Ay bağlanmış sanki gece'ye

84 31 22
                                    

Neden ya neden? Bu kadar güzel bir gün neden mahv edilebilir? Ilk defa aşık olmuşken hayatımızı mahveden insan kimdi? Çok korkmuştum . Nasıl bir oyunun içerisindeyiz?
Ne istiyorlar benim Yıldızlarımdan, benden, Ay'dan, hayatımdan? Ne olduğunu bilmiyorum ama ben ne Ay'dan vazgeçeceğim ne de Yıldızlardan?

Furkan'a bir şey beli ettirmemek için telefonu hızla cebime attım. Furkan'a döndüğümde bana baktığını gördüm endişeli bir şekilde.

"İyi misin Gece?"

"Evet iyiyim."

"Peki öyle olsun. Hadi hava soğudu içeri gidelim."

"Tamam olur." diyerek içeri girdik. Herkes meraklı bir şekilde bize bakıyordu ama Yavuz hariç. Yavuz çok sinirli gözüküyordu . Anlaşılan daha sonra hesap soracaktı bana. Bakışlarını aldırmayarak Buse'nin yanına geçip koltuğa oturdum. Bir yandan çok mutluydum, bir yandanda çok korkuyordum. Anlatsa mıydım acaba? Ya da boş vermeliydim. Güzelce sohbet ediyorduk. Buse ve Burak çok tatlıydılar. Her zaman kavga ediyorlardı jskskskkskskks. Hatta şu an maç için kavga ediyorlardı.

" Bana bak Burak ben senden daha iyi futbol oynarım."

"Yav he he."diyen Burağa çok sinirlenmişti Buse.

"Tamam lan var mısın maça?"

"Varım lan neyine ve ne zaman?"

"Bu haftasonu bizim evin ordaki halı sahada. Kaybeden bir gün boyunca herkesin istediğini yapar. "

"Tamam kabul. Takımları şimdi kuralım. "

"Tamam olur." Dedi Buse.

Burak takımları kurmaya başladı.

"Ben, Buray, Kaan, Furkan, Yavuz."

Yavuz söze atladi:

"Burak yok abicim ben sizin grupta olmam."

"Niye lan?"

"Çünkü kaybetmeyi göze alamam. Bu kızların nasıl futbol oynadığını en iyi ben bilirim. O yüzüden kusura bakma ."

Burağın yüz ifadesini bakılırsa biraz korkmuş gibiydi sjsjsjjsjsjsjs. Yavuz cidden haklıydı çok iyi futbol oynardık. Burak tekrar grupları kurmaya başladı.

"Tamam o zaman kızlar ve Yavuz. Diğer kalanlarda hepimiz bir grup."

"Tamam olur. Siz bir kişi fazlasınız ama neyse olsun." Dedi gülerek Buse.

"O zaman ben hakem olacağım. " Dedi Mert.
Herkes onayladıktan sonra eve gitmek için ayağa kalktılar. Hepsi ile vedalaştıktan sonra Furkan yanıma doğru geldi.

"Çok güzel bir gündü. Her şey için teşekkür ederim." Dedi kulağıma doğru eğilerek. Gülümsedi ve gitti.

Ne kadar da güzel gülüyordu. Keşke hep böyle gülebilseydi. Yukarı çıkıp eşyalarımı almak için odaya gittim. Odanın kapısını açtığımda Yavuzu karşımda gördüm sinirli bir şekilde. Bu bakışları çok iyi bilirdim. Ne zaman böyle bakarsa çok kötü kavga ederdik. Konuşmaya başladı.

"Eee Gece Furkanla nsl geçti günün?

"Güzel geçti." Dediğinde baya sinirlenmişti . Çene kaslarını görebiliyordum.

"Neden bana birine aşık olduğunu söylemedin?"

"Ne aşkı ya?"

"Sen ve Furkan aşkı. "

"Yok öyle bir şey. "

" Gece ben seni tanıyorum. Sen kimseye Furkan'a baktığın gibi bakmadın. Allah var yakışıklı çocuk. Iyi birine benziyor ama seni üzerse bende onu üzerim." dediğinde gülmeye başladı.

" Ne gülüyorsun manyak? " dedim.

" Ay benim minik farem aşıkta mi olurmuş? Kıyamam sjsjsjsjjsjsjssjsjjs."

