🎁 6. Bölüm 🎁

2.7K 276 613
                                    

Önce Yıldıza Dokun ☆

Hiçbir şey kaybetmeyeceksin sadece okuduğun kitaba küçük bi iyiliğin dokunacak ☆

Unutma ! Lütfen Yıldıza dokun ☆

1 tane yorum yazacak kadar vaktin olduğunu düşünüyorum beni kırma

❣🌸🍃100 Vote 500 yorum🍃🌸❣

☕📖 Keyifli Okumalar 📖☕

Yakup Arslan kahvesini bitirdiğinde İbrahim Bey söze girdi

"Allahın Emri Peygamberin Kavliyle Hicran kızımızı Yakup Arslan Oğlumuza istiyoruz "

Hicran doğru mu duymuştu ? Yakup Arslan mı demişti ? Hicran ne olduğunu anlamadı başı döndü sanki birden kendini Yakup Arslan'la ayakta dikilirken buldu yüzükler parmaklarına geçirildiğinde yanında ki adama baktı Yakup Arslan Hanlı yüzünde ki tebessümüyle yanında dikiliyordu gözleri yüzünü buldu önce sonra kırmızı kurdeleyi takip etti diğer yüzüğün takılı olduğu ele baktı ordan yüzüne Yakup Arslandı. Bu gerçek miydi ? şimdi şuan Yakup Arslan'la sözleniyor muydu ?

Öyle bir şoktaydı ki şaşkınca etrafına bakıyordu herkes Hicranın bu halini heyecanına yoruyordu. Kurdele kesildiğinde Hicran'ın içinde birşeyler koptu sanki sevdiği adam karşısında onlara gülerek bakıyor alkış tutuyordu. Akgül hanımın elini uzatmasıyla kendine geldi sırayla herkesin tek tek ellerini öptüler Buğlem onların resimlerini çekiyordu Gülbahar çiçeği Hicrana verdi Yakup Arslan elini Hicran'ın beline koydu Hicran zoraki gülümsemişti kendini çok tuhaf bir çıkmazda hissediyordu. Rüya mıydı bu gerçek mi ? Sevdiği adamın ikiziyle mi sözleniyordu ?

Herşey olmuş bitmiş herkes gitmişti Ananesi kapıyı kapatırken konuştu

"Hele şükür atlattık Rabbim daim etsin inşAllah Allah utandırmasın kızım benim gül yüzlü torunum şimdi rahat rahat ölebilirim"

"Allah korusun anane sen ölürsen ben naparım ?"

"Artık sen yuvanı kuracaksın çok şükür gözüm arkada değil kocan senin ailen olacak ne zamandır bu zamanı bekliyodum Allaha dua ediyordum Rabbim emanetimi emanet edecek birini bulmadan torunumu baş göz etmeden alma canımı Rabbim gözüm arkada kalmasın diye yalvarıyodum çok şükür Rabbim geri çevirmedi"

Hicran son güç kırıntılarıyla kalktı koltuktan ananesini öpüp sarıldı

"anane ben çok yoruldum yatsam olur demi ?"

"Olur kızım olur gözün keserse sirkeli suyla yıkanda yat pek güzeldin ne oğlan ne ailesi gözünü senden alamadı nazar olmuştur "

"Tamam anane iyi geceler "

Hicran ağır adımlarla odasına vardı eşarbını çözüp elbisesini çıkardı iç çamaşırlarını ve pijamalarını yatağın üzerine hazır ettikten sonra duşa girdi sıcak suyla beraber göz yaşlarını da serbest bıraktı hıçkıra hıçkıra ağladı bu gece ne yaşamıştı hala bilmiyordu sanki kendi hayatını dışarıdan izliyor gibiydi nasıl olmuştu bu o Yusuf Arslanla evlenmek istiyordu ama şimdi Yakup Arslanla nişanlıydı.

Ağlaması sakinleşince duştan çıktı bornozunu giyip başına havlu sardı bi süre öyle oturdu yatağının üzerinde bu geceyi hiç böyle hayal etmemişti Yusuf Arslanla sözlenecekti hatta şimdi mesajlaşacaklardı Hicran'ın kalbi ağzında atacaktı hep numarasını merak etmişti Yusuf Arslanın defalarca Buğlem'in telefonunu karıştırmış bulamamıştı bi kere sesini duymak istiyordu numarası olsa her gece uyumadan özelden arayıp sesini duyacaktı bunu hayal ederken bile yüreği pır pır ediyordu. Bornozun açıkta bıraktığı bacağına değen ıslaklıkla irkildi yüzüğünün kurdelesiydi duşta ıslanmıştı yüzüğü parmağından çıkarıp içini okudu belki rüyadır Yusuf yazıyordur içinde. Yazmıyordu...

  ☆ Gönlümün Güzeli ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin