8

347 34 37
                                    

Bu hikayeyi sevdim siz ?
...
"Alec ne demeye çalışıyorsun ?" Dedi magnus.

Ardından duraksadım. Tanrım ne yapıyordum ben ? Ona bunu söyleyecek değildim.

"Çok...güzelsin." dedim gergince.

Milyonlarca kelime varken aklıma bunun gelmesi ayrı bir meseleydi.Magnus afallayarak bana baktı. Ona bakmak istiyordum fakat gözlerimi kaçırıp duruyordum.

Magnus içtenlikle gülümseyip yanağıma kaçamak bir öpücük kondurdu ve kitabı eline aldı."Teşekkürler. İstersen okumaya ben devam edeyim?" Dedi magnus.

Onu duymuştum fakat cevap veremeyecek kadar şaşkındım. Az önce yanağımı mı öpmüştü ? Son anda elimin yanağıma gittiğini fark ettim ve kendimi kontrol edip bunu reddettim.

"Evet, devam et."

Magnus başını sallayıp kitabı okumaya başladı. Onu dinlemiyordum. Sesi arkada bir fon gibi kalıyordu. Sadece onu görüyordum. Başım dönüyordu fakat buna alışmıştım.

Daha sonra magnusun okula geldiğim günden beri bana yardım ettiği aklıma geldi. Kalbim hızlandı. Magnusu yolca ettiğimizde aramızda kısa bir konuşma geçmişti.

"Seni ziyarete gelirim." Dedi magnus.

Başımı olumluca salladım."Hill duvarı gördüğündeki yüz ifadesini bana fotoğraf olarak at."

"Tamam." Dedi magnus sırıtarak.

"Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Veda etsekte hala birbirimize bakıyorduk.

"Ben gideyim en iyisi.." dedi magnus gergince.

"Evet.."

"Şey görüşürüz."

Tanrım aptal aşıklara benziyoruz.

"Evet görüşürüz.."

Magnus  ayrıldığı an kapıyı kapattım. Tanrıya şükür. Yanaklarımın kızardığını hissettim.

Birden yanımda jace bitti."Sonsuza dek öyle kalacaksınız zanettim doğrusu." Dedi jace kapıyı gösterip. Ağzında çikolata vardı.

"Ne komik jace.." dedim gözlerimi devirerek.

Jace omuz silkip salona gitti. Bir iç çektim.

Siktir.
Siktir.
Siktir.

Cümleme sanırım diye mi başlamalıydım ? Hayır onlarla emin bir şekilde konuşacaktım. Herkes salonda maçı izliyordu. Annem, babam, jace ve iz.

Derin bir iç çektim ve televizyonun önüne geçince izzy ilk tepki veren oldu."Alec! Kenara çekil." Dedi iz.

Gözlerimi kapatıp derin nefes aldım.

Çılgının tekiyim.

"Sizinle önemli bir konudan bahsetmem gerek."

Babamın jace ve bana cinsellik hakkında yaptığı ilk konuşma biz 15 yaşımızdayken olmuştu. Tanrım o gün yerin dibine girecekmiş gibi  olmuştum ve jace'in, "Vay ! Ne zaman bunu deneyebiliriz ?" Diye sorduğunda babamın kafasına bir tane geçirdiğini hatırlıyordum.

O bize kadınlardan bahsetmişti.

Ve bende erkeklerden bahsedecektim.

Kızardığımı hissettim. Babam televizyonu kapatmıştı." Evet Alec ? Bu kadar önemli olan ne ?" Dedi babam.

Yutkundum. Tanrım alec artık büyüdün aptal bir ergen değilsin. Kararını açıklıyorsun en azından ailen seni bir kızla evlenmeyeceğini ve toruna sahip olmayacaklarını öğrencekler o kadar.

[Malec] [ 8. KAT ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin