👑 8. Bölüm 👑

3.7K 326 511
                                    

Önce Yıldıza Dokun ☆

Hiçbir şey kaybetmeyeceksin sadece okuduğun kitaba küçük bi iyiliğin dokunacak ☆

Unutma ! Lütfen Yıldıza dokun ☆

1 tane yorum yazacak kadar vaktin olduğunu düşünüyorum beni kırma

❣🌸🍃250Vote 500 yorum🍃🌸❣

☕📖 Keyifli Okumalar 📖☕

Büyük gün gelip çatmıştı Yusuf Arslan Nazendesiyle sözlenecekti.

Nazende sabah erkenden Melahat hanımlara koşmuştu ailecek kahvaltı edildikten sonra Tahir bey Tamirhaneye Gülbahar'ın ablası Gülsüm Kursa gitmiş Nazende Gülbahar ve Melahat hanımda dip bucak temizliğe girişmişlerdi. Akşama doğru ev pırıl pırıl olmuştu zil çaldı hepsini yüreği ağzına geldi

Gülbahar

"Anne bu saatte mi geleceklerdi  ?"

"Saçmalama kızım sekiz de gelecekler"

Melahat hanım kapıyı açtığında Asiye hanımla karşılaştı

"Asiye aklımızı aldın bacım dünürcüler geldi sandık"

"Sizin temizlik yaptığınız aklıma geldi bende yemekleri yapıyım bari dedim yorgun argın yemek pişirmekle uğraşmayın diye "

Nazende

"Kaynanan gelmiş "

Gülbahar asiye hanımın geldiğini anlamıştı eskiden olsa Nazende'nin bu söylediği kalbini pır pır ettirirdi ama şuan sadece üzmüştü. Temizlik tayfası evin diğer üyelerini beklemeden yemekleri yemişlerdi Nazende duş almak için kendi evine geçti güzelce yıkanıp durulandı hızla saçlarını kuruttu çok beğenerek alıp hiç giymediği Mürdüm rengi siyah dantel işlemeleri olan elbisesini giydi başına da Siyahlı Mürdümlü bir eşarp örttü.

Boynuna Yusufunun aldığı 'Nazendem' kolyesini taktı yüzüne güzel bir makyaj yaptı bileğine de Yetimhane'de ona annelik eden yurt Müdürü'nün hediye ettiği altın bilekliğini yaktı hergün takmazdı kaybetmekten korkardı kimi çok sevse kaybetmişti yurt Müdürü'nü annesi gibi sevmiş 16 yaşında onu da toprağa vermişti ondan geriye kalan güzel anılar ve bu bileklikti.

Ayakkabılarını giyip evden çıktı Gülbahar'lara geldi. Gülbahar da çok güzel olmuştu mutfakta damat fincanını yıkayıp kuruluyordu.

"Gülbahar ne gerek vardı buna ? Beni çok mahcup ediyorsun"

"Aşk olsun sen benim kardeşimsin mahcup olacak ne varmış ? Ne güzel bi anı size işte"

"Aşk olsun sen benim kardeşimsin mahcup olacak ne varmış ? Ne güzel bi anı size işte"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
  ☆ Gönlümün Güzeli ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin