Önce Yıldıza Dokun ☆
Lütfen Yıldıza dokun ☆
1 tane yorum yazacak kadar vaktin olduğunu düşünüyorum beni kırma ♡
❣🌸🍃 250Vote 500 yorum🍃🌸❣
☕📖 Keyifli Okumalar 📖☕
Hicran ağlamaya başlayınca Nurcihan hanım daha fazla ses etmedi yarın konuşurdu nasılsa Hicran'sa ananesini tanıdığı için çoktan otobüs biletini almıştı yarın Ankara'ya dayısına gidecekti.
Hicran sabah erkenden uyanıp evi temizlemiş kahvaltı hazırlamış ve ananesini uyandırmıştı Nurcihan hanım şaşkındı genelde o Hicran'dan önce uyanırdı kahvaltılarını ederken Hicran konuştu
"Anane ben bi süreliğine dayımlara gidicem yalnız kalabilir misin ?"
"Nerden çıktı kızım"
"Nişan'ı attım ya ben gideyim dedikodular falan kesilir öyle gelirim daha iyi olur "
Nurcihan hanımın dili tutulmuştu bu deli kız herşeyi düşünmüştü. Hicran küçük valizini alıp çıktı evden hızla bi taksiye binip otogar'a gitti otobüsünü bulup oturdu otobüs yola çıktığında memleketine baktı aşık olduğu şehre severdi memleketini uzak kalmak istemezdi ama kısa bir süre hem Yakup Arslan'ın hem kendi iyiliği için buna mecburdu.
Hicran dayısıgile gelmişti yengesinin memnuniyetsiz ifadesi onu utandırdı yine de fazla umursamamaya çalıştı. Dayısı içtenlikle elini uzattı
"Hoş geldin kızım"
Hicran hemen dayısının elini öptü
"Hoş bulduk dayı kusura bakmayın rahatsızlık verdim"
"O nası söz öyle bacımın emanetisin sen başımın üstünde yerin var"
"Sağol dayı"
Hicran yengesinin eline uzandığında yengesi kibirli bi ifadeyle uzattı elini Hicran'ın parmağını inceledi yüzük yoktu
"E hani sözlenmiştin sen ? Hani yüzüğün ?"
"Şey sözlendim yüzüğümü takmadım kaybederim diye "
"Asıl dışarı çıkarken takacaksın iti var pucu var herkes sahipli olduğunu bilsin"
"Sebiha üstüne varma sağ salim gelmiş işte "
Aradan 2 gün geçmişti
Yakup Arslan cephesindeyse işler karışıktı Hicranla hemen konuşmayı planlarken sonra salim kafayka düşününce ona zaman vermenin en iyisi olacağını düşünmüştü bu yüzden gidip konuşmamıştı ama aklı Hicran'daydı yüzüğü eline verdiğinden beri görmemişti hem özlemişti hemde artık konuşmak istiyordu ne zaman arasa telefonu kapalıydı akşam pastaneyi kapatınca Hicran'larda aldı soluğu kapıyı Nurcihan hanım açtı.
"Buyur oğlum" yaşlı kadın mahcuptu.
"İyi akşamlar anane Hicran'la konuşmak istiyordum aradım kapalı müsait mi ?"
"Hicran evde değil oğlum gitti "
"Nereye gitti ?"
"Gel oğlum hele içeri"
Karşı karşıya oturduklarında söze ilk giren Nurcihan hanım oldu
"Bak oğlum size noldu anlamadım nazar değdi zaar yoksa pek iyiydiniz noldu anlamadım Hicran korktu heralde evlilikten birden omzuna yük binince taşıyamam sandı dayısının yanına gitti bi müddet kalıp dönecek ortalık yatışana kadar aman annenler duymasın çocum yanlış anlaşılır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Gönlümün Güzeli ☆
Ficção GeralHicran kapıyı açtığında Yakubu karşısında gördü hafif tebessümle "hoş geldin " dedi Yakub'un bakışlarında bir tuhaflık vardı vardı her zaman yumuşacık bakan Yakup Arslan'ın gözleri kızarmıştı çok kızgın ve öfkeli bakıyordu. "Yaku-" 'Yakup neyin va...