Figyelem ! Ebben a részben sok káromkodás fog elhangzani . Aki nem bírja az ilyen részeket , hagyja ki . Jó olvasást .💜
Lehetetlenül mérges vagyok . Sosem gondoltam volna , hogy Beomgyu valaha is meg fog csalni . És ez még hagyján , mivelhogy konkrétan egy honaxal , aki mellesleg Jin csaja , vagyis igazából a kurvája . Biztos vagyok benne , hogy ez a csaj akárkinek szét teszi , amióta csak az eszét tudja . Jungkook mesélte egyszer , hogy a honax egy igazán "szabadvérű" nép . Ami azt jelenti , hogy a lányok mind ribancok , és ezt a férfiak ki is használják . Ezzel ellentétben a mi népünk tagjai olyanok mint a szentek . Én is tizennyolc évesen vesztettem el a szüzességem , vagyis inkább két órája .
Negyed óra repülés után végre odaértem a hortnixok birodalmába . A dühöm egyre nagyobb lesz . Egyből Beomgyu házához veszem az irányt , ahol nem ég semmi fény . Biztosan alszik , de most magasról teszek rá . Az ajtóhoz megyek , ami természetesen zárva van . De nem gond , hiszen az egy éves évfordulónkra a házának bejáratikulcsát kaptam , hogy akármikor be tudjak menni . Gyorsan előhalásztam zsebemből , és már be is dugtam a helyére . Egy gyors mozdulattal kinyitottam , és már indultam is a hálószobája felé . Alszik , ahogyan gondoltam .
Hangos lépteimre felébredt , és zavartan körül pillantott . Amint meglátta az arcom , lágyan elmosolyodott .
-Ev , hogy kerülsz ide ? Nagyon késő van már . Vagy esetleg történt valami ? Baj van ?-kelt ki az ágyból és jött volna felém , de én kezemet feltartva jeleztem neki , hogy ne jöjjön közelebb . Érthetetlenül nézett rám , én pedig ki is törtem mint egy volkán . Vagyis csak azt terveztem , mert egy sokkal jobb ötlet jutott eszembe . Vonásaim el lágyultak , így ő is elengedte magát . Lassan közelebb lépkedtem hozzá , Beomgyu pedig minden egyes mozdulataimat végig nézte .
-Csak nagyon hiányoztál...-simítottam végig mellkasán , és ajkaira halyoltam . Undolodom tőle . Felkavar a tudat , hogy a tudtom nélkül más nőt is így csókolt , utánna pedig engem ölelt át .
Ráérősen hátra döntöttem az ágyra , és a nyakát kezdtem el kényeztetni . Sóhajai belepték a szobát , és a fenekembe markolt . Fúj .
-Élvezed ? Remélem azzal a kurvával is ilyen jó volt mint velem .-súgom fülébe , és fájdalmasan megmarkoltam a haját . Teljesen lefagyott , és csak meredt rám . Szóval tényleg megcsalt . Tovább csókoltam a nyakát , de már inkább harabdáltam . Had érezze a fajádalmat , amit én . Szisszenéseket hallat , de ez van .
-Ho...honnan veszed ?-dadogja . Gonoszan felkuncogok .
-Az téged ne érdekeljen . Viszont megszegted a hortnix katonai esküt . Lefeküdtél egy honaxal . Ugye te is tudod , hogy ez mit jelent ?-kelek fel róla , de végig tartom a szemkontaktust . Bolint egyet , és nyel egy nagyot . Ideges , és fél .
-Igen , tudom . Sajnálom Everly ! Annyira sajnálom , nem gondoltam át a tetteim súját . Kérlek bocsáss meg , és béküljünk ki .-könyörög , de nem hagyok neki . És már nem is érdekel . Megfordulva a kijárat felé veszem az irányt , és már kint is vagyok .
El kell mennem . Ez a világ , ahol két éve lakom , nem az enyém . Nem ide tartozom . El kell innen mennem . El kell szöknöm .
Sziasztok drágáim ! Már nincs olyan sok ebből a könyvből , de azért még van jópár rész .😉
Szavazni még mindig lehet az ez utánni könyvre . Eddig úgy tűnik , hogy egy Jimin fanfiction lesz .
Hibákért bocsi .😊❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Elítélt lelkek /Jeon Jungkook ff. BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarBelegondoltál már milyen lehet , ha egy teljesen másik országban kell egyedül 3 évet leélned ? Igen , ezen senki sem szokott gondolkodni , ahogy Everly sem . Egyszer viszont ölébe hullik a szerencse , és legjobb barátjával esélyt kapnak , hogy utols...