vagyunk elmenekülni . Már hárman vagyunk , kitartóan bújdosva . Kim Taehyung , Kim NamJoon , és én .
1615.
A kitartó csapatunk még bővült két taggal . Már öten vagyunk : Kim NamJoon , Kim Taehyung , Park Jimin , Min Yoongi , és én . Ők is , ugyanúgy mint mi , Amerikába menekültek . Kezd egyre inkább durvulni a helyzet . Már kezdek gyengülni . Kell a társam , de sehol sem találom . Viszont ma találkoztam egy igazán gyönyörű úrihölgyel , aki nem is sejtette mi vagyok . Megöltem . Szükség volt a csapatomnak vérére . Azóta rengeteg könnyet hullattam .
1629.
Heten vagyunk : Kim NamJoon , Kim SeokJin , Park Jimin , Jung Hoseok , Min Yoongi , Kim Taehyunk , és Jeon JeonGuk , vagyis én . Együtt fogtunk össze az elbújás reményében . Tegnap megölték szerelmem . Violett egy gyönyörű nemesi rangú hölgy volt , ugyan úgy honax mint én . Nem érzek fájdalmat haláli miatt . Tudom , hogy nem ő volt szívem kiválasztottja ,mégis egy támaszt nyújtott nekem . Testét önző célra használtam , de azt sem bánom . Egy szörnyeteg vagyok .
1653.
Apám eltűnt . Azt mondta keres a magunkhoz hasonló lényeknek egy helyet , ahol nyugodtam élhetünk . Vissza kell mennünk Koreába . A mészárlások még mindig tartanak . Ma találtam egy kis denevért . Úgy határoztam felnevelem , és halhatatlanná teszem . Egyre csak roncsolódom . Hiányzik emberi testem , életem , és lelkem . Hiányzik a feleségem , de ő már elhúnyt közel húsz éve feketehímlőben , három gyermekünkel együtt . Halálosan hiányoztak . Talán kislányom halála fájt a legjobban . Ő egyedül kapott Angol nevet . Everly
1730.
Teljesen tönkrementünk , mind a heten . Nők testét használjuk saját javunkra , embereket mészárlunk saját javunkra , és mégis tetszik nekünk . Nem érzünk irántuk sajnálatot , sem megbánást . Nem érzünk semmit . Mindannyian elvesztettünk családunkat . Elvesztettünk szerelmünket . Elvesztettük gyermekeinket . Elvesztettük a barátainkat . Elvesztettük saját magunkat...
KAMU SEDANG MEMBACA
Elítélt lelkek /Jeon Jungkook ff. BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarBelegondoltál már milyen lehet , ha egy teljesen másik országban kell egyedül 3 évet leélned ? Igen , ezen senki sem szokott gondolkodni , ahogy Everly sem . Egyszer viszont ölébe hullik a szerencse , és legjobb barátjával esélyt kapnak , hogy utols...