9. rész

107 14 2
                                    

-Megérkeztem.
-Rin-chan! Segítened keeell!-ugrott a lány nyakába, és egy ideig ott csimpaszkodott.
-Jól van, csak szállj le rólam. Miben kéne?-aggatta le magáról a lányt.
-Taníts meg lassúzni! Nem akarok a leendő férjem előtt leégni!-kapaszkodott meg egyik kezében, mintha egy gyerek lenne, aki anyját kéri, hogy vegye meg neki a játékot.
-Rendben. Csak had vacsorázzak, farkas éhes vagyok.-mondta kifejezéstelen arccal, majd a konyha felé vette útját.
-Köszii! Mondtam már, hogy mennyire imádlak?
-Igen. Jópárszor.-ezután a tányérok csörömpölése hallatszott.

Miután Rin jóízűen megette sobaját be is mentek a nappaliba, ami szemben van a konyhával. Elhúzták az üvegasztalt és a foteleket is kintébb tolták, hogy legyen hely.

-Szóval. Tételezzük fel, hogy én vagyok a pasi.-fogta meg egyik kezével derekát, másikkal kezét.-Tedd a bal kezed a nyakamba. Majd kezdj egy irányba lépni, úgy, hogy majd a végén egy kört írj le. Közben mozgathatod a csípőd.-hangja ugyanolyan halk, ilyen helyzetekben mindig zavarbaejtő.

-Jól csinálom?-félt attól, hogy nem jó, és aggódik, hisz 2 hét múlva esküvő, aminek dátumát nem is mondta el Rinnek.
-Igen. Ügyes vagy.-nézte meg lábait.
-Köszi.-mosolygott aranyosan.

Rei teljesen elmerült gondolataiban. A jövőjéről ábrándozott, hogy majd Enjivel lesznek közös gyermekei, akiket nagyon fog szeretni, és bármikor számíthat majd rájuk. (Már a gyerekek) Mikor felnőnek ők is családot alapítanak, és Enji ölében fog megöregedni vele. Ideje elmondanom neki az esküvő dátumát.
-Figyel-
-Rin-chan.-szakította félbe, persze véletlen.
-Mondjad.
-Az esküvő június 21-én lesz. Bocsi, hogy nem szóltam hamarabb, teljesen kiment a fejemből.-Rin kissé meglepődött, hisz Enjinek is akkor lesz az esküvője. Egyikükét sem akarja kihagyni, mivel Enji a legjobb barátja, viszont Rei a húga.-Rin-chan? Minden rendben?
-Igen.
-Mit akartál mondani?
-Most megfoglak pörgetni. Először magam előtt, utánna kipörgetlek magam mellé.
-O-Oké.
-Készülj.-ezzel Rin megpörgette maga előtt, majd kezét kinyújtva, 'ellökte' magától Reit.-És ugyanez lesz oldalra is.-meg is tették ezt a mozdulatot sikeresen.

Egy olyan fél órát gyakoroltak, Rei sokszor rálépett Rin lábára, ezért holnap is próbálni fognak.
-Elég lesz mára. Majd folytassuk.
-Rendben. És köszi, hogy segítesz. Sokat jelent.
-Ugyan, Rei. Természetes, hogy segítek. A hugom vagy.-visszatoltak mindent a helyükre, aztán készülődtek aludni.

Másnap Rin hamarabb ébredt, mint szokott, így elment bevásárolni, míg Rei aludt.

Meg kell mondanom Enjinek, hogy nem tudok menni az esküvőjére.
Rin bűntudatod érzett amiatt, hogy lemondja a főkoszorúslány címet, és helyette Rei esküvőjén lesz.
-30 yen lesz.-mondta a pénztáros nő, majd Rin nyújtotta is a kért pénzt, és elhagyta az üzletet.

Otthon egyből nekiállt reggelit készíteni. Rei még alszik.

Mintha a kész étel illata hívta volna ki az álomból Reit, pont akkor jött ki, amikor Rin elkészült vele.
-Jó reggelt Rin-chan!-a félálomban lévő lány, még világát sem tudta.-Hogy, hogy hamarabb keltél?
-Nem tudtam visszaaludni és elmentem vásárolni. Itt a reggelid.
-Köszi.
-Megyek, mert egy másik barátomat is tanítom táncolni.
-És ilyen hamar mész?
-Rei, dél van.
-Hogy mi? Délig aludtam?-nyíltak ki szemei.
-Igen. Majd jövök.
-Szia!-a lány még mindig ki van akadva hosszas alvásától, nem hiszi el, hogy pont ő aludt ilyen sokáig.

Szól a csengő, Enji rohant ajtót nyitni barátjának.
-Rin, hello!
-Szia. Jöttem gyakorolni.
-Oh oké. Gyere be.-nyitotta tágasabbra az ajtót és elállt az útból.

Már beálltak gyakorolni, és egy ideje táncoltak. Viszont Rin azon gondolkozott, hogyan mondja el Enjinek, hogy nem tud menni a nagy napra.
-Nézd Enji.. valamit el kell mondanom..
-Mégis mit?-a semleges arcából, hirtelen aggódás lesz, mivel látszott Rinen, hogy nem jó dolgot akart közölni.

-Nem tudok elmenni az esküvődre. A húgoméra megyek.
-Oh.. értelek.. azért jó hogy megtanítottál táncolni.
-Nem nagy gond?-nézett szemeibe, ami kissé magasan voltak Rin számára.
-Nem.-vált szűkszavúvá. Arcán is látszott, hogy bántja a dolog.
-És így ki lesz a főkoszorúslányod?
-Majd megkérem a unokahugomat. Úgyis megsértődött, amiért téged akartalak annak.-mondta.
-Rendben.-a kettejük között lévő forró levegő, most inkább kínos és szomorú volt. Enji csalódott volt, amit Rin tökéletesen látott, ezért nagyon mély bűntudata volt.

-Akkor mára ennyi. Azt hiszem ez volt az utolsó alkalom.
-De miért? Még gyakorolnom kell!
-Enji.. már tökéletesen tudod a lépéseket. Nincs hová fejlődnöd. Nekem mennem kell. Még otthon is tanítanom kell. Jó szórakozást az esküvőhöz. És sok boldogságot!
-Köszönöm, Rin..-ezzel Rin el is hagyta Todoroki házat, majd egyenesen hazafelé tartott, hogy Reinek segítsen a tanulásban.

-Nahát Rei! Már teljesen tudod a táncot. Ügyes vagy.
-De csak azért mert nekem van a legjobb tanárom!
-Nem kell fényezni. Te vagy jó és kész.

A Forgotten HeroDonde viven las historias. Descúbrelo ahora