-9-

777 55 6
                                    

Vyšli sme z nášho úkrytu a potichu sa priblížili k autu. Ja som ho obišla a skrčila sa pri dverách. Podľa dohodnutého signálu, som jemne lúskla a napočítala do dvadsať. Naraz spolu s Andreasom, sme otvorila zadné dvere auta. Zostala som stáť ako primrznutá a hľadela.  To nemôže byť pravda.

Musím snívať. Toto nie je reálne. To by ten človek nikdy nespravil! No očividne som sa zmýlila.

„Čo to kurva?!“ skríkol Andreas a buchol päsťou o karosériu auta.

„Andreas ja....“ habkala.

„Piči Camilien povedz mi, že si robíš haluz?!“ prerušila som jej chabé výhovorky. Eric len zahanbene sklopil hlavu a zliezol z Camilien.

„Ja... Andreas... Sarah...To bol.....“ habkala ďalej, upravujúc si kostým Catwoman.

„Čo to bol, kurva?! Len chvíľkový skrat?! Camilien nesprávaj sa ako retardovaná.“ ironicky sa zasmial Andreas. Camilien len vyplašene sledovala okolie a čakala, čo bude nasledovať.

„Povedz mi len jednu vec. V čom je ten kokot lepší jak ja?! Alebo skôr v čom bol lepší, lebo ešte dnes mu niekto bude chystať pohreb!“ svoj pohľad zabodol do Erica, ktorý sa tváril veľmi nevinne. Ja som túto situáciu sledovala s čeľusťou padnutou niekde pri mojom rozbitom kolene a neveriaci krútila hlavou.  Andreas naštvane odhodil pištoľ a zdrapil Erica za jeho rozopnutú košeľu. Ten sa vypotácal z auta a tŕpol, čo sa bude diať, i keď mu to asi bolo jasné.

„Andreas... J-ja som... nechcel... len proste....“ vyplašene zliepal asi niečo ako ospravedlnenie, no bol prerušený Andreasov päsťou pod jeho ľavým okom. Camilien vyplašene zhýkla, keď sa Eric zapotácal dozadu. Ja som sa len prizerala, ako rozzúrený Andreas mláti dušu z Erica, ktorý sa ani nebránil. Ešte aby. To by som mu vrazila aj ja.

„Kurva bráň sa! Bol si dosť šikovný na iné veci, tak sa tu nehraj na obeť a bráň sa kurva!“ rozhodil Andreas rukami. Eric sa snažil zotrieť krv, ktorá sa mu rinula z natrhnutého obočia aj pery.  Keď pochopil, že to naozaj nemá perspektívu, zahnal sa zakrvavenou päsťou.  Jeho cieľ však zachytil jeho pokus o útok a ruku mu vykrútil. Z Ericovych úst sa vydral bolestný vzdych.  Andreas ho surovo odsotil a pokračoval v jeho doterajšej činnosti. Camilien len so slzami v očiach sledovala, ako sa z Ericovej tváre leje krv a odtlačky po Andreasových pästiach zanechávajú krvou podliate modriny.  Ja som to na rozdiel od nej, sledovala s údivom. Nikdy som si nepomyslela, že môj braček vie až takto vybuchnúť.
Keď na Ericovej doriadenej tvári –konkrétne nose- pristála ďalšia Andresova rana, vzduchom sa ozvalo nechutné zachrapčanie. Vtedy som usúdila že Eric má dosť. Odhodila som nôž, ktorý som nevedome otáčala v mojej ruke a rozbehla sa k Andreasovy, ktorý stále uštedroval rany.

„Andy! Andy, stop!“ chytila som ho za predlaktie ruky, ktorá nášmu vinnému blonďáčikovy podľa môjho názoru, zlomila ten jeho guľatý noštek.
Andreas len zhlboka dýchal a stále upieral pohľad na jeho obeť.

„No tak Andy.  Stačí. Myslím, že pochopil posolstvo tvojej bitky.“ odtrhol zrak od dobitého mladíka a zadíval sa mi do očí. Snažila som sa, aby z nich vyžaroval súcit a pochopenie, no ale povedzme si, kto vie ovládať výraz vo svojich očiach.
Andreas odsunul moju ruku z tej jeho, a uštedril Ericovy poslednú ranu, tak silnú, že s hlasnou ranou dopadol na asfalt, kde sa následne začala tvoriť krvavá mláčka.

„Máš šťastie, že ma zastavila.“ s týmito slovami Andreas ukončil zaškolovanie Erica, na post boxovacieho vreca, ktorý ho asi aj tak nepočul, pretože omdlel. Ráznym krokom vykročil k autu, no zarazil sa, keď uvidel uplakanú Cam opierajúcu sa oň.

„Ja...“ zašepkala zlomeným hlasom. Oči sa jej opäť začali plniť slzami.

„Dosť Camilien.“ odbil ju a nasadol do auta. Venoval mi jeden pohľad *práve som zmlátil bastarda ktorý si to zaslúžil a potrebujem byť sám tak tu ostať a dostaň sa domov jak chceš*, naštartoval a odišiel.  Camilien sa so vzlykmi rozbehla k Ericovy, ktorý nevyzeral na to, že by bol fit. No nehovor vážne?!  Ignorovala som ten otravný vnútorný hlas, a podišla k psychicky zruinovanej kamarátke? a fyzicky zruinovanému blonďákovy.  Cam sa nad ním skláňala a roztrasenou rukou snažila nahmatať pulz. Vzlyky jej to však nedovoľovali.  Povzdychla som si a kľakla si nemu.

Mafia lifeWhere stories live. Discover now