2 roky neskôr
„Andreas zavolaj prosím Dimitrimu a over objednávku zbraní.“ rozkázala som môjmu najlepšiemu priateľovi a ďalej som sa venovala notebooku na ktorom bol nákres skladu.
Vôbec sa mi táto digitálna forma nepáčila. Vždy som bola za starú papierovú klasiku.
„Uhmmm a vieš čo? Daj tento nákres niekde vytlačiť lebo ma asi trafí.“ podávala som mu USB kľúč s nákresom.
„Sarah to si robš prdel?! Vyzerám snáď ako nejaká sekretárka?! Ako viem, že som pekný ale sekretárku zo mňa nespravíš!“ prskol na mňa.
„Ale, ale... Čo si taký nervózny? Hádky s Cam a ako trest ti odopiera sex? Myslela som, že ste sa cez toto už preniesli.“ zaškerila som sa naňho.
„Neprovokuj Donovan lebo sa nebudem hrať na tvoju sekretárku.“ povedal cez zaťaté zuby.
„Radšej si nájdi chlapa lebo single si moc divoká. Mala by si to stimulovať pri nejakej činnosti.“
„Už si volal Dimitrimu Mc-Cane?! Lebo ak nie, dám ti vystreliť mozog z tej tvojej peknej blonďavej hlavičky.“ odvrkla som mu ako vždy keď sa začne rýpať v mojich vzťahoch k opačnému pohlaviu.
„Dobre, dobre... idem za Dimitrim osobne a cestou ti to dám niekde vytlačiť. Ale naozaj by si mala stimulovať tú divokosť a aj hnev.“ posledný krát sa na mňa zaškeril a ako pubertiačka vyletel z mojej pracovne.
„Prisahám, že mu ten jeho malý mozog raz vystrelím.“ zamrmlala som a ďalej sa venovala plánovaniu dnešnej akcie. Nemalo by to byť nič zložité no ako vždy som plánovala veľmi dôkladne.
Po brutálnej vražde Lucasa Benetta a najvyšších členov rodiny ku ktorým patril aj môj otec som sa stala hlavou rodiny. Bolo to síce absurdné že som ešte nebola ani plnoletá a už som sa stala veliteľkou mafiánskej rodiny. No v poslednom liste od Lucasa som bola určená ako jeho následník a navyše som bola aj posledný priaty člen. Takže som to musela byť ja. Verte mi. Nikto z tejto skutočnosti nebol prekvapený viac ako ja. Zo začiatku to bolo dosť ťažké no spolu s Andreasom a Camilien som to zvládla. Andreas bol Lucasov obľúbenec, bol pri každej veľkej akcii ktorá sa udiala, preto som mu veľmi vďačná, že mi zo začiatku pomáhal s plánovaním. Camilien tiež patrí do rodiny no ako žena väčšinou šéfovala rôznym obchodom a podvodom. No tiež mi veľmi pomohla. Asi nikdy nebudem schopná sa im dostatočne poďakovať. Po mojom nastúpení na čelo rodiny som uskutočnila zopár zmien. Ako prvé som hlavné sídlo presunula z rozstrieľaného sídla Benettovcov do novej vily ktorú vybral ešte otec s Lucasom. Našla som ju podľa kľúčov ktoré mi otec nechal v kabelke.
Ďalšie zmeny sa týkali postavenia žien v rodine. Úplne som z hláv členov vytlačila to hlúpe nepísané pravidlo o tom že ženy nemôžu chodiť do terénu na akcie. Ženy sa osvedčili ako výborné vydieračky ale aj, ako to povedať.... vrahyne? Podľa mňa silné slovo, ale budiž.
Ako posledná z veľkých zmien v rodine som znížila vekovú hranicu na priatie členov do rodiny. Už to nebolo 20 ale 18 rokov. Predsa aj sa bola priata ako 18 ročná a prišlo mi absurdné aby tam ostávala tá 20 ročná hranica. Nebolo ľahké tieto zmeny presadiť, no Andreas ako najvyšší člen ma vždy podporil a nakoniec to prešlo aj u ostatných členov.
Čo sa týka vraždy Lucasa a môjho otca, tá rodina sa po nej akoby vyparil a doteraz ju nemôžeme nájsť. Veľmi dobre si pamätám tvár muža ktorý poslal môjho otca na druhý svet. Zaprisahala som sa že sa pomstím.Plánovanie akcie mi išlo od ruky keď sa mi do pracovne vrútil ryšavovlasý hurikán menom Camilien.
„Tu sú nejaké nákresy od toho kreténa.“ Na stole mi pristál zväzok papierov. Pousmiala som sa a odložila papiere s plánom.
YOU ARE READING
Mafia life
RomanceSarah rozhodne nepatrí k ľuďom ktorí majú nudný a kľudný život. Ako by ste aj chceli mať nudný život keď patríte do najsilnejšej mafiánskej rodiny. Sarah do nej patrí len pár minút a už sa všetko pokazí. Príde o všetko čo celý svoj život milovala. J...