🌻 10. Bölüm 🌻

1.6K 169 80
                                    

Önce Yıldıza Dokun ☆

1 tane yorum yazacak kadar vaktin olduğunu düşünüyorum beni kırma

Yoğun ısrarlar üzerine bölümü yayınlıyorum ama bir sonraki bölüm sınırlar dolduğunda gelecek.

❣🌸🍃250 Vote 500 yorum🍃🌸❣

☕📖 Keyifli Okumalar 📖☕

Gülbahar'la Enhar'da mutluydu elbet ama yarım bir mutluluktu onlarınki onlar asla yaşayamayacaklardı ki bu mutluluğu beraber bir evleri olmayacaktı Enhar bazen düşünüyordu Gülbahar'ın başkasıyla evlendiğini çıldıracak gibi oluyordu sonra nasıl olacaktı onların yolu çok belirsizdi...

Herkes evine dönmüştü Hicran üzerini çıkaracak gücü bile bulamadı kendinde öylece yatağına attı kendini hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı herşey üzerine geliyordu sanki o Yusuf Arslan'dan uzaklaşmaya çalıştıkça kader izin vermiyordu karşılıklı dairelerde oturacaklardı bu kadarı da fazla geliyordu Hicran'a uzak olsalar daha az görürdü daha çabuk unuturdu nasıl dayanacaktı Nazendeyle onu yan yana görmeye ? Sokak lambasının penceren yüzüne vuran ışığı karanlıkta göz yaşlarını parlatıyordu.

'Allahım ben bu imtihanı nasıl geçicem ? Nolur yardım et ' göz yaşları usulca akarken doğruldu pardüsesini çıkardı eşarbını çözdü pijamalarını giyip saçlarını serbest bıraktı çok sevdiği küçük kare masasına oturdu masa lambasını yaktı masanın küçük çekmecesinden lila günlüğünü çıkardı ve her zaman ki gibi kimseye anlatamadıklarını yazdı içini döktü.

Hergün daha da zorlaşıyor hayat ben çıkar yol bulmaya çalıştıkça üzerime geliyor ben unutmaya çalıştıkça 'hatırla !' diyor ben daha ilk şoku atlatamadan başka şok dalgası vuruyor yüzüme hergün onları el ele görmeye nasıl dayanırım ben sevdiğim adam kapı komşum sevdiğim adamın abisi kocam olacak ! Derdimi anlatacak kimsem yok hem kime nasıl söylerim ki bunu Yakup Arslan'dan çok utanıyorum o çok iyi biri sevilmeyi hak ediyor ona layık değilim öyle güzel seviyor ki utancımdan yerin dibine girmek istiyorum ne olurdu sanki bende onu sevseydim Yusuf yerine ona aşık olsaydım kalbim de Yusuf'un adı yazarken parmağımda Yakub'un yüzüğünü taşıyorum öyle çıkmazdayım ki ne olacak nasıl olacak bilmiyorum...

Hicran günlüğünü çekmecesine koydu gözyaşlarını eliyle sildi derin bi nefes alıp kalktı sandalyeden yorganın içine girip hiçbir şey düşünmeden uyumak için çabaladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

  ☆ Gönlümün Güzeli ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin