9 . fejezet: Kirándulás

72 3 0
                                    


Teltek a napok és minden a régi kerékvágásba ment tovább. A játékban ragadtakat ismételten felvették az egyetemre és amelyik évfolyamban tűntek el oda osztották vissza őket. Meglepetésemre James így az én évfolyamomra, ráadásul a varázslények részre került. Az Abszint Gárda tagja és szerintem igazán illik ez hozzá. Végre péntek és az Éld Túl órámon is túlestem. Fáradtan barangoltam szobám felé mikor valaki megragadta a karomat így megállított.

- Hina, muszáj jönnöd!- támadt le Karenn a semmiből. Micsoda?

- Két óra múlva indulunk az erdőbe kiruccanni. Te is jössz, nincs vita.- hajolt hozzám közelebb összeszűkült szemekkel. Hátráltam és közömbösen elrántottam kezemet.

- Bocs Karenn, de nem.- utasítottam vissza és tovább haladtam. Pechemre ez a vámpír annyira kitartó, hogy képes utánam jönni és folytatni a meggyőzést. - Fejezd be, nem megyek és nem veszel rá erre.- toppantam meg és ránéztem morcosan. Miért nem képes megérteni?

- Rosaaa, Huaaa segítseteeek!- kiáltotta el magát a folyosó végébe integetve Karenn. Amint kiszúrtak minket azon nyomba idesiettek.

- Mindenképpen jössz, nincs vita.- Rosa ijesztő tekintetét álltam. Azért se adom be a derekamat.

- Ne csináld már, lehet élveznéd. Ráadásul hamarosan jönnek a vizsgák így ki kell használnunk az alkalmat.- próbált Hua érvelni.

- Pontosan, nyakunkon a vizsgák. Nincs időm az ilyenekre.- hárítottam vissza ismételten őket. Bár nincs értelme tanulnom, elvégre talán még a negyedik félévig se jutok el. - Ne legyél bulirontó! Ez James érdekében is tesszük, hogy jobban közénk tudjon illeszkedni. Elvégre húsz évnyi kihagyása van, kellenek az új barátok neki.- folytatta Rosa. Ez se egy rossz érv meg kell hagyjam.

- A válaszom akkor is nem.- próbáltam kikerülni őket, de az utamat állták..

- Ne csináld már!- durcázott Karenn tovább. Mégis hogyan szabaduljak ki ebből a helyzetből?

- Ti meg mit csináltok?- értetlenkedve álldogált mögöttünk Ash. A megmentőm!

- Bocsi , de Ashsal már programot szerveztem a hétvégére.- pattantam a srác mellé kifújt levegővel.

- Na persze...- fűzte hozzá Karenn hitetlenkedve.

- Ashkore, nincs kedved velünk tartani a hétvégére? Kimegyünk az erdőbe kirándulni és engedélyt is szereztünk a kint maradáshoz.- ajánlotta fel Hua mindünk meglepetésére az ajánlatot maszkos ismerősömnek.

- Piálni is tervezünk.- tette ártatlanul hozzá Rosa.

- Benne vagyok.- vágta rá erre rögtön Ash.

- Mi? Ne hagyd magadat!- ráztam meg a páncélost aki nyugodtan tűrte reakciómat.

- Jó iszogatni sulis társakkal.- vont vállat mire fújtam egy jó nagyot.

- Ez azt jelenti, hogy te is el tudsz jönni.- kacsintott felém Rosa elégedetten.

- Nyertetek, franc.- húztam el számat mire a három lány éjjenezve lepacsizott.

- Akkor a kapunál két óra múlva!- sietett el Karenn élettel telve.Vicces ezt egy vámpírra mondani.

- Nem kéne többé elfutnod szerintem a probléma elől. Joguk van tudni róla.- okoskodott Ash mire mellkasába vágtam. Szerencséjére éppen csak behorpadt páncélja.

- Nekem pedig jogom van eldönteni .- feleltem mérgesen.

- Nehogy feladd a küzdelmet.- borzolta össze hajamat mire rácsaptam kezére.

Eldarya EgyetemWhere stories live. Discover now