Глава 13

3K 181 102
                                    

*КРИЕ СЕ ОТ ОСВИРКВАНЕТО* ДА, ДА, ДА, ДА! ЗНАМ! УЖАСНО МНОГО ВРЕМЕ МЕ НЯМАШЕ, НО В МОЯ ЗАЩИТА ЩЕ КАЖА ЧЕ ПРОСТО НЕ МОЖЕХ ДА СЕ ФОКУСИРАМ ДОСТАТЪЧНО. ОТ ЕДНА СТРАНА МЕ МЪЧАТ РАЗМИСЛИ ПО НОВИЯТ МИ ПРОЕКТ, КОЙТО *МОЖЕ БИ* ЩЕ КАЦНЕ ПРИ ВАС ФИНАЛЪТ НА ТАЗИ ИСТОРИЯ. СМЯТАМ ДА НАПРАВЯ ЕДНА МАЛКА ПАУЗА В ПОРЕДИЦАТА, ЗАЩОТО ВСЕ ОЩЕ НЕ Е СИГУРНО ДАЛИ ТАЗИ ЧАСТ ЩЕ Е ФИНАЛНА ИЛИ НЕ. ТА, МЪЧЕНИЯТА ВКЛЮЧВАТ СЪЗДАВАНЕ НА ПЕРСОНАЖИ И РОВЕНЕ ЗА ПОДХОДЯЩИ СЕКСИ МЪЖАГИ, КОИТО ДА ОЛИЦЕТВОРЯВАТ ОПАСНИТЕ МИТИЧНИ СЪЗДАНИЯ, КОИТО СЪМ ВИ ПОДГОТВИЛА.

НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА, ЗА КОЯТО ВЪШЧО ЛИЧНО МИ Е АСИСТИРАЛ В ПИСАНЕТО ДА ВИ ХАРЕСА. ПОДСКАЗКА: ВАСИЛЕНА ОТНОВО Е ВЪВ ВИХЪРА СИ ХИХИХ!

Е, ПРИЯТНО ЧЕТЕ ОТ МЕН И СПАЙКИ, СПАЙКИ-МАЙКИ, ШПАЙКИ, ПРЪДЛЬО, ВЪШЧО, УНИЩОЖИТЕЛЯТ НА КИЛИМИ, ПРОТЪРКВАТЕЛЯТ НА ДИВАНИ, ЛЮБИТЕЛЯТ НА КАФЕ, ВЕЧНИЯТ ГЛАДНИК И НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ВЪЗМОЖЕН ЛИГЛЬО ВОДОЛЕЙ.


А, ДА И ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ КАКТО ВЪШЧО ИСКА ВНИМАНИЕТО МИ - ТОЕСТ ПОСТОЯННО И ПО МНОГО





*Адриян*

Ако шибаното слънце не се беше забило в очите ми като лазер може би нямаше са се събудя толкова рано и щях да продължа да си нанкам най-спокойно до котето, което пък от своя страна си спеше най-невъзмутимо до мен и задникът ѝ беше наврян в чатала ми. Разбира се, майсторът ми беше в бойна позиция както всяка друга сутрин. Тя се размърда и измрънка нещо преди да се опбърне по гръб. Клепките ѝ се отвориха и два чифта сапфирено сини очи се взряха в мен. Малка усмивка заигра на устните ѝ и автоматично такава се появи и на моите. Очите ѝ блестяха и изглеждаха сякаш живи.

- Добро утро. – прошепнах.

- Добро утро. – измърка, карайки ме да се подсмихна. – Какво искаш за закуска? - сложи длан върху брадясалата ми буза и ме погали. Палецът ѝ беше върху устните ми и аз се заиграх и го гризнах леко. Прахапа устни, а аз се подсмихнах. – Желая те. – прошепна и веднага заработих на друга честота. Изръмжах и се потопих за целувка, намествайки се между краката ѝ криейки се под завивките.

...

- Какво искаш за закуска? – попита след като излязохме от банята и се обличахме.

Теб. Помислих си и се ухилих. Застанах зад нея и сложих ръце от двете страни на ханша ѝ.

Болезнено Моя (ВИС-3 №4) II ЗАВЪРШЕНАNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