💜 3. Bölüm 💜

2.9K 260 438
                                    

❣🌸 3. Bölüm boşu boşuna bekleyip durmasın dedim :) Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin ♡

Yusufun yüzünde güller açmıştı. O sırada Nazende'nin kapısı çaldı kapıyı açtığında gelen kişiden zerre kadar hoşlanmamıştı bu gerizekalının ne işi vardı burda ?

Gelen Emlakçı Hüsnü'nün serseri oğlu Sedat'tı. Nazende başına bir tülbent alıp sırtına da hırka giydi. Kapının zincirini takıp açtı.

"Buyrun ?"

"Benim sedat "

"Buyur sedat abi "

"Ne abisi lan sevgilinle aynı yaştayım"

"Buyur abi "

"Bi kahveni içmeye geldim güzelim almayacan mı içeri ?"

"Seni niye içeri alayım abi Yusuf görmeden git burdan nolur "

"Kim oluyormuş o piç görse ne olur kaç yazar ? Bu ev benim"

"Ama şuan da kirasını vererek ben oturuyorum !"

"Öyle mi Yusuf ödüyor kirayı karşılığında ne veriyon ona ?"

"Sedat abi git burdan !"

"Bak bi anlaşma yapalım bana da ver kira mira almayım ha ne dersin güzelim ?"

"Terbiyesizleşme namuslu birine iftira atmaktan utan git burdan konu komşu duyacak !"

"Hadi lan namusluymuş Yusuf hayrına mı ödüyor kiranı ? Ne basıyodur ama sana ha güzel köklüyo mu merak etme ben de ondan aşağı kalmam"

"Gitmezsen Yusufu çağırırım !"

"Çağır bakalım mahalle de senin ne kadar namussuz bi kız olduğunu öğrensin bi daha da bok oturursun bu evde "

"Allah aşkına git !"

Sedatın telefonu çaldı

"Söyle baba...takılıyorum bizim çocuklarla noldu ?... uf tamam geliyorum..şimdi gidiyorum ama sonra yine görüşücez Nazende hanım"

Nazende hızla kapıyı kapattı mutfak sandalyesine oturup ağladı sinirleri çok bozulmuştu Sedatın söylediği o pis sözleri asla hak etmiyordu neden insanlar yapılan iyiliklerin altında hep bi günah arardı ? Karşılıksız iyilik yok muydu ? Elbette vardı çok azdı ama vardı azda olsa vardı. Kapı çaldı tekrar Nazende'nin yüreği ağzına geldi yine sedat geldi sandı. Usulca yürüdü kapıya delikten baktı Gülbahar'dı.

"Niye açmıyon bacım ağaç oldum burda.aa noldu sana Nazende ağlamışsın Yusuf abiyle mi kavga ettiniz."

Bir yandan içeri geçerken bir yandan da konuşuyordu Gülbahar.Nazende Gülbaharın elinde ki tabağı alıp mutfağa koydu salona buyur etti

"Noldu anlatsana "

"Sedat geldi"

"Yavşak sedat abi mi ?"

"Abi deme şu köpeğe onun abiliği batsın"

Nazende yeniden gözyaşlarına boğuldu Gülbahar endişeyle açtı gözlerini

"Yoksa taciz mi etti seni ? Niye bağırmadın hemen gelirdik "

"Sözlü olarak evet taciz etti bana neler dedi bi bilsen yerin dibine girmek istedim "

"Ne dedi adi köpek "

"Yusuf hayrına mı benim kiramı ödüyormuş ona veriyomuşum bana da ver hiç kira almam dedi hayvan"

  ☆ Gönlümün Güzeli ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin