4

418 37 52
                                    

12 yıl önce;

"Hayır istemiyorum !" Diyerek Alec kolunu tutan adamdan kurtulmaya çalışıyordu. "Annem nerde ! Annemi görmek istiyorum !" Diye bağırıyordu Alec debelenirken.

Dan gözlerini devirdi ve çocuğu bıraktığında Alec yere tökezledi.Dan çocuğun önüne diz çöküp," Annen şuan çok iyi bir yerde." Dedi dan.

"Ama nerde ?" Diye ısrar etti Alec.

"Sence annen iyi biri miydi Alec ?"

"Evet !"

"Güzel, o zaman cennette şuan eğleniyordur."

Alec donup kalmıştı. Dan gülümsedi."Eğer sende Anneciğinin yanına gitmek istemiyorsan Alec, uslu bir çocuk ol ve biz ne diyorsak yap."

...

Alec elindeki çuvalı ve bışağı yere attı.'Tanrım ne yapıyorum ben ?' Diye dündü ve elindekileri yere bıraktı. Seri katil değildi. Hill , pislik herifin tekiydi sadece.

Alec okula girdi ve koridorda dolaşan çocukları biraz izledi. Bazıları ona bakıyor, bazıları da fısıldaşıyordu.Magnus'tan özür dilemeli miydi ? Ona borçlu muydu ? Gerçi, hill  sataşmaya devam ettiği sürece bir sürü kavga olacağı kesindi.

Alec bunu düşünürken omuzunda hissetiği el ile irkildi. Arkasını dönmesine gerek yoktu, bu kişi jace'di.

"Dostum iyi misin ? Kavgadan beri seni görmedim."

"İyiyim, sorun yok. Magnusu gördün mü ? " dedi Alec.

Jace ona anlayamayan gözlerle baktı."Onu ne yapacaksın ?"

" Benim yüzümden kavgaya girdi ona özür borçluyum."

"Kavgaya girmek onun suçuydu."

Alec jace'e sıkılmışçasına baktı." Sorumu cevaplamadın."

"Büyük ihtimal revirdedir. "

Alec başını sallayıp koridorun soluna doğru gitmeye başladı. Revir birkaç kapı önündeyken hızlıca içeri daldı ve arkasından kapıyı kapattı. Oda ses geçirmediği gelen ani sessizlikten anlaşılıyordu.

Odada sadece kendisine boy aynasını önüne çekip sedyede oturan magnus vardı. Patlamış dudağını bir pamukla silmeye çalışıyordu fakat kan durmuyordu. Magnus hala gelen Alec'i fark etmemişti ve ağır sayılabilecek bir küfür etti. En azından kendi çapında," Dudağıma soktuğun o el umarım götünden girer ve çıkar hill, tamam mı ?" Diye mırıldandı. Fakat bu sessiz odada mırıldanmak bağırmaya benziyordu.

Alec bu sözle gülümsemesiyke kendisini belli eden bir ses çıkardı ve ağzını gülmemesi için eliyke kapattı. Magnus yerinden sıçradı ve gelen alec'e baktı. Magnus da onun gülümsemesine gülmüştü.

"Sanada Selam Alec. Benim aksime sapa sağlam görünüyorsun.." dedi magnus.

Alec omuz silkti. Magnusun önündeki sandalyeye oturdu ve ellerini birleştirdi."Özür dilemeye geldim.." dedi Alec sıkkınca.Hala magnus'dan biraz çekiniyordu. Banyo olayından beri.

"Kıçını kurtardığım için mi ?"

Alec afallayarak ona baktı. Magnua güldü ve saçlarını biraz soluna attı."Şaka yapıyorum..iyi olmana sevindim."

Alec güldü. Pek komik bir şaka olmadığı 'evet,evet aman ne komik..' gibi bir gülümsemeydi.( aklınızda oluşan gülümsemeyi çok merak ettim dkskdjj)

"Hill peşini bıraktı mı bari ? Umarım boşuna pataklanmamışımdır."

Alec sırıttı."Hayır, onu görmedim."

[Malec] [ 8. KAT ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin