Bayan Yabani ve Bay Ukala..

164 67 20
                                    

Sabah okula gitmek için uyandım ama hiç uyanmak istemiyordum her zamanki gibi. Yatağından kalkıp lavaboya dogru ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odama doğru gittim. Elbise dolabına yaklaşıp okul kıyafetlerimi  giydim.  Üzerine pembe bir swit giydim. Odamdan çıkıp mutfağa doğru gidiyordum. Annemin kahvaltıyı hazırladığını gördüm. Ailemle beraber kahvaltımı yapıyordum.  Birden babam bana bakarak konuşmaya başladı.

"Eee Gece okul nasıl gidiyor?"

"Iyi gidiyor baba."

" Iyi bakalım karneni görücez ."

"Yani notlarımın nasıl olduğunu öğrenmek için karne gününü mü  bekliyorsun? Bir gün okula gelip durumumu sorabilirsin mesela."

"Kızım  çok meşgulum gelemiyorum."

"Nedense hiç şaşırmadım! "

"Anlamadım?"

"Boşver  baba. Neyse ben çıkıyorum.  Görüşürüz ." Deyip hiç bir sesi aldırmadan evden hızla çıktım .

Ahmet Yıldız.  Benim  babam.Pek anlaştığımız söylenemez. Babam için en önemli  şey işiydi. Pek vakit geçirmezdi bizimle. Zaten ben küçüklüğümden beri  pekte sevgiylen büyüdüğüm söylenmez. Annemde çalışıyor ama babam gibi değildi.  Her zaman sevgisini gösterirdi.  Annem benim her şeyim. Neden erkekler böyle? Daha doğrusu her erkek değilde birçoğu diyelim. Etrafimda görüyordum  babası ile oynayan kızları.  Çok  kötü olurdum.  Bende isterdim ilk aşkımın babam olmasını ama olmadı. Belki de bu yüzden erkeklerden pek hoşlanmıyordum. Bende isterdim babamla berber uçurtma uçurmayı, bisiklet sürmeyi, düştüğümde dizimi sarmasını ama olmadı.  Beni önemseyen bir babam yoktu. Hani derler ya babalar küçük kızlarının kahramanıdır.Benim hiç bir zaman kahramanım olmadı .

Yürüyordum yolda. Her zamanki gibi şarkı açmıştım. Müziğin ruhuma işlemesine izin veriyordum. O kadar çok yürmüşüm ki okula varlığının farkında bile değildim .Okulun bahçesinde yürüyordum okula girebilmek için ve kat kat çıkıp sınıfa doğru ilerledim. Sınıfa gireceğim zaman kapının yanında duran Keremi' gördüm. Önüme dönüp sınıfa gireceğim zaman kolumdan tutu.
"Hayırdır Gece bir günaydın yokmu ?"

"Yok." dedim.

" Ne kadar agrasifsin sen." dedi gülerek ukala.

" Kerem  normalde böyle biri değilimdir ama bir erkeğin bana dokunmasından nefret ederim. Dünde aynı şeyi yaptın ve bugünde  yapıyorsun bir daha yapma! Bana dokunma. Anladın mı  beni?" Deyip kolunu ittim.

"Anladım. " dedi sırıtarak.

Sınıfa girdiğimde sırama doğru  ilerledim . Kızlarda 'Hayırdır Kerem ile ne konuştun?' der gibi bakıyorlardı .

"Hayırdır kanka ne iş?'" Dedi Ceren gülerek.

" Hiç Ceren çocuğa  TC. Kimligini  Soruyordumda o yüzden konuştuk.  Nüfusuma alacam. "Dedim sinirli bir şekilde .

" Tamam be kızım hemen atarlan zaten."

"Atarlanmıyorum . Sadece şu gerizekalı hakında bir şey konuşmak istemiyorum.  Yok neymiş efendim hoyordor goco bor gonoydon yokmo diyor." Birden kahkaha sesleri duydum  Bizim kızlardan.

"Gülmeyin . "

"Tamam ya kızdırmayın Gece kuşumu. Hem size güzel haberim var.  " Dedi Elifsu.

"Neymiş kanka?" diyen Buse meraklı şekilde bakıyordu.

"Buray ve arkadaşları haftasonu Ankara'ya geleceklermiş. Gideriz degilmi?"

Bu fırsatı kaçırmazdım. O çocuğu cidden merak ediyordum.

"Tamam kanka gideriz." dedim.

Kızlarda onaylayınca konuyu kapattık.  Ders ingilizceydi. Mehmet hocaya. Eğlenceli bir adamdı oda Baki hocamız gibi. Dersi keyifli bir şekilde işlerken birden Mehmet hoca sınıfa seslendi.
"Kaldırın defterleri quiz yapacağım gençler. "

Sınıftan sesler çıkmaya başladı .
"Hadi gençler  mızmızlanmayı bırakın de defterleri kaldırın. "

Soruları yazmaya başlayınca sorular çokta zor değildi.  Kızlarda aynı şekilde pek zorlanmıyordu ama Buse mızmızlanıyordu her zamanki gibi.

"Abi bu ne ya? Vala ben hiç uğraşamam.  Gece kanka ismimi yazıp verirmisin?" Dedi Buse.

"Yav üşengeç insan gördümde senin gibisini görmedim be kızım."

Hem kendi kağıdımı hemde Busenin   kağıdını doldururken birden  gıcık  bir ses duydum:
"Istersen yardım edebilirim Gece?" Dedi Kerem ukalası.

"Hayır. Teşekkür ederim. Sıfır almak istemiyorum senin verceğin bilgilerle."

"Çok önyargılı davranıyorsun küçük hanım .Ingilizcem iyidir. Varmısın iddaya?"

"Varım. Neyine?"

"Eğer kazanırsam telefon numaranı  alırım ."

Yok desem kaçtı diyecek. O yüzden kabul etmekten başka çarem yoktu. Tabi bu konuşmalar sırasında da kızlar bize bakıp gülüyor.
"Tamam kabul."

"Görüşürüz  küçük hanım. " dedi ukala şey .

Sınav kağıtlarını verdikten yarım saat sonra sınavları okudu Mehmet hoca. Ve işte o an.

"Damla otuz , Sinem yirmi beş, Aycan altmış  Taner elli, Elifsu yetmiş , Buse Seksen beş , Ceren  Elli, Gece doksan  beş  Kerem YÜZ ."

What dedin gülüm? Ben şok. Kerem 100. Tam yan tarafa bakarken göz göze  geldik . Bana bakıp gülüyordu . Bende çok sinirli bir şekilde yüzüne baktım ve önüme döndüm. Birden Elifsu arkasını dönerek :

"Kanka yetmiş almışım.  Bunada şükür."

"Of ya ben sınırla geçmişim. " Dedi Ceren.

"Abi bırakın ben hocanın yanına gidecem." Dedi yeni uykudan uyanmış tek gözü  açık Buse.

"Neden?"dedim.

"Cünkü benim kağıdım olamaz. Ben kağıdımı istiyorum ya. Banane . Ben ismimi bile yazmadım . Sana yazdırdım. Seksen beş almam imkansız. Hocam!!! Hocam!" diye bağırıyordu Buse. Bir tane kafasına vurdum.

"Sus lan Salak kardeşim benim . Ben senin kağıdını doldurdum. Anladin mı?"

" Yav kanka sen birtanesin." Deyip yanagimdan öptü.
Birden Mehmet hoca Buse'ye bakarak konuşmaya başladı.
"Efendim Buse . Bana mı seslendin?"

"Evet hocam ben bu notu nasıl alırım ya? Ben daha yüksek bekliyordum. " dediği an gülmekten karnimiza ağrılar girmişti. Sanki çok çalışmışta  düşük almış gibi.

"Yine iyi almışsın Buse . Ben sıfır alırsın diye  bekliyordum." Diyen Kerem ukalası bana bakıyordu. Çok sinirlenmiştim. Çünkü diyecek bir sey yoktu. Benden yüksek almıştı ve en önemlisi iddiayı kazanmıştı.

Okul saati bitti . Tabiki yine en son  sınıftan çıkan bendim.  Kerem bana doğru yaklaştı.

"Iddiayı kaybettin Gece. Alim telefon numaranı. "

" Tamam vericemde sen ne yapacaksın benim telefon numaramı?"

" Hiç seni geceleri rahatsız ederim belki."

"Orası sıkar biraz. Bay ukala."

"Görücez.Bayan yabani. "

" YAZ 05.. ... .. .."

"Tamamdır. "

"Önümden çekil eve gideceğim. "

"Hay hay buyrun yollar sizindir bayan yabani. "

*****

Sizce Kerem ve Gece ilerde aralarında ne olacak?

Neyse arkadaşlar bir bölümün  daha sonuna geldik.  Kendinize iyi bakın.  Sizi çok seviyorum❤❤
#Evdekal




Gecenin Ayı Ve Yıldızları(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin