Глава 27

3.3K 185 132
                                    

УЕУ, ПРЕСКОЧИХМЕ И ТАЗИ ГЛАВА, КОЯТО МЪДРЯ И НЕ ЗНАЕХ КАК ДА ЗАПОЧНА ОЩЕ ОТ СНОЩИ НАСАМ, НО В КРАЙНА СМЕТКА НЕЩАТА ПОТРЪГНАХА И НАПРАВИХ НЕЩО ЩО-ГОДЕ ПРИЛИЧНО.

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА, НИЩО ЧЕ ПО-ГОЛЯМАТА ЧАСТ Е ПРЕДИМНО ДИАЛОГ. РАЗВОЯТ НА СЪБИТИЯТА НЕ ЗНАЯ ДАЛИ ЩЕ ВИ ХАРЕСА, НО ШАНС...

ЗАЛЕЙТЕ ГЛАВАТА С ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ

СЪЩО ТАКА СЪМ ВМЪКНАЛА ЛИНК КЪМ ЦЕЛИЯТ ПЛЕЙЛИСТ

А, СЕГА ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ


*Елица*

Съжалих, че се събудих. Всъщност, не се събудих аз а някакъве нахалник със скрит номер, на който така и не вдигнах и този път. Тъпакът му с тъпак ми прекъсна прекрасният сън с секси татенцето Арон от новата ми любима книга. А, най-лошото беше че каквото и да правех не можех да заспя отново. Въртях се, пуфтях, псувах, проклинах и проклетото сутрешно гадене, което просто щеше да ме довърши. Не е за вярване, Адриян го нямаше в живота ми от близо два месеца и не ми го тровеше, обаче детето му се справяше отлично в заместването му. Е, не казвах че бебето ми тровеше живота и не исках да прозвучи сякаш не го обичаш, защото не беше така, но можех да мина и без гаденето и болките в кръста. Когато вече се реших да стана наближаваше десет часа. Затътрих се в кухнята и си направих сутрешната доза чай от мента, който ми помагаше да се боря със сутрешното гадене и беше като Сталин за моят Ленин. Сещате се, защото Ленин не искаше Сталин да завземе...ох, зарежете. Е, направих си чай и отидох в хола при мацките и баба, които се бяха строили пред телевизора.

- Следващият ми гост никога не си е мислил, че ще страда от разбито сърце и това ще го направи известен, макар и да е син на известен рапър. Как се прави албум за по-малко от месец докато се преживява тежка раздяла ще ни разкаже след малко рапърът и композитор Адриян Величков – Адо от Ад, но преди това нека видим коя е Единствена. – водещата на На кафе обяви и образът ѝ се скри, а на нейно място се появи някакъв музикален клип винтидж кадри.

Любовта е дрога

Първо ти харесва, а пък после те боли

Сърцето ми се къса на какво ли се дължи

Да си мисля аз за тебе да не спират тез' сълзи?

Болезнено Моя (ВИС-3 №4) II ЗАВЪРШЕНАحيث تعيش القصص. اكتشف الآن