Bedelini ödeyeceksin.

65 12 20
                                    

Her zamanki gibi yine alarmın o iğrenç sesiyle uyandım. Okula gitmek istemiyordum. Hatta evden çıkmak bile istemiyorum. Ya yine o mektuplar gelirse? Ya tehdit mesajları atılırsa? Offf kafayı yiyeceğim. Bu dusuncelerimden sıyrılmanın nedeni telefonumun çalması oldu. Telefonu masanın üzerinden alıp kim arıyor diye bakarken Yavuz'un olduğunu gördüm. Çok bekletmeden açtım.

"Evet gamzelim. Hazırlan seni alacağım ve dışarıda güzel bir kahvaltı yapacağız. Itiraz istemiyorum. Hadi görüşürüz. " Deyip telefonu yüzüme kapatı. Daha cevap bile veremedim. Neyse yatağımdan kalkıp lavaboya doğru ilerledim. Kıyafetlerimi değiştirmek için dolabıma ilerledim. Okul kıyafetlerimi giydikten sonra üzerine mavi swit ve siyah montumu aldım ve odamdan çıktım. Babam ve annem kahvaltı yapıyorlardı. Birden babam bana sesleni verdi.

"Gece kızım neden kahvaltıya gelmiyorsun?"

"Yavuz ile birlikte dışarıda yapacağız baba."

"Peki öyle olsun bakalım ama dikkat edin."

"Tamam babacım. " Diyerek annem ile de vedalaşıp evden çıktım. Bazen iyi anlaşıyorduk babamla.Aşağı doğru inerken Semra Nine' nin çıktığını gördüm 'acaba bu sefer neye benzetecekti beni? 'diye düşünürken birden konuşmaya başladı.

"Aaaaa bu kız geçenlerde evlenmemiş miydi kız Hacer?"diyerek torununa seslendi. Yine başlamıştık anlaşılan. Torunu içerden geldi.

"Yok ninecim bu güzel kız Gece." Dediğinde Semra Nine beni iyice bi süzdü . Sonradan benim olduğumu fark etti ve çok üzüldüğünü görebiliyordum.

"Kusura bakma Gece kızım biliyorsun aklım gidip geliyor. "

"Yok ninecim sorun değil.Benim acelem var çıkmam lazım. Görüşürüz Ninecim." Dedikten sonra tebessüm ettim ve vedalaşıp gittim. Aşağı doğru inerken Yavuz'un kapıda bekledigini gördüm .

"Oooooo gamzelim sonunda geldiniz . Ağaç olacaktım artık biraz daha bekleseydim. "

"Tüuuuh bilseydim biraz daha bekletirdim ki ağaç olsaydın. Bari kışın seni kesip odunları yakardık ta bir işe yarardın." Dedikten sonra kahkaha atarak arabaya doğru gittim. Bozulduğunun farkındaydım. Yavuz'da arabaya doğru gelip ve bindi. Arabayı sürmeye başladı. Arabanın içinde çok büyük bir sesizlik vardı. Yavuz'a baktığımda sanki bir yerlere dalmış gibiydi. Onu pek böyle görmezdim. Merakımı gidermek için Yavuz'a sormaya başladım.

"Hayırdır Yavuz niye bu kadar dalgınsın? "

"Hiç ya bir şeyim yok. "

"Doğru söyle bana. Neyin var?"

"Ya şey ben bir kızla tanıştım. Çok güzel bir kızdı ama biraz tuhaftı. Sert biri . Hatta tanışmamızda bana baya sert davranmıştı ve hiç aklımdan çıkmıyor.

"Neden?"dedim.

"Bilmiyorum ki. Dediğim gibi çok tuhaf birisiydi ."

"Hmmm. Neyse kahvaltıya gittiğimizde bol bol anlatırsın. "

"Aynen."Dedikten sonra arabayla biraz hızlandı. Açıkçası korkuyordum ama alışmıştım Yavuz 'un bu deli gibi araba kulanışına. Sınıfın watsapp grubunda yazdıklarına göre ilk iki ders boştu. Kızlarda bu yüzden geç geleceklermiş . Kahvaltı yapacağımız yere yaklaştıktan sonra Yavuz arabayı park etmek için güzel bir yer buldu. Arabayı park etikten sonra gideceğimiz yere doğru ilerledik. Çok güzel bir mekandı. Ufacık ama çok sevimli. Pembe pembe masalar, duvarda yazılan güzel sözler, tavanda asılan süsler, kalpli balonlar ve daha nicesi........

Kendimize bir masa bulduktan sonra oturup garsonu çağırdık ve siparişlerimizi verdik. Yavuz halen düşünceliydi ve bu durum beni çok üzüyordu. Neden takmıştı ki bu kızı? Hiç bir kız kolay kolay Yavuz'un dikkatini çekmez biliyordum. Yavuz tuhaf insanları severdi . Ilerde birini seviyorsa bu kızın kimseye benzemesini istemiyordu . 'Herkesden farklı olsun 'diyordu . Sanırım bu kız tuhaf biri ama acaba ne yaşamışlardı ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin Ayı Ve Yıldızları(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin