Buray'in anlatımıyla :
"Oğlum ne inat yapıyorsun gel işte. Ne guzel gidicez . Bak ben öncesindede tanıyorum. Bunlar diğer kızlar gibi değiller. ."Diyordum Furkan'a.
"Abicim beni karıştırma.Kızlarlan uğraşamam."
"Of be Furkan ne inatsın lan. Hayatin boyunca birtane bile sevgilin olmadı. Bari bu sefer gel bizim için ." Dedim.
"Tamam gelicem ama muhatap dahi olmam. Tamam mı?"
"Tamam."
Gece'nin anlatımıyla:
"Eeee Elifsu geliyorlar mı kanka?"diyen Buse elinde cipsiyle soruyordu.
"Evet kanka geliyorlar yarın. Ay bende aşkımı çok özledim. "
"Iyi bakalım yarın kavuşursun Sevgiline."dedi gülerek Ceren.
Kızlar arasında konuşurken benim aklım halen o çocuktaydı. Ismini öğrenmiştim. Furkan Çağlar. Bu soyisim pekte yabancı gelmiyordu. Istanbuda önemli bir iş adamının oğluydu . Bu beni ilgilendirmez. Kim olursa olsun. Acaba beni beğenir miydi? Çok merak ediyordum. Acaba benim geceme Ay olacak insan o muydu? Neden bu kadar etkilenemiştim bende bilmiyordum.
"Hadi kızlar uyuyalım.Yarın büyük gün." Deyiverdi Ceren.
"Aynen hadi uyuyalım. "
Bu gece Elifsularda kalacaktık. Ailesi evde yoktu. İş nedeniyle istanbula gitmişlerdi bir kaç günlüğüne. Daha fazla beklemeden ışıkları kapatıp uyuduk.
Sabah olmuştu.
"Koğuş hadi kalk." Diyen Buse'nin sesini duydum.
"Tamam be ne zırlıyorsun başımızda. " Dedim.
Ben ve Buse uyanmıştık. Yan yatağa baktığımda Ceren ve Elifsu birbirlerine sarılıp yatıyorlardı. Tebesum etmiştim. Onları böyle görmeyi seviyordum. Zaten Ceren ve Elifsu'nun davranışları birbirine benzerdi . Tek fark Elifsu biraz alıngan yapısı vardı. Ben ve Buse birbirimize benzerdik. Deli dolu insanlardık.
Ceren ve Elifsu 'da uyandıktan sonra kahvaltımızı yaptık. Işleri halledince kıyafetleri giymek için Elifsunun odasına gittik. Ben ne giysem diye çok kararsızdım. Birden gözüme siyah bir gömlek takıldı. Benim rengim. Gecenin rengi Siyah. Siyah gömlek,beyaz pantolon, siyah spor ayakkabı ve siyah deri ceketimi aldıktan sonra bir kaç tane takı aldım . Ben hazırdım. Kızlarda hazırlandıktan sonra evden çıktık. Hepsi mükemmel gözüküyodu. Normaldede cok guzel kızlardılar.Kızları tanıtma vakti geldi:
Elifsu hafif tombik, sarışın, orta boylu, çekik gözlü bir kızdı.
Ceren ise siyah saç, orta boylu , buğday tenli, orta kilolu ve iri gözlü bir kızdı.
Buse ise uzun boylu ,esmer,orta kilolu, çok güzel bir kızdı.
Ben ise uzun boylu, sarışın ,iri gözlü, biraz tombik ve gamzeli bir kızım.***
Biraz yürüdükten sonra buluşacağımız cafeye vardık. Onlar bizden önce gelmişlerdi. Işte o. Furkan Çağlar. Görüş alanıma girdi. Ne kadarda yakışıklıydı. Uzun boylu, esmer , siyah saç, sert bakışlı çocuk. Masaya doğru yürüdük.
