Mikor magamhoz tértem Alexy és Rosa vizsgált kíváncsi szemekkel. Értetlenül pislogtam rájuk mire ezt látva összenézve elmosolyodtak.
- Mi az? Van valami az arcomon?- értetlenkedtem két barátomtól. Erre megrázták fejüket és szoros ölelésben részesítettek. Ezt aztán pláne nem tudom hova tenni.
- Aggódtunk ezért utánatok eredtünk, de mire ideértünk Nico eltűnt és csak te aludtál. Mi történt?- kíváncsiskodott Rosa felragyogó szempárokkal. Ezt meghallva felkaptam fejemet és körbepillantottam. Hova tűnt Nico? Hiszen mikor elvesztettem eszméletemet itt ült közvetlen mellettem. Esélyes, hogy visszatért a világába?
- Semmi különös, csak beszélgettünk.- feleltem elmélázva. Lehetséges, hogy éppen nekem kellett segítenie? Nem élhetek ismét a csigaházamban , azt már elhagytam és a fényes útra léptem. Megismertem milyen mikor vannak az embernek barátai és egyaránt fontos kötelékei. Belegondolva ebben a pár hónapban hihetetlenül felkavarták a bennem álló porfelhőket. Élvezem az életet éppen emiatt nem szeretném azt elengedni.
- Hina!- zökkentett ki Alexy hangja ami tele volt aggodalommal. Ránézve haloványan elmosolyodtam és feléjük emeltem kezemet. Értetlenül pislogtak, de végül megfogták a feléjük nyújtott kezemet boldog ábrázattal.
- Mostantól próbálj kevesebb aggodalmat okozni nekünk, oké?- vigyorgott rám fehér hajú barátnőm ám ekkor Alexy felkacagott.
- Esélytelen ilyet kérnünk tőle Rosa, hiszen te is tisztában vagy vele mekkora egy bajkeverő. - jelentette ki határozottan kék tincsű barátom. Ebben van igazság mégis ellenkeznék..Várjunk csak!
- Hé!- kértem ki magamnak a megjegyzést ám barátaim boldog kacagásba törtek ki ennek köszönhetően. Úgy érzem mintha ismét minden a régi volna. Felsegítettek aztán visszaindultunk a többiekhez. Ezarel éppen Karennel és Alajeaval vihogtak azon, mennyit szerencsétlenkedik Ashkore és Nevra a zöldségek megpucolásában. Ahogy észreveszem pedig az a két szerencsétlen tökkelütött ráadásképpen még versenyzik is ki végez hamarabb. Valkyon oda se bagózott a főzni próbálókra, helyette Yhkarral beszélgettek valamiről. A nyuszi lány igazán beleéli magát a mesélésbe míg Obszidián társam mosolyogva hallgatja és néha hozzászól a dolgokhoz. Ezt a képet Chrome zavarta meg miközben elszaladt előlünk egy kolbásszal a szájában. Rögvest nyomában haladt a mérges Miiko aki megidézte kék lángjait és azzal próbálta eltalálni szerencsétlen vérfarkast. Most komolyan a csapat készletéből csórt kolbászt majszolja? Hihetetlen ez a srác annyi szent!
- A többiek merre lehetnek?- csodálkozott rá Alexy , számból vette ki a szót. Én is éppen ezen kezdtem el töprengeni.
- Gondolom lementek horgászni, elvégre tegnap végül csak Hina tért vissza kézzel fogható hallal.- kuncogta el magát hófehér hajú barátosném. Ott a pont nála.
- Akkor gyerünk!- lelkesült fel Alexy és nekiindult. Ahhoz képest, hogy nem akartam jönni egész jól mulatok. Mostanság annyi minden történt, a lazításra alap fokon is kevés időnk volt.
- Jut eszembe! Alexy, a tegnap estét nem használtad ki?- kezdte a faggatózást Rosalya elterebélyesedett mosollyal ajkán. Rosszul kezdődik, érzem.
- Mire?- vonta föl szemöldökét színes egyéniségű évfolyamtársunk.
- Hát, tudod....Jamon és a közted lévő kötelék megerősítésére.- tette szája elé kezét Rosa felvillanyozódva. Komolyan mondom, ha szerelmi ügyekről van szó őt nem lehetne lelőni. Alexy ezt hallva tarkóját vakarta zavartan.
- Tudod inkább élveztük a társaságot, aztán Nicoval és az alvással foglalkoztam. Meg kell hagyni Nico igazán szemrevaló látványt nyújtott.- ecsetelte Alexy barátnőjének aki heves bólogatással helyeselt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Eldarya Egyetem
FanficSziasztok, ez a történet egy régebbi Eldaryas fanfic író verseny feladataira épülő írás. A főszereplő Hinát felvették az Eldarya Egyetemre és ennek hála felfordult eddig töltött élete mindenféleképpen. Megkezdődik érdekes új élete tele izgalmakkal...