Sizce gece midir aya muhtaç olan? Yoksa ay mı geceye muhtaçtır?
Birçoğumuzun derdi aynıdır degilmi?
YALNIZLIK...
Allahın verdiği şeyler bile biribirine her zaman muhtaçtır. Bakın gece olmadan Ay olmaz . Ya da Ay olmadan gecenin bir anlamı olmaz...Ben Gece Yıldız. Evin tek çocuğu olan bir kızım . Annem hemşire babam ise mühendis. Ankarada oturuyorum ve 12.sınıf öğrencisiyim. Çok sevecen, tatlı, cana yakın bir kızım bu yüzden etrafımda bir çok insan var. Insan dediysem beden olarak ama ruhen insan olarak etrafımda çok az insan var. Bana hayatı tanıtan bana kendimi değerli hissetiren, benim gecemde parlayan sadece 3 tane yıldızım var. Buse , Ceren ve Elifsu.
Sabahın ilk ışıklarıyla alarmım çaldı. Ben alarmı kapatıp tekrar uyudum. Annem beni uyandırmak için odama geldi.
" Daha uyanmadın mı güzelim? "
"Anne lütfen biraz daha uyuyabilir miyim?" dedim.
"Olmaz kızım hadi kalk yeter, okula geç kalacaksın yoksa "
Bende yatağımdan uyanıp elimi yüzümü yıkadım ve okul kıyafetlerimi giydim. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Babam evde yoktu . Toplantı için erken çıkmış evden. Kahvaltımı yedim ve okula gitmek için evden çıkarken"Gece biz bu akşam teyzenlere gideceğiz kızım geç gelebiliriz."diyen annemin sesini duydum.
"Tamam anne." deyip evden çıktım .
Kulaklığı kulağıma takıp yolda yürürken 1 tane çift gördüm. Kız esmer ,ela gözlü, orta boylu güzel bir kızdı. Erkek sarışın, mavi gözlü ,beyaz tenli, uzun boylu bir erkekti. Birbirlerine sarılmış bir kaç şeyler söylüyorlardı. Biraz tuhafıma gitmişti aslında ,çünkü benim hiç sevgilim olmamıştı . Daha doğrusu ben istemiyordum. Biraz daha yürüdükten sonra okula vardım zaten okul ve evim birbirine yakındı. Bahçedeki bankta oturan kardeşlerimi gördüm . Yanlarına dogru ilerlerken beni gördüler ve Buse bana doğru koşup sarıldı .
"Seni merak ettik. Aradık ama ulaşamadık. Bizde merak edip anneni aradik ve rahatsız olduğunu söyledi ."dedi baya telaşlı şekilde.
"Evet canım dün pekte iyi değildim bu yüzden gelmedim, hadi Ceren ve Elifsunun yanına gidelim ." Başını salladı ve kızlara doğru yürüdük. Kızlarda nasıl olduğumu sordular ve biraz konuştuktan sonra sınıfa doğru ilerledik.
Sınıfa geldiğimizde yerlerimize oturduk. Ders Edebiyattı Baki hoca geliyordu dersimize. Baki hoca çok espirili genç halinden anlayan bir adamdı dersinde gayet eğleniyorduk. Dersin ortasında kapı çaldı.
"Girebilirmiyim ." dedi kabaca bir ses.
" Tabi gel oğlum ." Bu oydu . O çocuktu. Sabah okula gelirken parkta görďüğüm. Boş sıraya oturacağı zaman göz göze geldik ve sırıtığını gördüm. Çok kötü bir bakış atıp önüme döndüm.
Elifsu ve Ceren aynı sırada oturuyorlardı. Ben ve Buse'de arkalarındaki sırada oturuyorduk. Ceren arkasını döndü .
" Bu yeni gelen çok yakışıklı değilmi sizce?" dedi .
Elifsu dönerek.
"Yakışıklı ama sevgilim Buray kadar değil. "dedi.
Buray Elifsu'nun sevgilisiydi. Ankarada oturmuyordu babasının işi nedeniyle Istanbula taşınmak zorunda kaldılar. Yanı iki farklı şehirde büyük ve çok güzel bir aşkları vardı. Ben ve Ceren Burayı seviyorduk ama Buse hiç sevmiyordu. Nedenini bilmiyorduk .
**
Ilk bölüm çok kısa oldu. Emin olun ki diger bölümler harika olacak. Hatalarim varsa rica edersem yorumlara yazabilirmisiniz? Sonuçta her zaman iyi yorum olacak diye bir şey yok. Düşünceleriniz için yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar . #EvdeKal#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ayı Ve Yıldızları(Ara Verildi)
Teen FictionKaranlıktan doğan bir aşk ne kadar gizemli olabilir??