"Sen ha . Nerden buldun beni?" Diyen Buseye baktık şaşkın bir yüzle . Elifsunun kuzeni Burağa söylüyordu. Iyide bunlar nerden tanışıyorlardıki? Burak gülerek bu halden gayet memnun gibi gözüküyordu.
"Siz nerden tanışıyorsunuz kanka?"deyiverdi Elifsu.
"Ya hani size bir tane maganda bana arabayla yağmur suyu fışkırttı dedim ya iste bu o."dedi
Buse sinirli bir şekilde Burağa bakıyordu . Tesadüfünde bu kadarı açıkçası. Hepimiz guldukten sonra Furkana baktim ama o gülmüyordu. Çok ciddi bir yapısı vardı. Onunla tanışmak çok istiyorum . Hepimiz tanıştıktan sonra masaya oturduk ama Furkan tanışmamıştı bizimle. Adını sadece söylemişti soğuk bir şekilde.
"Ayy aşkım seni çok özledim."Diyen Elifsunun mutluluğuna diyecek yoktu.
"Bende aşkım. " Dedi Buray. Daha sonra Buray söze devam etti.
"Ee kızlar nasılsınız görüşmeyeli?"
"Iyiyiz eniste."dedim ve o an Cerene döndüm. Ceren'de Kaan'la çok iyi anlaşıyordu.
Masada herkes konuşuyordu . Ceren Kaanla, Elifsu Burayla, Buse Burakla tartışıyordu ama yinede bazen gülüyorlardı , ama ben ve Furkan masada sadece oturuyorduk. Bu duruma çok üzülmüştüm ben böyle olacağını tahmin etmiyordum. Birden Buray konuşmaya başladı.
"Eeee Furkan seninde muhabbetine doyum olmuyor kardeşim. Ne kadarda çok konuşuyorsun sen öyle. " dedi imalı sekilde.
"Evet olabilir ." Dedi Furkan sert ve duygusuz bir şekilde.
O kadar kırılmıştimki anlatamam.Dogru tanımıyordum ama masada ben yokmuşum gibi davraniyordular. Herkes birileriyle konuşuyordu ben ise mal gibi tek oturuyordum.Cok zoruma gitmişti. Birden ayağa kalkıp :
"Ben gidiyorum. "Dedim."Nereye?" Dediler hepsi aynı şekilde .
"Hiç siz takılın. Ben havamda değilim. " Dedim ve onları dinlemden gittim.
Buray'in anlatımıyla:
"Afferim Furkan. Ne olurdu kızlan biraz muhabet etsen? Ölürmüydün?"dedim Furkan'a.
"Evet ölürdüm Buray. Sana en başından demiştim gelmek istemiyorum. Sen ısrar ettin ve bende geldim ama sana konuşmam demiştim. "Dedi bir anda ve masadan kalkıp gitti.
"Neyse siz ona bakmayın kızlar. Furkan öyledir. Kızlardan konuşmayı pek sevmez . Omun adına sizden özür dilerim. "
"Sorun değil canım."Dedi güzel sevgilim .
Gece'nin anlatımıyla:
Kulaklığı takmış yürüyordum yolda .Havanın yağmurlu olması umrumda değildi. Çok severdim yağmurlu havaları. Gelen aramaları red ediyordum. Ne olmuştu bana? Neden içimde tuhaf şeyler vardı. Acı. Her dakika o yüz aklıma geliyordu . Soruyordum kendi kendime "neden furkan? Neden böyle sert ve kapalı bir kutu gibi insansın?" Gözlerindeki yalnızlığı görebiliyordum ama yapacak bir şey yoktu. Ankara'nin sokaklarında yürümeyi severdim. O kadar çok yürüdüm ki eve varmıştım bile. Eve yetiştikten sonra şarkıyı kapatım. Eve gittim. Annemler evde yoktu işteydiler. Odama doğru ilerledim ve kıyafetlerimi değiştirdikten sonra yatağıma uzanıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ayı Ve Yıldızları(Ara Verildi)
Teen FictionKaranlıktan doğan bir aşk ne kadar gizemli olabilir??