Gyorsan vittem ki a megrendelést. Mivel már nincs suli és az érettségit is megvan így most a munkámra öszpontosíthatok. Sebesen szolgáltam ki az étteremben az embereket és varázslényeket. Őszintén bevallom nem nagyon csípem egyik fajt se, semelyikben sem lehet megbízni. Az évek során megtapasztaltam a saját bőrömön ezt. Azonban a meló kell így kénytelen vagyok jópofizni, elvégre pénz nélkül nem lehet megélni. Egész nap ment a sürgés-forgás így hamar letelt a munkaidőm. Este hét óra van így gyorsan összepakoltam a holmimat aztán köszönve elhagytam az éttermet. A sötétedő utcákon haladva megpillantottam a játszóteret. Bele se gondoltam,de már megálltam ott és a kihalt területet fürkésztem. Elmélyültem a régi emlékekbe mikor még gyermek voltam és igaz nem ehhez,de egy másik játszótérre mentünk. Nagyon rég volt már , nem lehet visszatérni a múltba. Én léptem le és hagytam ott mindent. A mai napig nem tudom jó döntést hoztam-e. Végül felsóhajtva rövid, lila hajamba túrtam. Egy ember vagyok aki a saját fenntartásáért küzd. Felnéztem az égre és meglepetten vettem észre, hogy a Hold fent virít az égbolton. Jól elbambultam aztán ! Megigazítottam a hátamon lévő táskát és elindultam lakóhelyemre. Nem félek,hogy megtámadnának mivel általában fiúnak hisznek. Mármint bő, fiúsabb ruhákat viselek és rövid hajam van. Most is egy térd farmer nadrág van rajtam, kék bő pólóval meg egy zöld kapucnis és cipzáros pulcsival párosulva ami szintúgy nagy rám. A suliban is srácnak hittek míg el nem jött a tesi óra ideje mikor ledöbbentek. Jut eszembe, vajon felvettek az egyetemre? Talán a Horuxba nem,de akkor a második jelöltembe bízok. Eldarya a békefenntartó intézmény amely egyenlőnek tekint minden fajt és így is bánnak velük. Igazából csak azért ez a B terv mivel nagyon híres a jó tanulmányi eredményei miatt. Nem igazán izgat a fajok közti ellentét hisz valamilyen mértékben mind egyformák. Gondolatmenetemet egy kiabálás szakította félbe. Egy gyerek hangja volt ez? És ismét hallottam! Rögtön a hang iránya felé vettem utamat. Ilyenkor gyerek üvölt egy efféle környéken....Már megint az a faj kereskedő banda? A múltkor elláttam pár emberük baját, sose tanulnak? Szerencsém amiért alap önvédelmi mozdulatokat tudok és tanultam. Nem lehetek elég óvatos úgy fest. Befordultam egy sikátorba aztán még két sarkon bekanyarodva megláttam két fekete ruhás fazont ahogy hadakoznak egy szőke hajú fiúval. Lendületemnek hála egy gyors öklössel jutalmaztam meg az egyik fickót aztán a másik meglepetségét kihasználva nemes egyszerűséggel tökön rúgtam jó erősen. Erre a férfi fájóan odakapott nemi szervéhez és térdre rogyott. Kihasználva a pillanatot a síró fiút kézen ragadtam és futásnak eredtem. Sajnos akit képen töröltem észbe kapott és a nyomunkba eredt. -Megállj!- kiáltott ránk ,de persze oda se figyeltem rá. Mocskos emberek! A következő fordulóban bekanyarodtam aztán megálltam és szám elé helyeztem ujjamat üzenve a fiúnak, hogy maradjon csöndbe. Ő kezével letapasztotta száját és a falnak simultunk. Vártam a férfit miközben levettem hátamról táskámat. Pár pillanat múlva mérgesen fordult be és ezt kihasználva lendítettem táskámat és jó erősen megcsaptam vele. Látszott rajta mennyire fájt neki így a szeme közé céloztam ütésemet. Felnyikkant és arcát fogta nyekeregve. Itt ismét megfogtam a kiskölyök kezét és elhagytuk a helyszínt. Mikor már biztos voltam benne, hogy nem követnek minket és nyílt terepen vagyunk megálltam és hagytam hadd szusszanjon a gyerek. Elengedtem kezét és leguggoltam hozzá. -Minden rendben?- kérdeztem rá mire szipogásba tört ki és csak biccentett.
-Hol vannak a szüleid? Eltévedtél?- erre sírásba kezdett. Biztosan nagyon megijedt, így haloványan elmosolyodtam és feje tetejére tettem kezemet. Most nézem csak, a fején két kosszarv nő ki. -Most már nincs baj. Elmenjünk a rendőrségre?- kérdeztem ám ismét csak bólintott.
-Vigyelek?- erre megtörölte szemeit és érdeklődve nézett rám. Milyen szép zöld szemei vannak és még a haja vége is zöld színűek.
- Te nem vagy gonosz, ugye?- kérdésén akaratlanul elmosolyodtam.
YOU ARE READING
Eldarya Egyetem
FanfictionSziasztok, ez a történet egy régebbi Eldaryas fanfic író verseny feladataira épülő írás. A főszereplő Hinát felvették az Eldarya Egyetemre és ennek hála felfordult eddig töltött élete mindenféleképpen. Megkezdődik érdekes új élete tele izgalmakkal...