"Yav sus be ne aşkı. Ben aşık değilim. "

"Aşıksın. "

"Değilim . " dediğimde çok sinirlendim ve boynuna atlayıp gamzelerini ısırdım. Aslında çok hoşuma da gidiyordu bu lafları. Ilk defa beni bir erkekten kıskanmadı. Hayretler içerisindeyim . Birbirimizi döverken annemlerin geldigini görmedik bile. Teyzem bağrışlarımızı duyduğu için bu sefer sopa ile geldi odaya. Bir tane bana bir tanede Yavuz'a vurdu terlikten daha az açıtmıştı bu sopa .

"Ya ne vuruyorsun teyze?Yandırdın yine. "Diye ofluyordum.

"Aynen anne ya yandırdın yine."

"Ikinizde susun silahşörler. Yine niye birbirinizi yediniz?" Dedi teyzem. Annemde meraklı şekilde bize bakıyordu Emir ile birlikte.

"Ya anne ben bir şey yapmadım. Gece 'ye sen aşıksın dedim oda beni dövdü. " Dediğinde Yavuz şok içerisindeyim . Herkes bana bakıyordu. Şimdi ne diyecektim? Ah ulan Yavuz.

"Ne aşkı ya?" Diye itiraz ettim. Yine Yavuz'u vurmaya kalkıştım ve yine ayırdılar bizi.

"Senin Furkan'a olan aşkın. "Dediğinde annemler bana bakıyordu mutlu bir şekilde. Allahım çıldıracağım!

"Annecim , teyzecim, Emircik yok öyle bir şey. Bu salağa bakmayın siz. "Diyerek Yavuz'u gösterdim.
Tabi bu durum annemleri çok mutlu etti. Utanmamam için bir şey söylemediler.

"Tamam hadi utandırmayın kızımı. Gece sende eşyalarını topla eve gidelim. Baban yarın gelecek. "

" Tamam anne." Dedikten sonra eşyalarımı toparladım . Yavuz bizi eve bırakacaktı. Arabaya binip eve doğru gidiyorduk . Yavuz tabi her zaman yolda bana bulaşıyordu ama cevap vermiyordum pek fazla. Annemde bu durumumdan gayet memnundu. Eve vardığımızda Yavuz ile vedalaşıp eve girdik. Odama doğru ilerleyip uyumak için eşorfman takımımı giyip uyumak için yatağıma uzandım. Bu geceyi düşündüm. Ne kadar güzel bir gündü. Keşke bitmeseydi. Acaba artık oda sevmeye başlamış mıydı beni ? Kafamda binlerce soru varken bu düşüncelerden sıyrılmanın sebebi telefona gelen bildirim sesiydi.

Ay bağlanmış sanki gece'ye
Hiç bırakmamak istercesine.
Eğer güneş çıkarsa
Kaybolur hem Ay hem Yıldız
Birde gece.

Neydi bu şimdi. Bugün kaçıncı mesaj bu. Kimsin sen kim? Ne istiyorsun benden ve bizden? Ne güzel hayatım vardı benim Yıldızlarımlan . Sadece bu hayata biz birbirimizindik. Ne olduda hayatımız bir oyuna döndü? Benim Ayım kim? Furkan olamazdı herhalde. Daha sevgilim bile değil. Kafamım dağılması için elime bir şiir kitabı aldım. Seviyordum şiirleri. Rastgele bir sayfa açtım. Şiiri okumadan önce telefondan en sevdigim fon müziğini açtım. Fon müziğinin ismi Mihrailydi. Açtığım sayfayı okumaya başladım.

Zaman ne kadar çabuk geçti,
Geçtikçe acı verdi.
Oysa dün gibi aklımda çocukluğum.
Özgürce koşturduğum,
Neşeli kahkahalarımı attığım,
Günler kalbimde, aklımda,
Silinmedi hala.
Tek derdim oynayacak oyun, bulamamaktı.
Şimdi ise hangi oyunun içinde
Olduğumu bulamamak.
Haykırışlarımı duyuramamak,
Sevgimi gösterememek ,
Oldu dertlerim.
Hayat acımadı
Çoğu zaman bana.
Belki ceza sandığım acı
Ödüldür bu aciz kula.
Belki bu acı şekil vermiştir
Karanlık ruhuma.

Ne güzel şiirdi. Bir yandan çok korkuyordum. Ya gerçekten hayatlarımız bir oyunsa. Lütfen her şey normale dönsün. Korku içinde düşünürken uyuduğumun farkında bile olmamıştım.

Merhaba canlar. Uzun zamandır yazmıyordum bu yüzden sizden çok özür dilerim. Bazı nedenlerden dolayı diğer bölümü geç yazabilirim yine bunun içinde kusura bakmayın ama en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Sizleri çok seviyorum. Iyi okumlar ❤❣❤
#Evdekal#





Gecenin Ayı Ve Yıldızları(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin