Bismillahirrahmanirrahim
İlk Bölümümüz Hayırlı Olsun Dermane Dilemin Ailesi Beni Burda da yalnız Bırakmadığınız İçin Sonsuz Teşekkürler ♡
Nazende Yusuf Arslanı her zaman beklediği parkta bekliyordu yine heyecandan elleri terlemişti 1 yıldır hep böyle oluyordu her buluşmalarında elleri titriyordu genç kızın daha 20 yaşındaydı esmer koyu kahve gözlü gamzeli çok ama çok güzel bi kızdı Nazende maalesef kaderi güzel olmamıştı ailesi var mı yok mu bilmiyordu yetiştirme yurdunda büyümüştü Yusuf Arslan'ın kız kardeşi Buğlemle aynı okula gidiyorlardı Buğlemden 2 yaş büyüktü ama okulda tanışıp arkadaş olmuşlardı.
Tabi ki Buğlemin haberi yoktu abisiyle yakın arkadaşının görüştüğünden Nazende utanıyor söyleyemiyordu Yusuf Arslanıda sıkıca tembihlemişti. Nazende 18 yaşına basınca mecburen yurttan ayrılıp ev arkadaşıyla aynı evde kalmaya başlamıştı ev arkadaşının sevgilisinin eve sık uğrama sebebi Yusuf Arslanın kıskançlığını harlıyordu bu sebepten Yusuf Arslan kendi apartmanların da kiralık olan bir daireyi göz bebeği Nazende için tutmuştu. Hanlı'lar kapadokyada sevilen bir aileydi 2 Tane Pastaneleri vardı Merkezde ki Pastaneye Yusuf Arslan ve kardeşi Musa bakarken Avanos'ta ki Pastaneye Yakup Arslan ve kardeşi İsa bakıyordu.
İbrahim Bey kapadokya'da hatrı sayılır bi adamdı babacan yürekten dürüsttü çoğu insanın baba ,abi bilip danıştığı ona sormadan iş yapmadığı olurdu. Akgül Hanımda mahallede çok sevilir sayılırdı genç yaşlı dert anlatmaya gider mutlaka bir kahvesini içerdi Akgül hanımın varı yoğu çocuklarıydı evine çocuklarına düşkün bir kadındı şuan için tek derdi ikiz oğulları Yakup Arslan ve Yusuf Arslan'ı evlendirmekti. En büyük kızları belma 30 yaşında evli 2 çocukluydu annesine ve dedikoduya düşkündü tam bi görümceydi 2. Kızları Berna 28 yaşındaydı evlenip eşinin işi gereği Van'a yerleşmişlerdi. Sonra Yakup Arslan Ve Yusuf Arslan geliyordu Yakup Yusuftan 8 dakika büyüktü 24 yaşındaydılar. Musa 20 yaşında kendi halinde bi delikanlıydı abilerini sever sayar onlara yardım ederdi. Buğlem 18 yaşında liseye giden abisiyle yengesinin bilmediği aşkına sebebiyet veren delidolu neşeli bi kızdı İsa 19 yaşında kanı deli akan evin patavatsız neşelisiydi.
Nazendenin gözlerine kapanan ellerle heyecanı artmıştı Yusuf'u gelmişti.
"Sanki senin geldiğini bilmiyorum Yusuf "
"Yanlış Yusufum olacaktı çok bekledin mi pastane yoğundu bugün Musaya bırakamadım"
"Yok çok beklemedim e annen nasıl iyileşti mi ?"
"İyi iyi nazı bize evlenmiyonuz tansiyonum onda yükseliyor diyor gelinin ayak diriyo dedim bende "
Nazende iri kahve gözlerini daha da açmıştı
"Hiii ne söyledin mi ? Görüştüğümüzden haberi var mı ? Aşk olsun Yusuf nasıl bakıcam bi daha yüzüne"
Nazende neredeyse ağlayacaktı Yusuf Arslan güldü
"Şaka yaptım gönlüm sen istemeden söylemek yok ama inan zor sabrediyorum nolur sanki evlenme teklifimi kabul etsen evlensek bu hasret son bulsa gizli saklı ergenler gibi parklarda buluşup durmasak"
"Ne o memnun değil misin ? Neyi varmış parkın hani yanında ben olunca heryer bahar bahçeydi cennet köşesiydi ?"
"Öyle zaten canımın içi ama demek istediğim o değil tek başına yaşıyosun ya hani göz koyan olur birşey olur içim hiç rahat etmiyo en azından yüzük takalım ?"
"Okulum bitse çalışmaya başlasam o zaman olur şuan çalıştığım part-time işle olmaz çeyiz falan düzemem sıkışırım şimdi bile azar azar alıyorum anca hallederim Yusuf"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Gönlümün Güzeli ☆
Ficción GeneralHicran kapıyı açtığında Yakubu karşısında gördü hafif tebessümle "hoş geldin " dedi Yakub'un bakışlarında bir tuhaflık vardı vardı her zaman yumuşacık bakan Yakup Arslan'ın gözleri kızarmıştı çok kızgın ve öfkeli bakıyordu. "Yaku-" 'Yakup neyin va...