Okul saati bitmişti. Eve gitmek için hazırlanıyordum. Kızlar benden önce gittiler servis nedeniyle. Birden omuzumun üzerinde bir el hissettim . Korktum ve o elin kime ait olduğunu görmek için arkamı döndüm . Bu oydu o çocuk sınıfa yeni gelen daha doğrusu parkta gördüğüm çocuk .
"Hatrıladınmı beni ?"
" Evet hatırladım, sabah seni sevgilinle parkta görmüştüm ."
"Sevgilim değildi."
"Sarılıyordunuz ."
"Her sarıldığın insan sevgilim mi olmak zorunda? "
" Her neyse beni alakadar etmez . Önümden çekilirsen sevinirim. Eve gitmem lazım. "
"Tabi buyur ama eğer merak ediyorsan söylim. O kız benim kuzenimdi kendini iyi hissetmiyordu sadece bu ."
" Tamam dediğim gibi beni ilgilendirmez. Neyse iyi günler. "
"Iyi günler Gece."
"Bir dakika sen benim ismimi nerden biliyorsun?"
"Hiç arkadaşlardan öğrendim."
"Tamam."
"Bu arada benim de adım Kerem."
"Iyi Kerem sevindim tanıştığımıza ama artık bir müsade versen eve gitsem olmazmi?"
"Tamam gidebilirsin." Dedi ukala şey.
Hızlı adımlarla sınıftan çıktım. Her zmaanki gibi kulakligimi takıp şarkı dinlemeye başladım. Müzik benim her şeyimdi. O kadar hızlı yürümüşüm ki eve nasıl geldiğimi bile bilmiyordum. Eve gittiğimde kimse yoktu. Annemler teyzemlere gitmişti. Yalnız başıma evdeydim. Yemek yedikten sonra kızları aradım bizim eve gelmeleri için. Aradıktan 1 saat sonra Ceren , Elifsu ve Buse bizim evde oldular.
" Ya kanka size bir şey söyleyecem." dedi Elifsu.
" Buyur kanka." dedim.
" Burayın arkadaşları sizi görmüş fotoğraflarda. Sizinle arkadaş olmak istiyorlar. Ne dersiniz?"
"Ben hiç uğraşamam." diyen Buse'nin sesini duydum.
" Bende."
"Vala ben bilmiyorum." dedi Ceren.
" Neden bu kadar negatifsiniz ? Alt tarafı arkadaş olucaz ." Dedi Elifsu alıngan bir şekilde. Onu kırmamak için istemeyerek kabul edecektik.
"Tamam olur ."dedik ben ve Buse istemsiz bir şekilde .
"Tamam o zaman Ankaraya geldikleri zaman buluşuruz. " dedi heycanli bir şekilde Elifsu .
"Fotoğrafları yokmu?" dedi Buse.
"Var kanka. Bekle göstereyim. "
Elifsu fotoğrafları göstermek için telefonu eline aldı.Bizde aramızda konuşup,gülüyorduk.
" Ha buldum fotografları ."Elifsu fotoğrafları gösterdiği an hepimiz fotoğraflara takılı kaldık. Özeliklede biri vardı .Uzun boylu, siyah saç, siyah göz, sert bakışlı bir çocuk . Çok ilgimi çekmişti. Fotoğrafa bakakaldım.
"Eee kızlar çocuklar nasıl ?"dedi Elifsu.
" Yani Allah bağışlasın sahiplerine . Yakışıklılar. " dedi Buse gülerek .
Aramızda gülusurken;
"Eee Gece ve Ceren nasıl buldunuz? "" Benlik sıkıntı yok kanka ." Dedi Ceren mutlu bir şekilde.
"Eee Gece sen ne düşünüyorsun? "Dedi Buse.
"Bilmiyorum . Eren ve Arda dışında pek erkek arkadaşım olmadı . Ama yinede bakarız duruma." Dedim.
"Peki. "Dedi Elif.
Biraz zaman geçirdikten sonra her kızın olduğu gibi dedikodular yaptık. Saat baya geç olmuştu annemler gelmek üzereydi. Kızlarda hazırlanıp çıktılar. Bende uyumak için odama gittim. Uyuyacağım zaman o yüz aklıma geldi .Hiç tanımadığım, görmediğim ,sesini duymadığım birinden çok etkilenmiştim. Nedenini bilmeden onu düşünerek uyuya kalmışım.
*******
Sizcede tuhaf değilmi? Insan tanımadigi birinden hiç etkilenirmi?
Insan konuşmadığı ,görmediği ,sesini bile duymadığı birinden hoşlanabilirmiş. Yanı birinden etkilenmek için onu tanıman gerekmez. Bazen gözler anlatır her şeyi. Yada yanılıyormuyum sizce? Gözlerde yalan söyler mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ayı Ve Yıldızları(Ara Verildi)
Teen FictionKaranlıktan doğan bir aşk ne kadar gizemli olabilir??