10

323 32 26
                                    

Bugün 4 bölün yayınladım uçuyorum dkdödkk

....
Magnus;

Yatağıma uzandım ve gülümsedim. Dudağımı ısırdım. Telefonumu elime elıp Alec'e mesaj attım.

Magnus: Selam
  Alec yazıyor...
Alec:Selam
Magnus: İyi misin ?
Alec: Sanırım
Magnus: Başını çok döndürdüm mü ?
Alec: Başım hala dönüyor
Magnus: ahaha biraz uyusan iyi olur
Alec:Uyuyamıyorum hala aklımdasın
Magnus: Git ve yat. Yarın görüşürüz. XOXOX..

...

Telefonumu kapattım ve iç çektim. Yarın ona öpücükler vermek için heycanlanıyordum ama ilk önce Dan'i halletmem gerekiyordu.

...

Alec;

Telefonumu öpmek istiyordum. Bu çok mu garip olurdu ? Cidden uyuyamıyordum.  Acaba beni özlemiş midir ?

Gülümsedim.

Onu tekrar öpmek istiyordum.

...

Yarın olduğunda pencerenin kenarından ayrılmamıştım.Saat üçe yaklaşırken magnus'a bir mesaj attım.

Alec: Hey,dersten çıktın mı ?
Magnus: Evet yoldayım.
Alec:Geliyor musun ?
Magnus: Evet, aç bir şekilde.
4 dakika sonra
Magnus: Alec orda mısın ?
...

Atar topar mutfağa koşmuş ve buz dolabına bakmıştım. Annem artık bana yemek bırakmayı öğrenmeliydi.

Birden kapı çaldığında küfür ettim. Hızlıca kapıyı açtım magnus.Ona baktım. Üstünde kırmızı bir gömlek ve altında bir pantolon, uzun bir kolye. Biraz daha farklıydı.

"Güzel görünüyorsun." Dedim onu süzerken.Magnus gülümsedi."Sağol." Diyerek içeri girdi.

Salona ilerledik."ee bugün okul nasıldı ?" Dedim onun yanına ilerleyerek. Magnus omuz silkip güldü .

"Sensiz çok sıkıcı. Hill seni sordu." Dedi.

Sırıttım."Beni çok mu özlemiş ?"

"Sanırım sadece canı sıkılmıştı." Dedi magnus gülerek.

İkimiz koltuğa oturduk."Öyleyse söyle ne yapıyoruz ?" Diye devam etti magnus.

Açıkçası bugün seninle öpüşmekten başka bişi düşünmemiştim.

"Filim ?" Diye sordum

...

"Romantik filim ?"

"Hayır."

"Komedi ?"

"Gülecek halim yok."

"Fantastik ?"

"Sadece kitaplarını seviyorum."

"Bilim kurgu?"

"Dün yeterince yaşadım."

Derin bir iç çektim."Sende hiç birşey istemiyorsun." Dedim sıkkınca. Magnus omuz silkti ve elimi tuttu.

"O zaman...ne yapalım ?" Dedim kızararak.Magnus dudaklarını büzdü."Sana öpüşmeyi öğretebiliriz." Dedi.

Kaşlarımı çattım."İlk öpücüğüm o kadar berbatmıydı ?" Dedim.

Magnus birden kızardı."Şey..aslında ilk değil." Dedi. Gözlerimi kocaman açtım. "Ne?"

"Bayıldığın gün seni öpmüştüm.. ama sana anlatmadım."

"Biliyordum !" Dedim onun elini daha da sıkı tutarak. Magnus güldü ve beni yavaşça kendine çekti.Birbirimize çok yakındık. Tekrar kalbim deli gibi kan pompalamaya ve aklım beni terk etmeye başlamıştı.

Magnus hafifçe dudaklarımı öptüğünde ona karşılık vermiştim. Ayrıldığımızda sadece birbirimize bakıyorduk.

"Magnus ?"

"Efendim ?"

"Biz..şey, sevgili miyiz ?" Diye sordum. Kızardığımı hissediyordum.

Magnus küçük bir kahaka attı."  Sen öyle mi düşünüyorsun ?"

Ona sinirle baktım."Benle oyun oynama." Dedim ciddiyetle.

Magnus güldü."Tamam, tamam. Evet, sanırım..sevgilimsin." dedi magnus yanağımı okşayıp. Gülümsedim.

Ve bu aniden soldu."Bekle, senin daha önce sevgilin oldu mu ?"

Magnus geri çekildi."Yani..evet, neden olmasın ?"

"Ama sen benim için ilksin."

"Ne fark eder ?"

"Çok şey. Kaç kişiyle çıktın ?"

"Bu önemli bişi değil."

"Benim için önemli ama."

"Seni öpsem ve bu konuyu kapatsak?"

Bunu biraz düşündüm."Olur."

O gün öpüşmüştük. Dudaklarımız şişene kadar.

...

Evett ara bölümü de yayınladığıma göre artık asıl olaya geçebiliriz. Ortam hazır ;)

[Malec] [ 8. KAT ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin