„Prídeš tam v tej najviac sexy maske, no zároveň v takej aby ťa nemohol spoznať. Porozprávaš sa s ním, zistíš s kým máme do činenia a podľa toho zhodnotíš či ho zabiješ na mieste alebo si to necháš na inokedy. A ak to bude pasca tak tam budem ja. Nájdeme si únikovú cestu a zabijeme ho neskôr. “ ten nápad sa mi páčil. Teda až na tú sexy masku.
„Súhlasím so slečnou Beck. Je to dobrý plán. Hlavne sa mi pozdáva tá časť o maske.“ žmurkol Eric.
„Fajn. Takže tam mám naklusať a zbaliť ho? Camilien vážne?“
„Kľudne. Ak ho potom ľahšie zabiješ.“
„Takže zhrňme si to. Mám tam ísť sama, v sexy kostýme, zistiť aký veľký je to debil a potom odísť? Tak si to predstavuješ?“ pozrela som na Camilien.„Skoro. Pôjdeme tam mi dve. No povedz. Kto by zabil dve sexy baby v ešte viac sexy kostýmoch? Len gay takže sa nemáme čoho báť. Teda dúfam.“
„Tak na toto ihneď obe zabudnite! Nepôjdete tam samé!“ zaprotestoval Andreas.
„Súhlasím. Samé by ste nemali ísť.“ pripojil sa Eric.
„Chlapci ak máte lepší nápad tak kľudne. Ja počúvam.“ pozrela som na nich. Oni len skopili hlavy a pozerali sa do zeme.
„Výborne. Tak vidíte. Takže Camilien postaraj sa o kostýmy. Nezabudni šošovky, niečo na tvár možno aj na vlasy. A ešte daj kostýmy ušiť niekomu od nás. Predpokladám že na sebe nebudeme mať mikynu s vreckami na zbrane. Potom sa stav za mnou a preberieme detaily. A nezabudni na tú moju čipkovanú škrabošku. Andreas. Ty skoč za Dimitrim a objasni mu, na čo zbrane potrebujeme. Asi mu dojde kde si dáme zbrane takže odmeraj svojej priateľke obvod pŕs. I keď mohol by si to mať v rukách.“ žmurkla som naňho. Chcel niečo namietnuť no Eric ho predbehol.
„A ty nepotrebuješ odmerať obvod pŕs? Rád sa toho ujmem.“
„Hahaha.... Nie.“ hodil som naňho jeden „milý“ pohľad.
„Moje mieri totiž Dimitri pozná.“ žmurkla som naňho. Andreas na mňa vyvalil oči.
„Jejda Andreas. Bola som raz prezlečená za šľapku keď sme odstraňovali tých debilov čo nám nedávali podiely z drog. A vtedy som potrebovala svoje miery.“ pokrútila som nad ním hlavou. Neviem čo má v tej hlave. Naozaj si myslel, že by som sa vyspala s o desať rokov starším chlapom? I keď Dimitri nie je na zahodenie. Bože na čo to myslím?!
„Škoda.“ zamrmlal Eric.
„A ty Robert a Eric. Môžete ísť. Ak vás budem potrebovať ozvem sa. I keď Eric by mal oddychovať. A Robert, v obchodoch by sa nemalo nič meniť. Tak potom stačí spísať dokončené obchody a poslať mi to.“
„Dobre slečna. Veľa šťastia na akcii.“ Robert mi potriasol rukou a pobral sa k východu z kuchyne.
„Tešilo ma. Dúfam že sa ešte uvidíme.“ povedal Eric s úsmevom schopným presladiť aj oceán a pobozkal ma na vrch ruky. Následne vyšiel aj z Robertom z kuchyne.
„Asi som dostala cukrovku.“ zasnene sa za ním obzrela moja ZADANÁ kamarátka.
„Len sa neroztopte.“ prekrútil Andreas očami.
„Čo si taký hnusný? No to je jedno. Zabehni za tým Dimitrim lebo to potrebujeme už večer. Cam ty tiež.“ kývla som im a odobrala sa do svojej pracovne.
Na stole mi ešte stále ležala obálka od Blacka. Ani som si nevšimla kde sa má tá oslava konať. V dolnej časti listu bola napísaná adresa nejakej reštaurácie a 20:00. Predpokladám že vtedy mám doraziť. No nie som inteligentná? Nie, nie si. Ja ťa vážne zabijem debilný vnútorný hlas.
Ako vlastne Black vyzerá? Podľa tej čipkovanej masky by som ho typla na plešatého, starého, tučného úchyla ktorý ma chce zabiť. Presný opis...
Zapla som svoj notebook a vygooglila si tú reštauráciu. Bola dosť luxusná a nepatrila našej rodine.
YOU ARE READING
Mafia life
RomanceSarah rozhodne nepatrí k ľuďom ktorí majú nudný a kľudný život. Ako by ste aj chceli mať nudný život keď patríte do najsilnejšej mafiánskej rodiny. Sarah do nej patrí len pár minút a už sa všetko pokazí. Príde o všetko čo celý svoj život milovala. J...