Elérkezett a tanévzáró , egyben az utolsó nap , amit ebben az iskolában tölthetek . Nagyon hiányozni fog ez az intézmény , hisz itt léptem be igazán a tini korba , és itt lett még szorosabb a kapcsolatom Chrissel . Végleg eldőlt a döntés , mikébben biztosan költözünk Koreába . Túltengek az izgatottságtól , amit már jócskán tudok visszafogni . Nem is értem , hogy miért várom ennyire , de azóta az álom óta méginkább úgy érzem , mintha valaki hívna . Olyan érzésem van , amikor Dél-Koreára gondolok , mintha ott lenne a szívem másik fele , és ha oda érek , végre egyesülhetek vele . Viszont azóta az álom óta folyamatosan kísértenek az ilyesztőbbnél , ilyesztőbb álmok . Mielött zihálások közepette felkelek , mindig látok magam elött egy férfi arcot , ami száz százalékig egy ázsiai férfihez tartozik . Álmomban szeme sosem szakadt el enyémtől , ami miadt mindig előjött bennem a rettegés ismerős érzése . Szeme fekete mint az ében , és olyan mintha telejen elnyelne . Beszippang , mint egy feketelyuk , ahonnan nincs menekvés . Volt olyan álmom , amiben próbáltam ellenállni a kísértésnek , de azt viszont már nem tudtam , hogy utánna mi történt , mert egyből felriadtam , könnyektől ázott arcal .
-Kislány figyelsz te rám , vagy a semminek beszélek ?-riaszt fel Chris , a gondolataim fogságából .
-Igen , persze , figyelek . Csak egy kicsit elkalandozott a fantáziám .
-Szóval a fantáziád mi ? Had halljam , ki az a srác aki miatt így beindult a fantáziád ?-hajolt közelebb hozzám , miközben szemöldökét huzogatta .
-Jesszus , nem úgy ! Ne gondolj semmi perverzre Chris !-lököm meg vállát , mire az ő mosolya még szélesebb lesz .
-Nem hinném , hogy kettőnk közül én gondolok perverz dolgokra...
-Most , ebben a minutában lezárom ezt a beszélgetést !-nevetek fel , és felállok ültemből . A park kijáratát célzom meg , abban a reményben , hogy barátom végre békén hagy az ő "kedvenc" témájával , és nem kezt el menthetetlenül oltogatni .
-Jól van csajszi , befejeztem , csak itt ne hagyj , mert nem tudom mit csinálok magammal .
-Rendben , nem megyek el , de akkor te pedig abba hagyod a fantáziám firtatását !
-Igenis kislány , abba hagyom csak itt ne hagyj .-néz rám boci szemekkel . Ez engem sosem szokott meghatni , de ő erről bizony nem tud , de ez maradjon is így :)
-Itt maradok , csak hagyd ezt abba .-nevetem el magam , majd újra helyet foglalok , mire Chris közelebb csúszik hozzám , és megölel .
-Bármi lesz is csajszi , rám mindig számíthatsz , és mindig itt leszek . Szeretlek kislány .
-Én is téged te lüke .-ölelem meg én is .
De akkor még nem sejtettem , hogy eljön az az idő , amikor nem tudok rá számítani . És senk másra sem .Nos , hát ez a rész kicsit rövidebb lett . Bocsesz .😐
De azért remélem tetszett .😊❤
Hibákért bocsi
KAMU SEDANG MEMBACA
Elítélt lelkek /Jeon Jungkook ff. BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarBelegondoltál már milyen lehet , ha egy teljesen másik országban kell egyedül 3 évet leélned ? Igen , ezen senki sem szokott gondolkodni , ahogy Everly sem . Egyszer viszont ölébe hullik a szerencse , és legjobb barátjával esélyt kapnak , hogy utols...